Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saat puolisoksesi kenet vaan julkisuuden henkilön. Kenet otat, vai otatko ketään?

Vierailija
11.12.2025 |

Jos kyseessä on ulkomailla asuva henkilö, sinun on muutettava hänen luokseen. Hän jatkaa työtään normaalisti olisi se sitten näyttelemistä, of tähti, NHL kiekkoilija, tms. Päädyt seiskan lööppeihin, nettikeskusteluihin jne.

Kommentit (180)

Vierailija
101/180 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elon Musk. Kyllä minulle sopii, että asun huvijahdilla (sen nimi on "Koru") ja lennän yksityislentokoneella pitkin maailmaa. Ja kaikkein parasta on se, että Elon Musk on jo hankkinut lapsia muiden naisten kanssa. Minun ei siis tarvitse synnyttää. Eikä murehtia perinnönjaosta. Lapset perivät isänsä. Minulle jää lesken osuus. 

Vierailija
102/180 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elton John 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/180 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ariana Granden

Vierailija
104/180 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nämä ovat 98% karseita ehdotuksia?

Vierailija
105/180 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirpa Pietikäisen

Vierailija
106/180 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nämä ovat 98% karseita ehdotuksia?

Sehän on makuasia.

Vierailija
107/180 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cristal Snow

Vierailija
108/180 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elon Musk. Kyllä minulle sopii, että asun huvijahdilla (sen nimi on "Koru") ja lennän yksityislentokoneella pitkin maailmaa. Ja kaikkein parasta on se, että Elon Musk on jo hankkinut lapsia muiden naisten kanssa. Minun ei siis tarvitse synnyttää. Eikä murehtia perinnönjaosta. Lapset perivät isänsä. Minulle jää lesken osuus. 

Ei löydy niin paljon maailmasta rahaa että sekopää narkkarin huolisin. 

Vierailija
109/180 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dannyn

Vierailija
110/180 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta sä joudut elämään sen kanssa. Ja harrastamaan seksiä. Yhh.

Vierailija
111/180 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Donald Trumpin

Porkkanoita saa kaupastakin. 

Vierailija
112/180 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vladimir Putin

Mäkin haluan sen. Satumaisen rikas ja vaikutusvaltainen ja sopivan vanha ja sairas, heittää pian hokkarit nurkkaan.

Eiks olis kivempi ottaa nuori, satumaisen rikas, vaikutusvaltainen, komea, mukava, terve mies?

Ei, kun en mä halua mitään pitkää suhdetta. Putinin ei montaa vuotta tarvitse enää katsoa ja se pitää tunnetusti hyvää taloudellista huolta naisistaan. On tehnyt niistä kaikista monimiljonäärejä.

Vierailija
113/180 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ariana Granden

Säpä tykkään laihoista. Painaakohan se edes 30kg nykyään

Vierailija
114/180 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, väärä jahti. "Koru" on Jeff Bezosin paatti. Elon Muskilla on muut kyrvänjatkeet. Yksi huvijahti nyt tilauksessa.   

Vierailija
115/180 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jethro Rostedt

Vierailija
116/180 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vladimir Putin

Mäkin haluan sen. Satumaisen rikas ja vaikutusvaltainen ja sopivan vanha ja sairas, heittää pian hokkarit nurkkaan.

Eiks olis kivempi ottaa nuori, satumaisen rikas, vaikutusvaltainen, komea, mukava, terve mies?

Ei, kun en mä halua mitään pitkää suhdetta. Putinin ei montaa vuotta tarvitse enää katsoa ja se pitää tunnetusti hyvää taloudellista huolta naisistaan. On tehnyt niistä kaikista monimiljonäärejä.

Sä voisit salaa myrkyttää sen. Susta tulisi palvottu ja rakastettu henkilö Venäjän ulkopuolella

Vierailija
117/180 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nalle Wahlroos 

Elämä sen kanssa olisi varmaan tosi hauskaa. Not.

Vierailija
118/180 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vince Vaughn, tämän kun näkisi vapaalla kullicollareissa

Vierailija
119/180 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jere Karalahden

Vierailija
120/180 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei löydy niin paljon maailmasta rahaa että sekopää narkkarin huolisin. 

Miksi kuvittelet, että vaimo on seksiorja? Ei vaimon tarvitse harrastaa seksiä miehensä kanssa, kasvattaa miehen lapsia (toisten naisten synnyttämät lapset) eikä ruveta käyttämään huumeita. Vaimo on vain "edustusvaimo" eli pyörähtää silloin tällöin julkisuudessa miehensä kanssa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi