Mikä ihmeen kakara tämä Miko Bergbom on?
Kaveri on kuin kuivan kesän oravalta näyttävä persu, joka kerta kun suunsa avaa, niin valhe sieltä lipsahtaa. Tämmöinen amis ressukka ihmisten asioista päättämässä jolla ei ole edes osaamista eikä koulutusta.
Kommentit (121)
Miko on perussuomalaisten sekarotuinen rakkikoira jonka tehtävä on haukkua kaikkea mikä liikkuu.
Vierailija kirjoitti:
Miko on erittäin pätevä ja sanavalmis perussuomalaisten kansanedustaja mitta kyllähän te persun vihaajat ja tukipellet häntä haukutte tietenkin.
Suurin osa persuista on nykyään Mikonkin ansiosta tukipelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä luulin että on talon vahtimestari.
Itse pidin eduskunnan tuulikaapin vaahtosammuttimena.
Ettet sekoittaisi nyt Rydmaniin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikää nyt, kaveri ei peruskoulua kummempaa käynyt, jotain yritti tuhrata oppisopimuksella, nyt huutelee mitä sattuu ja hallituspuolueessa kansan asioista päättämässä tuhansien työttömien asioista ja varmaan suunnitteli sen leikkuulaudan. Alas on suomi vajonnut.
Kun toiset samanlaiset äänestää niin lopputulos on tämä. Olen kyllä sitä mieltä että ehdokkaille pitäisi olla pakollinen äo-testi.
Samoin tänne, siihen loppuis sun länkytys.
Vierailija kirjoitti:
Et luullut. Olet vain kateellinen mitättömyys tämän älykkään ja verbaalisesti lahjakkaan poliitikon rinnalla. Tee sama peräsdä äläkä vingu.
Tavallinen palikka Mouhijärveltä = Sastamalan syrjäkylältä. Kovat on puheet pojalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse pidin eduskunnan tuulikaapin vaahtosammuttimena.
Ettet sekoittaisi nyt Rydmaniin?
Tai demarien Boratiin joka on aivan naurettavan näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Miko on erittäin pätevä ja sanavalmis perussuomalaisten kansanedustaja mitta kyllähän te persun vihaajat ja tukipellet häntä haukutte tietenkin.
Mites ne Mikon lupaukset????
"Ihmisiltä, jotka ovat pieni- ja keskituloisia ja joilla ei ole varaa ostaa sähkö- tai hybridiautoa, tulee jatkuvasti viestejä. Siitä asiasta keskustelin.
Myös tieverkosta ja ammatillisen opetuksen laadusta huolehtiminen kuuluu Bergbomin tavoitteisiin."
Vierailija kirjoitti:
Tavallista pätevämpi ja sanavalmiimpi kansanedustaja.
Niin omaan viiteryhmäänsä eli persuihin verrattuna. Mutta se ei vielä paljoa vaadi.
Toistaa ulkoaopeteltua maga-ideologiaa. Ei sillä ole ainuttakaan omaa ajatusta. Uppoaa toki tiettyyn kansanosaan.
Miko on se joka lupasi poistaa kansalaisaloitteella polttoaineveron Suomesta, mutta olikin sitten itsensä kanssa eri mieltä kun pääsi eduskuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Miko on perussuomalaisten sekarotuinen rakkikoira jonka tehtävä on haukkua kaikkea mikä liikkuu.
Miko ei ole sekarotuinen vaan Sastamalan saksanseisoja.
Miko on perussuomalainen joulukalenteri jonka kakkosluukusta tulee euronpensaa ja 100000 työpaikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla homo.
Voi olla, turha sitä on peitellä, on sitten reilusti homo.
Ei ole asiallista herjata kenenkään ihmisen, edes poliitikon ulkonäköä.
Kyseisen henkilön uskottavuudesta ja muusta voi olla montaa eri mieltä, mutta ei silti tarvitse mennä henkilökohtaisuuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et luullut. Olet vain kateellinen mitättömyys tämän älykkään ja verbaalisesti lahjakkaan poliitikon rinnalla. Tee sama peräsdä äläkä vingu.
Täytyy myöntää hyvin verbaalisesti osaa valehdella, jopa oli lahjakkaasti tehty takinkääntö.
Vierailija kirjoitti:
Tavallista pätevämpi ja sanavalmiimpi kansanedustaja.
Hah hah, mokomakin räkänökka. Apinoi kokeneempien sanomisia!
Vierailija kirjoitti:
Ei ole asiallista herjata kenenkään ihmisen, edes poliitikon ulkonäköä.
Kyseisen henkilön uskottavuudesta ja muusta voi olla montaa eri mieltä, mutta ei silti tarvitse mennä henkilökohtaisuuksiin.
Montakohan kertaa on esim demareiden entisten ja nykyisten ulkonäköä haukuttu, oikein suku ja lapsetkin vedetty mollaus kampanjaan.
Sannahulluko se siellä huutelee.