Jaffa on karkotettu
Palautuslento Irakiin lähti maanantain ja tiistain välisenä yönä. Koko Suomen kansan puolesta voin kertoa, kukaan ei jää kaipaamaan.
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvastakin näkee että pehmeä tissiposti on, vaikka jutut kovat. Mitenhän Irakin Kela korvaa tämän matosen elämän?
Nojaa, Jaffe tuli 16-vuotiaana ilman vanhempia Suomeen Euroopan kautta, oli ensin joissakin Euroopan maissa. Siinä vaiheessa sinä kävit yläkoulua ja elit turvattua elämää kodissasi.
Tässä videosta voit nähdä, miten Jaffe saa vankilan keittiössä sarjamurhaajalta kiehuvaa vettä ja öljyä päälleen ja ponkaisee palaneena lattialta hakkaamaan tätä miestä. En siis sanoisi tissiposkeksi. Miten olisi itsellesi käynyt vastaavassa tilanteessa?
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010524648.html
Eipä tuo sarjamurhaaja kovin vaaralliselta näytä. Naisia vastaan taisi jotenkin pärjätä, siksi uhrit olivatkin naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvastakin näkee että pehmeä tissiposti on, vaikka jutut kovat. Mitenhän Irakin Kela korvaa tämän matosen elämän?
Nojaa, Jaffe tuli 16-vuotiaana ilman vanhempia Suomeen Euroopan kautta, oli ensin joissakin Euroopan maissa. Siinä vaiheessa sinä kävit yläkoulua ja elit turvattua elämää kodissasi.
Tässä videosta voit nähdä, miten Jaffe saa vankilan keittiössä sarjamurhaajalta kiehuvaa vettä ja öljyä päälleen ja ponkaisee palaneena lattialta hakkaamaan tätä miestä. En siis sanoisi tissiposkeksi. Miten olisi itsellesi käynyt vastaavassa tilanteessa?
Miten vaan mutta pääasia että tuo ihmis-jäte ei ole enää Suomessa.
Olin aikoinan Oulun lääninvankilassa tälläisen ählämälählämän kanssa samassa sellissä, hiljainen oli ukko kun näytin hänelle hauistani ja sanoin jella jella ei kannata mulle vittuella, kyllä se usko ekasta varoituksesta.
Jaffa aloitti rikoksensa postaamalla someen varkauksiaan. Mm juoksi varastettu takki päällä Stockalta ulos. Nyt voi sit aloittaa samat puuhat kotimaassaan. Häh hää paha sai palkkansa.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei jostain madonreiästä ryömi takaisin.
On tullut linnassa semmonen punkero ettei ihan pienestä reijästä mahdu.
Toivottavasti hän saa pienen maapalan ja muutamia vuohia hoidettavakseen että voi aloittaa uuden elämän.
Vierailija kirjoitti:
Kuka oli edes tämä Jaffa
Joku persu
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/1ad203fb-5dbe-4429-bfdb-9a3407222…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuo sarjamurhaaja kovin vaaralliselta näytä. Naisia vastaan taisi jotenkin pärjätä, siksi uhrit olivatkin naisia.
Onnistui kuitenkin heittämään kiehuvaa vettä ja öljyä Jaffen päälle.
En halua puolustella Jaffen tekoja, mutta mielestäni häntä pitää arvioida niiden perusteella eikä jonkin kuvitellun "tissiposkisuuden". Jonka arvion lataa hyvinvointivaltio Suomen paapoma nuori mies? Tai nainen, ihan sama. Ette kestäisi päivääkään sellaista elämää, jota hän on joutunut viettämään 16-vuotiaana.
Olen vähän hämmästynyt, ettei missään ole kerrottu, miksi Milan tuli Suomeen ja missä hänen vanhempansa ovat
Yritin etsiä tietoa, mutta en löytänyt
Ihme homma kun lehdet ovat niin kauheasti hänestä kirjoittaneet
Näyttää ihan hinttarílta ja voi elättää itsensä Irakissa vaikka perseenmyynnillä.
Vierailija kirjoitti:
Olen vähän hämmästynyt, ettei missään ole kerrottu, miksi Milan tuli Suomeen ja missä hänen vanhempansa ovat
Yritin etsiä tietoa, mutta en löytänyt
Ihme homma kun lehdet ovat niin kauheasti hänestä kirjoittaneet
Itse puolestaan ihmettelin sitä, kun lehtijutussa sanotaa, että Jaff tuli Suomeen 17-vuotiaana. Jaff itse on kertonut tulleensa 15-vuotiaana.
Tosiaan, miksi hän tuli ja missä perheensä on? Ja mikä on tämän jampan todellinen ikä, kun nämä kertomukset elää?
Olisi kiva tietää osallistuuko suomalainen veronmaksaja vielä tämän henkilön elämään. Saako sopeutumisrahaa vielä monta vuotta.