Saat puolisoksesi kenet vaan julkisuuden henkilön. Kenet otat, vai otatko ketään?
Jos kyseessä on ulkomailla asuva henkilö, sinun on muutettava hänen luokseen. Hän jatkaa työtään normaalisti olisi se sitten näyttelemistä, of tähti, NHL kiekkoilija, tms. Päädyt seiskan lööppeihin, nettikeskusteluihin jne.
Kommentit (180)
En ketään.
Minkä ihmeen takia haluaisin jonkun julkkiksen puolisoksi?
Leonardi Di Caprio. Kesyttäisin sen tiikerin 🐯 murrr...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elon Musk. Kyllä minulle sopii, että asun huvijahdilla (sen nimi on "Koru") ja lennän yksityislentokoneella pitkin maailmaa. Ja kaikkein parasta on se, että Elon Musk on jo hankkinut lapsia muiden naisten kanssa. Minun ei siis tarvitse synnyttää. Eikä murehtia perinnönjaosta. Lapset perivät isänsä. Minulle jää lesken osuus.
Ei löydy niin paljon maailmasta rahaa että sekopää narkkarin huolisin.
Miksi kuvittelet, että vaimo on seksiorja? Ei vaimon tarvitse harrastaa seksiä miehensä kanssa, kasvattaa miehen lapsia (toisten naisten synnyttämät lapset) eikä ruveta käyttämään huumeita. Vaimo on vain "edustusvaimo" eli pyörähtää silloin tällöin julkisuudessa miehensä kanssa.
🤮
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Warren Buffett. Tämä mies on ikäloppu (95v) ja rikas kuin sika (omaisuus yli sata miljardia euroa). Kelpaa minulle. Avioliitto jää lyhyeksi, koska mies kuolee. Minusta tulee satumaisen rikas leskirouva.
Parisuhde julkisuuden henkilön kanssa kuulostaa painajaiselta.
Huvittavaa nähdä, miten moni yrittää siirrellä maalitolppia. Aloitusviesti on selvä. Joudut asumaan julkkiksen kanssa ja hän jatkaa omaa työtään. Siinä kaikki. Viestissä ei sanottu sanaakaan seksistä tai lapsista, joten saat itse päättää millaisen avioliiton solmit. Seksitön ja tunnekylmä kulissiliitto? Se sopii minulle hyvin.
Valitsen puolisoksi jonkun kuninkaallisen. Ruotsin prinssi Carl Philip on aika kuuma. Prinssi William on rupsahtanut pahasti, mutta hän on rikas ja hänellä on vaikutusvaltaa (tuleva kuningas). Taidan siis ottaa Williamin. Kate Middleton lentää pihalle komeassa kaaressa. :D
Henry Cavill. Riittäisi jos pitää mua kädestä edes.
En varmasti saisi oikeasti ketään mutta olisihan se kiinnostavaa tavata George Clooney ja millainen hän on irl.
Kuningas Charles. Haluan kuningattareksi.
Vierailija kirjoitti:
Parisuhde julkisuuden henkilön kanssa kuulostaa painajaiselta.
Ei minusta. Moni julkkis pitää yksityiselämänsä visusti poissa julkisuudesta. Puoliso on suurelle yleisölle lähes tuntematon. Never seen, never heard. Puoliso ei halua huomiota, joten hän pitää turpansa kiinni (ei haastatteluja lehdistölle) ja naamansa pois julkisuudesta (ei osallistumista edustustilaisuuksiin, ei osallistumista TV-ohjelmiin).
Ottaisin varmaan jonkun miljardöörin ja tekisin sille 5 kersaa ja sen jälkeen eläsin separoitua elämää tietysti rahakkaana ja olisin joku hyväntekijä niillä sen rahoilla.
Ehdottomasti Costello Hautamäen!!! Harmi vaan että hän on naimisissa.
En ota ketään, en halua parisuhdetta.
N38
Timo Vornasen