Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä ihmeen kakara tämä Miko Bergbom on?

Vierailija
12.12.2025 |

Kaveri on kuin kuivan kesän oravalta näyttävä persu, joka kerta kun suunsa avaa, niin valhe sieltä lipsahtaa. Tämmöinen amis ressukka ihmisten asioista päättämässä jolla ei  ole edes osaamista eikä koulutusta.

Kommentit (207)

Vierailija
121/207 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa aina nämä oikeistolaiset propaganda torvet. Aikoinaan Goebbels oli samanlainen rotan näköinen pikkutappi joka huutaa isoon ääneen.

Vierailija
122/207 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tais miko tulla paikalle, tai sen amiskaverit yläpeukuttamaan.

Miko aloitti ketjun, koska harmitti kuin pientä oravaa, kun jotkut muut Persut pääsi ilveilyillään enemmän esille.

-winner-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/207 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onks toi juippi tynklkysen peppu-kavereita...ajattelisi että peppukipu laittaa laukomaan mitä sattuu..muuten missä ne 100 tuhatta työpaikkaa luuraa, propellikorva, mieti sitä..

Tynkkynen, Vigelius, Bergbom... Persuille kummasti maistuu sateenkaari meininki vaikka se on muiden harjoittamana väärin ja wokea!

Vierailija
124/207 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ensi viikolla jokainen Persu laittaa nettiin korvalehtiensä hörövenytyskuvat, ihan vaan Mikon korvien  tukemiseksi.

-winner-

Vierailija
125/207 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverin pesti päättyy tähän kauteen, pääseeköhän takaisin duunarin hommiin.

Minä uskaltaisin lyödä vaikka tonnista vetoa, että menee läpi myös seuraavissa vaaleissa. Tiedän, että sinä et uskaltaisi lyödä vastaavaa vetoa tuon oman kantasi puolesta. Uskallat vain lässyttää joutavia.

Vierailija
126/207 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä uskaltaisin lyödä vaikka tonnista vetoa, että menee läpi myös seuraavissa vaaleissa. Tiedän, että sinä et uskaltaisi lyödä vastaavaa vetoa tuon oman kantasi puolesta. Uskallat vain lässyttää joutavia.

Menee läpi vain koska kaltaisesi lampaat äänestävät näitä älykääpiöitä. Tuonkin kakaran on jotkut idiootit äänestäneet asioista päättämään, vaikka en itse antaisi tuon ääliön päättää edes sukkieni väriä.

ohis

Vierailija
127/207 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, Miko, jäähän sulle siitä tärkeästä eduskunta"työstäsi" sitten vielä joku 6 donaa karkkirahaa ja pensanostoon ;D Kyllähän se varmaan pistää yrittämään toiselle kaudelle, jos sillä sopeutumisrahat saat 65-vuotiaaksi.

-winner-

Vierailija
128/207 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Miettikää että tommoset pikkupojat on vallankahvassa. Ei tartte ihmetellä että päin persettä menee kaikki.

Vierailija
129/207 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallista pätevämpi ja sanavalmiimpi kansanedustaja.

Joo, ei uskoisi persuksi, mutta se ei paljon lämmitä ainakaan minua jos puoluessa on yksi jotenkin järjissään oleva tyyppi, eli en tule ikinä persuja äänestämään.

Vierailija
130/207 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tahtoo somalikyrpää! Äkkiä rupista mustaa tersseliä! Mjam mjam!

T: Rastapää hippi, Palestiina rules!

Miko se siellä huutelee. Tynkkysmeininki kun on mustan melan puute.

Vierailija
131/207 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mico voisi jo päästää Sannasta irti ja herätä tähän vaalikauteen. Ensi vaaleista ei pääse enää läpi haukkumalla edellistä hallitusta.

Itse asiassa sillä saisi helvetisti katu-uskottavuutta.

"Olin puolueen vankina ja minun oma ääneni ei kuulunut. Minullehan se ei käy!" 

Ja näin Miko saa 100 000 työttömän äänet.

-winner-

Vierailija
132/207 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin en tiedä, mutta et sä nyt varsinaisen mairittelevaa kuvaa itsestäsikään anna tällä avauksella.. Kenties pata kattilaa... ? 

Vierailija
133/207 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persujankkaaja, eikö sitä sopivaa lääkettä ole löytynyt 

Vierailija
134/207 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menee läpi vain koska kaltaisesi lampaat äänestävät näitä älykääpiöitä. Tuonkin kakaran on jotkut idiootit äänestäneet asioista päättämään, vaikka en itse antaisi tuon ääliön päättää edes sukkieni väriä.

ohis

Helvetin paljon viisaampi kuin esim yksikään vihreiden edustaja, jotka elää täysin naiivissa maailmankuvassa. Sillä ei ole mitään tekemistä realistisen olemassa olevan todellisuuden kanssa. Sinunlaiset idıootit ei vain asiaa ymmärrä, koska tahdotte uskoa tunteeseen enemmin kuin rationaaliseen todellisuuteen.

Vierailija
135/207 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

onks toi juippi tynklkysen peppu-kavereita...ajattelisi että peppukipu laittaa laukomaan mitä sattuu..muuten missä ne 100 tuhatta työpaikkaa luuraa, propellikorva, mieti sitä..

Tynkkynen, Vigelius, Bergbom... Persuille kummasti maistuu sateenkaari meininki vaikka se on muiden harjoittamana väärin ja wokea!

Sebulla on uuden kämpän gaysauna kuumana ja makkarat tarjolla tänäänkin.

-winner-

Vierailija
136/207 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaas vassarit Terapeutti-Villen ja Mikon ensimmäiset puheet eduskunnassa. Jatketaan sitten keskustelua.

Vierailija
137/207 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo on persulla suuret puheet, persut eivät ole seuraavassa hallituksessa.

Vierailija
138/207 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on se jätkä mitä Ylisläiset käyttää esimerkkinä leuattomasta incelistä. Siis sen mallinen pää/kallo ettei saa naista koskaan heidän teorian mukaan. Tänne AV:lle ylisläiset tulee syyttämään naisia siitä että haluavat vain laatikkoleuka miehiä.

Apua! :DDDDDDDDDDD

Nyt pitänee kerrankin kehua yliksen jonneja ;DDDDD

-winner-

Vierailija
139/207 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsokaas vassarit Terapeutti-Villen ja Mikon ensimmäiset puheet eduskunnassa. Jatketaan sitten keskustelua.

Molemmat terapian tarpeessa.

Vierailija
140/207 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tahtoo somalikyrpää! Äkkiä rupista mustaa tersseliä! Mjam mjam!

T: Rastapää hippi, Palestiina rules!

Miko larppaa vahvasti ;DDDD

-winner-