Saat puolisoksesi kenet vaan julkisuuden henkilön. Kenet otat, vai otatko ketään?
Jos kyseessä on ulkomailla asuva henkilö, sinun on muutettava hänen luokseen. Hän jatkaa työtään normaalisti olisi se sitten näyttelemistä, of tähti, NHL kiekkoilija, tms. Päädyt seiskan lööppeihin, nettikeskusteluihin jne.
Kommentit (180)
Miksi nämä ovat 98% karseita ehdotuksia?
Vierailija kirjoitti:
Miksi nämä ovat 98% karseita ehdotuksia?
Sehän on makuasia.
Vierailija kirjoitti:
Elon Musk. Kyllä minulle sopii, että asun huvijahdilla (sen nimi on "Koru") ja lennän yksityislentokoneella pitkin maailmaa. Ja kaikkein parasta on se, että Elon Musk on jo hankkinut lapsia muiden naisten kanssa. Minun ei siis tarvitse synnyttää. Eikä murehtia perinnönjaosta. Lapset perivät isänsä. Minulle jää lesken osuus.
Ei löydy niin paljon maailmasta rahaa että sekopää narkkarin huolisin.
Vierailija kirjoitti:
Elon Musk. Kyllä minulle sopii, että asun huvijahdilla (sen nimi on "Koru") ja lennän yksityislentokoneella pitkin maailmaa. Ja kaikkein parasta on se, että Elon Musk on jo hankkinut lapsia muiden naisten kanssa. Minun ei siis tarvitse synnyttää. Eikä murehtia perinnönjaosta. Lapset perivät isänsä. Minulle jää lesken osuus.
Mutta sä joudut elämään sen kanssa. Ja harrastamaan seksiä. Yhh.
Vierailija kirjoitti:
Donald Trumpin
Porkkanoita saa kaupastakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vladimir Putin
Mäkin haluan sen. Satumaisen rikas ja vaikutusvaltainen ja sopivan vanha ja sairas, heittää pian hokkarit nurkkaan.
Eiks olis kivempi ottaa nuori, satumaisen rikas, vaikutusvaltainen, komea, mukava, terve mies?
Ei, kun en mä halua mitään pitkää suhdetta. Putinin ei montaa vuotta tarvitse enää katsoa ja se pitää tunnetusti hyvää taloudellista huolta naisistaan. On tehnyt niistä kaikista monimiljonäärejä.
Vierailija kirjoitti:
Ariana Granden
Säpä tykkään laihoista. Painaakohan se edes 30kg nykyään
Sori, väärä jahti. "Koru" on Jeff Bezosin paatti. Elon Muskilla on muut kyrvänjatkeet. Yksi huvijahti nyt tilauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vladimir Putin
Mäkin haluan sen. Satumaisen rikas ja vaikutusvaltainen ja sopivan vanha ja sairas, heittää pian hokkarit nurkkaan.
Eiks olis kivempi ottaa nuori, satumaisen rikas, vaikutusvaltainen, komea, mukava, terve mies?
Ei, kun en mä halua mitään pitkää suhdetta. Putinin ei montaa vuotta tarvitse enää katsoa ja se pitää tunnetusti hyvää taloudellista huolta naisistaan. On tehnyt niistä kaikista monimiljonäärejä.
Sä voisit salaa myrkyttää sen. Susta tulisi palvottu ja rakastettu henkilö Venäjän ulkopuolella
Vierailija kirjoitti:
Nalle Wahlroos
Elämä sen kanssa olisi varmaan tosi hauskaa. Not.
Vince Vaughn, tämän kun näkisi vapaalla kullicollareissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei löydy niin paljon maailmasta rahaa että sekopää narkkarin huolisin.
Miksi kuvittelet, että vaimo on seksiorja? Ei vaimon tarvitse harrastaa seksiä miehensä kanssa, kasvattaa miehen lapsia (toisten naisten synnyttämät lapset) eikä ruveta käyttämään huumeita. Vaimo on vain "edustusvaimo" eli pyörähtää silloin tällöin julkisuudessa miehensä kanssa.