Miten pysytte järjissään tässä ilottomassa maailmassa?
Arki on muuttunut yhä yksipuolisemmaksi. Kaikkea politisoidaan vain. Missään ei ole vilpitöntä keveyttä ja iloa tai mitään mistä nauttia. Yhteiskunta on muuttunut kovaksi ja piikikkääksi. Mitään positiivista, aitoa ja hyvää ei suosita.
Elämä on muuttunut älyttömän tylsäksi kun netistä pitäisi vain tilata tavaraa kun ei ole enä kauppoja, kauppojen valikoima on umpisurkea. Missään ei ole juhlan tunnelmaa tai kotoisuutta. Kaikki vaa riitelee keskenään ja arjesta on tullut hyvin politisoitunutta.
Mitä auttaa teitä jaksamaan? TVstä tai suoratoistoistakaan ei tuu mitään hyvää.
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Minusta liberalismi on lisääntynyt ja se on tuonut tälläistä höpötystä.
Jotkut eivät pidä mitään pyhänä asiana.
Sieluttomuuden synkeys ja maailmallinen riettaus vie ihmisiä.
Luottamus Jumalaan, sydämen usko, on tuki ja turva tässä ajassa.
Liberaali jutut ovat täyttä roskaa.
Vierailija kirjoitti:
'Sen sisäistäminen, että kaikki on tosiaan näin ja menee vain hurjemmaksi. Kaikki on pilalla, sielutonta. En ainakaan odota yhtään mitään, jolloin ei tule petyttyä. Päättäjiltä en odota mitään hyviä päätöksiä, koska se ei ole niiden edun mukaista. Onhan se surkeaa, mutta surkeudenkin voi hyväksyä niin ei tarvi ainakaan yrittää tapella sitä vastaan.'
Komppaan monelta osin.
Kuitenkin sisäinen rauha
ja vakaa usko huomiseen.
Kristus on Herra.
~
Yötä.
Vierailija kirjoitti:
Mä kysyisin mielummin että miten pysytte järjissänne tällä palstalla
Vaikeaa on.
T. M55
Vierailija kirjoitti:
Ei mun maailman ole mitenkään iloton. Mulla on paljon mielenkiintoisia juttuja tulossa, joita odotan innolla. Kalenterikin on ens vuodeksi syksyyn asti ihan täynnä.
Uh. Itse ahdistun kun kalenterissa alkaa olla joka viikolle joku merkintä tai useampi. Tyhjä kalenteri on huomattavasti iloisempi asia. Ehtii elääkin.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvin kun ei ota näitä juttuja tosissaan. En anna provoilijoitten vaikuttaa minun ajatteluun ja tekemisiln.
Texmex-keittiö on sekoitus texasilaista ja meksikolaista ruokaperinnettä.
Vierailija kirjoitti:
Tarkastelen kaikessa rauhassa Zeit Geistia, ajankuvaa jazzin soidessa.
Tää likaviemäri on siihen erinomainen lähde. Lähes suodattamatonta kuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltaherkuttelu.
Mulla taas iltarunkuttelu.
T. M55
Näitten yhdistelmä nii eipä enää masenna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltaherkuttelu.
Mulla taas iltarunkuttelu.
T. M55
Näitten yhdistelmä nii eipä enää masenna.
Totta, maha vaan kyllä kasvaa niin se sitten alkaa masentaa.
T. M55.
Ei ainakaan syöminen, juominen ja lihoaminen. Henkireikiäni ovat Suomessa liikunta ja muuten ulkomaanmatkailu. Riittävät yöunet auttavat ja tarvitsen myös jotain vaihtelua ja uutta vapaa-ajalla.
Kävin juuri lapsuuden kotiseudulla. Kaikki oli yhtä kaunista ja ilma puhdasta. Ihmiset olivat vaan muuttaneet pois ja kaikkea oli vähemmän. Tällä kertaa tuntuu että jos jäisi vain sinne, olisi rauhallisempaa ja voisi keskittyä konkreettisiin tosiasioihin ja unohtaa nämä turhat öyhäykset ja palstailun yms.
Ihmisillä olisi vieläkin mahdollista siirtyä siihen rauhalliseen ja mielenterveyden kannalta kestävään vaihtoehtoon jos vain rahatilanne sallisi muuton takaisin maaseudulle jossa tarkoitus löytyy joka päivä uudelleen arjen asioista.
Muuta pois Hellsingistä ja sulje puhelin.
Elän koiran kanssa omassa miellyttävässä kuplassani.
Kyllä on kalat, nimittäin kännikalat.