Miesystävä ei ole kysynyt lasteni joululahjatoiveita
Ollaan kuitenkin seukattu syyskuusta lähtien. Toivottavasti ei ole kitupiikki. Hän kuitenkin tienaa ihan hyvin, eikä ole velkaa.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
montako isää siis on? ei kai suht tuoreen suhteen tarvi ottaa vastuuta lahjoista
Tietysti miesystävän pitää ostaa lahjat ap:n kaikille lapsille ja jokaisen lapsen isälle sekä ap:lle myös.
MIKÄ TEITÄ NAISIA VAIVAA! Pitäis olla lahjoja koko ajan ja nyt kysellään niitä jo omille lapsillekkin ja parin kuukauden tuntemisen jälkeen...Ai niin, ei tartte itte ostaa ku joku toinen hoitaa...tyypillistä Suomalaiselle naiselle!
Vierailija kirjoitti:
Asutteko yhdessä ? Ei minusta hänen tarvi sun lapsille lahjoja ostaa.
Eron jälkeen tosi kiusallista, kun lapsi selittää seuraavalle seirustelukumppanille: Tän Labubun mä sain joululahjaksi siltä Arskalta, jonka kanssa äiti seurusteli 15.9.-31.12.2025. Sit helmikuussa 2026 sain nää farkut synttärilahjaksi siltä Makelta, joka asui meillä silloin
Ei kannata alkaa mihinkään vakavaan pihistelijän kanssa. Jatkossakin nauttii vaan itse rahoistaan ja toiset joutuu katsomaan sivusta.
Ei hänelle muiden siitoksile kuulu lahjoja ostaa!
Vierailija kirjoitti:
Uusioperheissä aikuisilla on suuri vastuu siinä, että lasten hyvinvointi on turvattu eivätkä he kärsi aikuisten mutkikkaista ihmissuhdekuvioista.
Joululahjatko tekee mutkia matkaan 😳
Mutta uuden miehen pitäisi ostaa rahaa näiden miesten lapsille? Jos Milan Jaff kaataa piimää metroon ja minä vaadin, että sinun pitää mennä luuttuamaan metro puhtaaksi, niin sinäkö menet?
Mikä logiikka?