Voisivatko poliitikot keskittyä oikeisiin ongelmiin? "Oppositiosta vaaditaan: Orpon otettava kantaa perussuomalaisten silmienvenyttelyyn"
Kommentit (7)
Hei,
Olen kansanedustaja Fat I am Diaherra ja olen pettyny palstan tasoon, täällä on selvästi rasistisia persuja ja heidän annetaan julkaista kiellettyjä mielipiteitä.
Nyt kaikki lynkkaamaan persuja.
Miksi en yllättynyt ollenkaan kuka vaatii.
"Oikeisiin ongelmiin" on keskitytty sillä tarmolla, että kohta on puoli Suomea leipäjonossa ja pienyritykset nurin. Ehkä ihan hyvä, jos välillä vaikka keskittyy ärsyttämään kauppakumppaneita ja kansainvälistä yhteisöä rasistisilla eleillä.
Oikeisiin ongelmiin?
Mun mielestä se on oikea ongelma, että osa kansanedustajista on älyllisesti niin vajaita, että postaavat tuollaista. Mikä on ihmisen harkintakyvyn taso, kun alentuu tälle tasolle?
Nämä samat ihmiset vastaavat Suomen turvallisuudesta. En halua näin henkisesti heikkoa ja harkintakyvytöntä joukkoa päättämään Suomen maanpuolustuksesta!
Tajuavat todellisuudesta yhtä paljon kuin sika vetopasuunasta!
Kun oppositiolla ei ole mitään järkeviä argumentteja oikeisiin ongelmiin, tehdään se mitä voidaan: Kun äly loppuu, otetaan vittuilu käyttöön.
Mikähän seuraavana kielletään. Toivott. joku tekee ketjun siitä.