Saat puolisoksesi kenet vaan julkisuuden henkilön. Kenet otat, vai otatko ketään?
Jos kyseessä on ulkomailla asuva henkilö, sinun on muutettava hänen luokseen. Hän jatkaa työtään normaalisti olisi se sitten näyttelemistä, of tähti, NHL kiekkoilija, tms. Päädyt seiskan lööppeihin, nettikeskusteluihin jne.
Kommentit (180)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nalle Wahlroos
Elämä sen kanssa olisi varmaan tosi hauskaa. Not.
Nalle on aika hauska tyyppi ja talouden tietopankki.
Varmasti jonkin Irmeli 81v mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Vince Vaughn, tämän kun näkisi vapaalla kullicollareissa
Kieltämättä hottis 🥵 Ja 196cm pitkä 😍
Richard Gere tai Don Johnson 90-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nalle Wahlroos
Elämä sen kanssa olisi varmaan tosi hauskaa. Not.
Joo, aina kun tulisin kotiin niin se narisisi, että tuon vain hiekkaa sen lattioille 😭
Vierailija kirjoitti:
Richard Gere tai Don Johnson 90-luvulla.
Gere on söpö mutta lyhyt.
Vierailija kirjoitti:
Archie Cruzin
Nipistäisitkö sen pullaposkia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elon Musk. Kyllä minulle sopii, että asun huvijahdilla (sen nimi on "Koru") ja lennän yksityislentokoneella pitkin maailmaa. Ja kaikkein parasta on se, että Elon Musk on jo hankkinut lapsia muiden naisten kanssa. Minun ei siis tarvitse synnyttää. Eikä murehtia perinnönjaosta. Lapset perivät isänsä. Minulle jää lesken osuus.
Ei löydy niin paljon maailmasta rahaa että sekopää narkkarin huolisin.
Miksi kuvittelet, että vaimo on seksiorja? Ei vaimon tarvitse harrastaa seksiä miehensä kanssa, kasvattaa miehen lapsia (toisten naisten synnyttämät lapset) eikä ruveta käyttämään huumeita. Vaimo on vain "edustusvaimo" eli pyörähtää silloin tällöin julkisuudessa miehensä kanssa.
Mitä helvettiä sä sönkötät? Eihän tuo sanonut seksistä tai synnyttämisestä sanaakaan. En minäkään tota nistiä huolisi edes sen vertaa että viettäisin aikaa samassa tilassa, saati että tuollaiselle alkaisin joksikin edustusvaimoksi. Hyi helvetti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elon Musk. Kyllä minulle sopii, että asun huvijahdilla (sen nimi on "Koru") ja lennän yksityislentokoneella pitkin maailmaa. Ja kaikkein parasta on se, että Elon Musk on jo hankkinut lapsia muiden naisten kanssa. Minun ei siis tarvitse synnyttää. Eikä murehtia perinnönjaosta. Lapset perivät isänsä. Minulle jää lesken osuus.
Miksi kuvittelet, että vaimo on seksiorja? Ei vaimon tarvitse harrastaa seksiä miehensä kanssa, kasvattaa miehen lapsia (toisten naisten synnyttämät lapset) eikä ruveta käyttämään huumeita. Vaimo on vain "edustusvaimo" eli pyörähtää silloin tällöin julkisuudessa miehensä kanssa.
Mitä helvettiä sä sönkötät? Eih
Poikkeuksellisen älykäs ja kyvykäs ihminen.
Ja maailman rikkain.
Jeff Bezos. Ihan vaan siksi, että hän on miljardööri ja hänen ex-vaimonsa vaikuttaa mukavalta. Nykyinen vaimo on tyhjäpää (Lauren Sanchez) mutta tämä nainenhan lentää pihalle heti, kun minä astun kuvioihin.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti joutuisit synnyttämään Muskille, en usko että hän muista lähtökohdista parisuhteeseen lähtisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olkoot. Hyi saatana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Charlotta Jonsson . Siinä on upea nainen minun makuun ja hyvä näyttelijä.
Täh? Ketä se on? Tarkoitatko sä Scarlettia?
Nimi on ihan oikein . Näytteli Wallanderissa Linda Wallanderia.