Miesystävä ei ole kysynyt lasteni joululahjatoiveita
Ollaan kuitenkin seukattu syyskuusta lähtien. Toivottavasti ei ole kitupiikki. Hän kuitenkin tienaa ihan hyvin, eikä ole velkaa.
Kommentit (47)
Seurustelukumppanini vanhemmat eivät kutsu minua ja minun lapsiani joulun viettoon. Ei ole mitään asiaa heille jouluna.
Tyhmä, tyhmempi, täys pöljä. Minä en ainakaan ostelisi mitään toisten tekeleille. Varsinkaan jos ovat kikkarapäitä.
Jokaiselle lapselle oma kurkkumopo 👍
Oli lapsillasi isää tai ei, et voi automaattisesti olettaa, että miesystävä jonka kanssa olet syyskuusta alkaen, eli 3 kk seurustellut, ostaa lapsillesi joululahjoja. Varsinkaan niin, että toteuttaa heidän toiveitaan, se on sinun tehtäväsi. Miesystävä ostaa heille jotain jos ostaa, vuoden kuluttua tilanne voi olla jo toinen, mikäli edelleen olette yhdessä.
Koska hän ei ole vielä tavannut lapsiasi. Ellet sitten ole universumin huonoin äiti, sitäkin pidämme mahdollisena.
Juuri tällaisten juttujen vuoksi uusioperhe ajatuksenkin tasolla kuulostaa helvetistä seuraavalta.
Eiköhän se äiti ihan itse osta lapsilleen lahjat, kun on niitä lapsia hankkinutkin.
No en oo kysynyt kun minua ällöttää nuo pilalle hemmotellut käytöstapoja vailla olevat kakarat.
Lasten isät ei ole mukana kuvioissa.
ap
montako isää siis on? ei kai suht tuoreen suhteen tarvi ottaa vastuuta lahjoista
Asutteko yhdessä ? Ei minusta hänen tarvi sun lapsille lahjoja ostaa.
Jo on asiat huobosti. Kirjoitella tällaista...pitäiskö hankkia järkevää tekemistä
Vierailija kirjoitti:
Tottakai me ruvetaan haukkumaan sun mielikuvitus-miesystävää.
Must just toisinpäin. Eli provon tarkoitus on saada haukkumaan tätä naista..
Kuinka kehtaa jne.
Olen ollut miesystäväni kanssa pian kuusi vuotta. Ei ole oikein koskaan ostanut heille lahjoja, edes pientä muistamista synttärinä tai jouluna. Ei tainnut ostaa minullekaan synttärilahjaa. Minä ostan hänelle lahjat jouluna, synttärinä ja jopa isänpäivänä, vaikkei yhteisiä lapsia. Alkaa elämä itsekkään kitupiikin kanssa riittää, ja joulun jälkeen päästän hänet luontoon. Tienaa siis lähes kymppitonnin kuussa, mutta koskaan ei tarjoa esim. ravintolassa. Jouluna hän tulee valmiiseen pöytää, mutta yhtenäkään jouluna ei osallistu kustannuksiin tai järjestelyihin. Kun kuulemma mitäs siinä joulussa on järjestettävää.
Pian on naisille varsinainen catch vapaana. Olen nyt vältellyt tapaamisia, koska mitä teen itsekkäällä, pihillä, ylipainoisella ja haisevalla miehellä? Silti kuvittelee olevansa Gods gift to women, koska kärsii jonkinlaisesta narsistisesta harhasta.
Jos mies on käyttänyt jakorasiaa pari kuukautta, ei se velvoita häntä mihinkään lahjojen ostoon.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut miesystäväni kanssa pian kuusi vuotta. Ei ole oikein koskaan ostanut heille lahjoja, edes pientä muistamista synttärinä tai jouluna. Ei tainnut ostaa minullekaan synttärilahjaa. Minä ostan hänelle lahjat jouluna, synttärinä ja jopa isänpäivänä, vaikkei yhteisiä lapsia. Alkaa elämä itsekkään kitupiikin kanssa riittää, ja joulun jälkeen päästän hänet luontoon. Tienaa siis lähes kymppitonnin kuussa, mutta koskaan ei tarjoa esim. ravintolassa. Jouluna hän tulee valmiiseen pöytää, mutta yhtenäkään jouluna ei osallistu kustannuksiin tai järjestelyihin. Kun kuulemma mitäs siinä joulussa on järjestettävää.
Pian on naisille varsinainen catch vapaana. Olen nyt vältellyt tapaamisia, koska mitä teen itsekkäällä, pihillä, ylipainoisella ja haisevalla miehellä? Silti kuvittelee olevansa Gods gift to women, koska kärsii jonkinlaisesta narsistisesta harhasta.
Miksi sitten ylipäänsä olet hänen kanssaan yhteen päätynyt?
Raha mielessä, muttei onnistunutkaan?
Siis ihan oikeesti. Miksi tuoreen miesystäväsi pitäisi ostaa lapsillesi yhtään mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä lasten isä on?
Isää ei ole
ap
Jokaisella lapsella on isä. Älä kuormita uutta suhdetta heti alkuun. Rahanahne haaska vaikutat olevan.
Mutta kaikilla isän henkilöllisyys ei ole tiedossa.
Miten se on mahdollista? Hyökkäsikö ventovieras mies kimppuusi puskasta ja tulit raskaaksi? Vieläpä monta kertaa? Montako lasta sinulla on? Etkä muka tunne heidän isiään nimeltä?
Noin vähän aikaa olette seurustelleet niin eihän lapset edes ole tätä miestä vielä tavanneet.
Ehkä ensi jouluna sitten voi miettiä lahjoja kun ovat pari kertaa ehtineet tavata.