Naiset, miten suhtaudutte siihen että palstalla on myös miehiä?
Olen vasta hiljattain tutustunut tähän sivustoon.
Täällä on paljon mielenkiintoisia keskusteluja, joita on mukavaa seurata! Joihinkin niistä on tullut myös kommenttejakin lisättyä.
Itselläni oli aiemmin sellainen mielikuva tästä sivustosta, että tämä olisi vain naisille tarkoitettu tai vain naisten käyttämä palsta, jossa käsiteltäisiin vain naisten elämään liittyviä asioita. Väärässä olin, kyllä täällä näyttää miehiäkin olevan. Minä myös olen mies, keski-ikäinen jo.
On tullut huomattua, että aika monessa ketjussa keskustelu menee riitelemiseksi, haukkumiseksi, solvaamiseksi yms. Ja usein "sukupuolten sota" on käynnissä.
Eli haluaisin naiset mielipiteitänne siitä, olisiko mielestänne parempi, että olisitte vain keskenänne täällä ja me miehet pysyisimme poissa?
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vauva.fi sivustolle joka on kuitenkin käsittääkseni ensisijaisesti suunnattu vauvaperheille, odottaville äideille ja lapsista haaveileville.
Ei ole. Aihe vapaa on suunnattu kaikelle keskustelulle, vauvoja sen ei tarvitse koskea.
Tämän sivuston nimi kuitenkin on vauva.fi ei aihe vapaa
Tämä on palsta entisille vauvoille ja joskus vauvan saaneille, joten sukupuoli ei vaikuttane palstapääsyyn.
Vierailija kirjoitti:
Mua ei sinänsä haittaa se että täällä on miehiä jos osaisivat keskustella asiallisesti, mutta räikeä naisviha mitä tämä sivusto on täynnä häiritsee kyllä tosi paljon. Ihmettelen suuresti miksi miehet tulevat haukkumaan naisia vauva.fi sivustolle joka on kuitenkin käsittääkseni ensisijaisesti suunnattu vauvaperheille, odottaville äideille ja lapsista haaveileville. Toki täällä on tosi vähän vauvoihin liittyviä keskusteluita ylipäätään mitta naisviha ei mielestäni tänne kuulu. Miehet voisivat perustaa mielummin oman foorumin jossa saisivat haukkua naisia rauhassa.
Ja miesvihaa et tietenkään huomaa ollenkaan.
Minä olen mies mutta identifoidun palstamammaksi.
Sehän on ihan mukavaa, jos käyttäytyvät asiallisesti. Jos eivät...
Ap vaikuttaa asialliselta.
Provot ja vittuilijat pois täältä. Oli mies tai nainen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, haluaisin että tämä olisi naisten palsta, niinkuin se joskus aiemmin oli.
Miksi sitä sukupuolta pitää korostaa? Osa laittaa kommentteihinsa oman sukupuolen ikäänkuin se olisi jokin meriitti. Miksei osata keskustella asiallisesti?
Jos se miesten läsnäolo tarkoittaa sitä, että on vain inkelien louskutusta niin sitten on parempi, että lähtisivät takaisin sinne, mistä ovat tänne eksyneet.
Jos on sitä mieltä, etteivät miehet saisi ottaa lainkaan osaa tälle -yhdelle Suomen tunnetuimmista ja seuratuimmista keskusteluforumeista-, niin tarkoittako se sitä, että ei haluaa muutoinkin miesten pysyvän erossa kaikesta, mikä liittyy vauvoihin ja heidän ympärillä olevista asioista? - Vaikka nimestään huolimatta suurinnosa keskusteluista kohdistuu täällä, johonkin muuhun kuin yhteenkään vauvaan....
Sinkkumies
Kivat miehet on hyvä lisä palstalle. Palstahullut ja vihapuhetta levittävät sukupuolesta rippumatta saisi mielestän bannata.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen mies mutta identifoidun palstamammaksi.
Jokainen täällä aktiivisesti kirjoitteleva onkin palstamamma.
Vierailija kirjoitti:
Mua ei sinänsä haittaa se että täällä on miehiä jos osaisivat keskustella asiallisesti, mutta räikeä naisviha mitä tämä sivusto on täynnä häiritsee kyllä tosi paljon. Ihmettelen suuresti miksi miehet tulevat haukkumaan naisia vauva.fi sivustolle joka on kuitenkin käsittääkseni ensisijaisesti suunnattu vauvaperheille, odottaville äideille ja lapsista haaveileville. Toki täällä on tosi vähän vauvoihin liittyviä keskusteluita ylipäätään mitta naisviha ei mielestäni tänne kuulu. Miehet voisivat perustaa mielummin oman foorumin jossa saisivat haukkua naisia rauhassa.
Onhan täällä alalauta vauvoista haaveileville ja taaperoita omaaville. Sinne postataan jopa viestejäkin melkein joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
... vauva.fi sivustolle joka on kuitenkin käsittääkseni ensisijaisesti suunnattu vauvaperheille, odottaville äideille ja lapsista haaveileville. Toki täällä on tosi vähän vauvoihin liittyviä keskusteluita ylipäätään mitta naisviha ei mielestäni tänne kuulu.
Kiitos, sinä sen sanoit: Juuri tällainen mielikuva minulla sivustosta oli ennen kuin nyt tulin tutustumaan tähän paremmin.
ap
Käsittääkseni (anteeksi arvon leidit) tämä on "aihe vapaa" palsta. Ei tänne kaivata myöskään teidän vaihdevuosijuttujanne tai muuta sellaista. Siihen löytyy oma palstansa myös näiltä sivuilta.
Vaihdevuosijutut todellakin kuuluu palstalle, aivan 100%.
Osaat lukea, joten älä klikkaa vaihdevuosikeskusteluja, kiitos. Sinne emme todellakaan kaipaa teitä miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat pilanneet palstan.
Eivät ole. Inselit ovat pilanneet palstan. Ja se oli heidän tarkoituksensakin. Suosittelisin, ettei kukaan enää vastaisi heidän vihaviesteihinsä. Luovuttaisivat sitten.
Palstan miehistä taitaa olla noin 10 prosenttia normaaleja miehiä.
Muut ovat täällä joko trollaamassa poliittisista syistä, tai sitten mollaamassa naisia "happamia, sanoi kettu pihkalanmarjoista" tyyliin.
Eli suhtaudun negatiivisesti.
Persut ja rasistit pois palstalta!
Nykyajan isät osallistuvat lastenhoitoon.
Vapaa vauva on se palsta, missä ei tosin vauvoista puhuta.
Vaan niistä asioista. Mitä ei leikkipuistossa kalkateta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat pilanneet palstan.
Eivät ole. Inselit ovat pilanneet palstan. Ja se oli heidän tarkoituksensakin. Suosittelisin, ettei kukaan enää vastaisi heidän vihaviesteihinsä. Luovuttaisivat sitten.
Tällä palstalla oletettu mies = inkkeli.
Niinkö? Mikä se on näistä?
a) seksi
b) vauvakuume, synnytys ja taaperot
c) aihe vapaa