Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, miten suhtaudutte siihen että palstalla on myös miehiä?

Vierailija
12.12.2025 |

Olen vasta hiljattain tutustunut tähän sivustoon.

Täällä on paljon mielenkiintoisia keskusteluja, joita on mukavaa seurata! Joihinkin niistä on tullut myös kommenttejakin lisättyä.

Itselläni oli aiemmin sellainen mielikuva tästä sivustosta, että tämä olisi vain naisille tarkoitettu tai vain naisten käyttämä palsta, jossa käsiteltäisiin vain naisten elämään liittyviä asioita. Väärässä olin, kyllä täällä näyttää miehiäkin olevan. Minä myös olen mies, keski-ikäinen jo. 

On tullut huomattua, että aika monessa ketjussa keskustelu menee riitelemiseksi, haukkumiseksi, solvaamiseksi yms. Ja usein "sukupuolten sota" on käynnissä. 

Eli haluaisin naiset mielipiteitänne siitä, olisiko mielestänne parempi, että olisitte vain keskenänne täällä ja me miehet pysyisimme poissa? 

Kommentit (90)

Vierailija
81/90 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vauva on yksi Suomen suurimmmista keskustelupalstoista. Siihen nähden täysipäiväinen hybridivaikuttaja tai useampikin postailemassa tänne on halpa investointi.

Suomen päättäjät varmasti muodostaa mielipiteensä tämän keskustelupalstan perusteella.

Olet oikeasti todella pihalla, jos luulet, että hybridivaikuttaminen toimii näin.

Hybridivaikuttaminen ei koskaan kohdistu suoraan päättäjiin.

Hybridivaikuttaminen kohdistuu aina kansaan joka sitten kohdistaa mielipiteitään päättäjiin. Suomalaisena sinun pitäisi tuo sinun tietää, tai sitten olet joko venäläistrolli tai persujen trollitehtaan trolli ja yrität vain esittää. Viime vuonna Ruotsissa paljastui ruotsipersujen trollitehdas ja täällä tutkitaan tällä hetkellä kokkareiden rahoittamaa persujen trollitehdasta.

Vierailija
82/90 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa asia mikä ärsyttää on se, kun tänne tunkee näitä naisvihaajia. Normaalit miehet ovat aina tervetulleita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/90 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuli kun hiljenitte?

Vierailija
84/90 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

😄

Vierailija
85/90 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva.fihän on jo vuosikausia sitten todistettu olevan Venäjän hybridivaikuttamisen kanava. Ei se ole mikään "saattaa", vaan täällä on ja paljonkin.

Vierailija
86/90 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤪

Vierailija
87/90 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin?

Vierailija
88/90 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ruma palstamamma on tyhmä" kuulostaa nyt sen verran keskenkasvuisen jonnen kirjoittamalta että olen tyrmistynyt jos naiset luulevat että Mies olisi sen kirjoittanut ja vieläpä että kaikki miehet kirjoittaa niin.

Vierailija
89/90 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

🙄

Vierailija
90/90 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista mikä ohjelma oli, vuosia sitten ja Mikko Kuustonen kertoi kommentoivansa täällä, toki vitsillä mutta oliko vitsi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi