Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisivatko poliitikot keskittyä oikeisiin ongelmiin? "Oppositiosta vaaditaan: Orpon otettava kantaa perussuomalaisten silmienvenyttelyyn"

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän seuraavana kielletään. Toivott. joku tekee ketjun siitä. 

Vierailija
2/7 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Olen kansanedustaja Fat I am Diaherra ja olen pettyny palstan tasoon, täällä on selvästi rasistisia persuja ja heidän annetaan julkaista kiellettyjä mielipiteitä. 

Nyt kaikki lynkkaamaan persuja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en yllättynyt ollenkaan kuka vaatii.

Vierailija
4/7 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orpo taisi pyöritellä silmiään.

Vierailija
5/7 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oikeisiin ongelmiin" on keskitytty sillä tarmolla, että kohta on puoli Suomea leipäjonossa ja pienyritykset nurin. Ehkä ihan hyvä, jos välillä vaikka keskittyy ärsyttämään kauppakumppaneita ja kansainvälistä yhteisöä rasistisilla eleillä. 

Vierailija
6/7 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeisiin ongelmiin? 

Mun mielestä se on oikea ongelma, että osa kansanedustajista on älyllisesti niin vajaita, että postaavat tuollaista. Mikä on ihmisen harkintakyvyn taso, kun alentuu tälle tasolle? 

Nämä samat ihmiset vastaavat Suomen turvallisuudesta. En halua näin henkisesti heikkoa ja harkintakyvytöntä joukkoa päättämään Suomen maanpuolustuksesta!

Tajuavat todellisuudesta yhtä paljon kuin sika vetopasuunasta! 

Vierailija
7/7 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun oppositiolla ei ole mitään järkeviä argumentteja oikeisiin ongelmiin, tehdään se mitä voidaan: Kun äly loppuu, otetaan vittuilu käyttöön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan