Saat puolisoksesi kenet vaan julkisuuden henkilön. Kenet otat, vai otatko ketään?
Jos kyseessä on ulkomailla asuva henkilö, sinun on muutettava hänen luokseen. Hän jatkaa työtään normaalisti olisi se sitten näyttelemistä, of tähti, NHL kiekkoilija, tms. Päädyt seiskan lööppeihin, nettikeskusteluihin jne.
Kommentit (235)
En halua puolisoa. Mutta jos Cillian Murphy olisi vapaa niin kaukoseurustelu saattais käydä ;)
Vierailija kirjoitti:
En halua puolisoa. Mutta jos Cillian Murphy olisi vapaa niin kaukoseurustelu saattais käydä ;)
Hyi, miten uskaltaisit nukkua? Karmiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi, miten uskaltaisit nukkua? Karmiva.
Äitis on. Cillian on ihana.
Jos pelkästään hetken mielijohteesta ja vehje edellä menen, niin tuo artisti Olga on niin hot, että hänet ottaisin.
Oikeasti kun harkitsisin, niin jonkun rikkaan ja kauniin naisen ottaisin.
Tähän on vain yksi vastaus: Cillian Murphy.
Myös Zlatan käy.
Ehkä myös Joel Kinnaman. Declan Rice? Ola Rapace? Jari Litmanen? Kit Harrington. Mads Mikkelsen? Travis Fimnel. Justin Trudeau? Roman Grosjean. Tim Sparv? Daniel Day-Lewis.
Mistäs minä osaan sanoa kun en tunne yhtäkään julkkista että olisko niiden kanssa kivaa vai ei.
Kyl mie tuon Haaviston Pekan ottasin. Yhessä yössä opettasin hänet tykkäämään naisesta ihan hullun viisiin...😘
Jos sillä saisi maapallon pelastettua ja sodat loppumaan, niin Ryan Goslingin ottaisin siinä tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Kyl mie tuon Haaviston Pekan ottasin. Yhessä yössä opettasin hänet tykkäämään naisesta ihan hullun viisiin...😘
De Gröna
Phyihh
Mä olisin aina halunnut DavidBowien, meni kuolemaan . Olen fanittanut 80- luvun alusta asti, lukenut kaiken mitä ikinä on kirjoitettu, kuunnellut koko tuotantoa koko ikäni, katsonut kaikki haastattelut jne. Sellanen tosi fani. Uskon että olisin viihtynyt seurassaan. Vielä sellainen vanhanajan britti herrasmies tavat hänellä.
Tom Hanksin jos jää leskeksi. Vaihtoehtoisesti John Travoltan. Siinä on uskollisia ja hyviä miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Sixten Korkman. Olen lähes 60 v akateeminen nainen pk-seudulta.
Eikös se ole Sixteen, vaiko sittenkin Sixten?
Dwayne Johnsonin. Arki voisi kulua erilläänkin, kunhan pääsisin petipuuhiin vähintään 3-7 krt vkossa. N56
Vierailija kirjoitti:
Jari "Bull" Mentulan
Tässä olisi ainakin todellinen alfauros.
Alysha Newman sopisi vaimokseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ketään. En halua lukea suhde-elämästäni lööpeistä.
No tää on kyllä totta. Ottaisin mielelläni Keanu Reevesin, mutta olisi ikävää joutua lynkatuksi kautta koko maailman, jos se jättäisi ihanan naisystävänsä mun takia. Kaikki vihaisivat mua ja joutuisin pussi päässä henkivartijoitten kanssa käymään lähikaupassakin 😭
No toi ois kyl paha. Keanu on tavallaan koko internetin lemmikki. Tarinanne pitäisi olla todella symppis jotta et tekisi elämäsi virhettä.
Dolph Lundgren 30-vuotiaana, ei vanhana pappana. Siinä on älyn ja täydellisen kropan riemuvoitto samassa miehessä.
Mä otan putlerin, myrkytän sen, kuten se teki mun alltimefavourite miehelle Alexeille🙏
Iteppähän kysyit.