Saat puolisoksesi kenet vaan julkisuuden henkilön. Kenet otat, vai otatko ketään?
Jos kyseessä on ulkomailla asuva henkilö, sinun on muutettava hänen luokseen. Hän jatkaa työtään normaalisti olisi se sitten näyttelemistä, of tähti, NHL kiekkoilija, tms. Päädyt seiskan lööppeihin, nettikeskusteluihin jne.
Kommentit (180)
En ottaisi ketään, yksin on parempi.
Ottaisin kaivattuni. Ei ole julkisuuden henkilö.
En tunne niistä ketään ja pelkän julkisuuskuvan perusteella en puolisoa valitse, saati, että en ole edes koskaan livenä nähnyt. Voi olla vaikka kuinka epämiellyttävä kotioloissa.
Sointu Borg, jestas mikä nainen. Sopivasti domina ja uskaltaa sanoa asiat halki. Ei jää epäselväksi, kun Sointu sanoo.
Vierailija kirjoitti:
En ota ketään, en halua parisuhdetta.
N38
Avioliitto ei automaattisesti merkitse parisuhdetta. Miljoonat pariskunnat ovat naimisissa, mutta he asuvat eri asunnoissa, ei kaupungeissa, eri maissa tai jopa eri mantereilla. Tämä järjestely jatkuu vuosikymmeniä. Avioliitto on heille vain "mukavuusavioliitto" eli kulissi. Mies on homo, mutta meni naisen kanssa naimisiin ihan vaan siksi, että mies tarvitsee edustusvaimon julkisiin tilaisuuksiin.
Minä ottaisin jonkun rikkaan julkkiksen, jolla on monta asuntoa. Hän saa itse valita missä talossa / kartanossa / huvilassa / linnassa hän asuu. Siis mikä on hänen vakituinen "ykköskotinsa". Minä asun kakkoskodissa, kolmoskodissa, neloskodissa, viitoskodissa tai loma-asunnolla Karibialla. Henkilökuntaa on aina läsnä, joten minun ei tarvitse jäädä kahdestaan "puolisoni" kanssa. Mistä sitä tietää, onko puoliso päihdeongelmainen, väkivaltainen, luonnehäiriöinen tai vaikka pedofiili. Kuten se vanha setämies Epstein, joka kuoli vankilassa.
Vierailija kirjoitti:
Lola Odusogan
Kaunein Suomen misseistä ja kauniisti ikääntynyt MILF.
Vierailija kirjoitti:
Taylor Swift
Hyvä valinta! Taylorin nykyinen mies (kihlattu) on gold digger. Hän vain haluaa Taylorin rahat. Hänen oma urheilu-uransa on hiipumassa, koska ikä painaa. Muut bisnekset eivät suju. Hän tarvitsee varasuunnitelman eli naisen, joka elättää hänet. Hän teeskentelee "rakastavansa" Tayloria, kunnes pääsee naimisiin. Sitten alkaa riitely ja pettäminen. Parin vuoden kuluttua on avioeropaperit vireillä ja mies vaatii Taylorilta miljoonia. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lola Odusogan
Kaunein Suomen misseistä ja kauniisti ikääntynyt MILF.
Lola on kauniimpi nyt, kun paino on noussut. Hän on muodokas ja seksikäs nainen. Kiloja on kertynyt juuri sopiviin paikkoihin.
Ap, pieni tarkennus: Jos henkilö asuu Suomessa, niin onko silti pakko muuttaa hänen luokseen vai voiko tämä julkkis muuttaa vastaajan luokse?
Tämä on aivan oleellinen asia ja vaikuttaa vastaukseeni. Jos on pakko muuttaa, niin en huolisi ketään. Muussa tapauksessa voisin harkita yhtä, jos olisin vapaa. Mutta en varmaan siltikään puolisoksi ottaisi, voisin satunnaisesti tapailla.
Niina Kuhdan. Silmäniloa joka päivälle.
Ei kaikki julkkiset ole seiskan sivuilla...
Ennen kuin hankit lapsia, tarkista paikallinen lainsäädäntö. Monissa maissa isä voi jättää lapsensa (biologiset lapsensa) täysin vaille perintöä. Vaimo saa lähes aina jotain. Lesken asema on paremmin turvattu kuin lasten.