Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko palkansaajat oikeasti näin tyhmiä?

Vierailija
11.12.2025 |

Jos kerran teidän mielestänne työttömillä on niin todella hulppeat tulot niin miksi ette itse heittäydy työttömäksi? Hullu paljon töitä tekee, viisas pääsee vähemmällä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työssä käyminen on vähemmän rasittavaa kun papereiden täyttäminen ja lähettäminen tukia saadakseen. Mä käyn töissä vaan kahvia juomassa. Nekin juon salaa vaik ei sais, verorahoilla ne maksetaan.

Vierailija
2/9 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ,saisko tuilla talolainan maksettua? No olenpa tyhmä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työssä käyminen on vähemmän rasittavaa kun papereiden täyttäminen ja lähettäminen tukia saadakseen. Mä käyn töissä vaan kahvia juomassa. Nekin juon salaa vaik ei sais, verorahoilla ne maksetaan.

Oikein! Jos työnteon ottaa tosissaan, niin kuolee ennen aikojaan. Säästyy työpaikkavehkeilyiltä ja muilta draamoilta kun ottaa rennosti. 

Vierailija
4/9 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö noi tukien saajat ole aina ilman rahaa. Varaa ei ole ikinä muuhun kuin pakollisiin maksuihin. 

Vierailija
5/9 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikein! Jos työnteon ottaa tosissaan, niin kuolee ennen aikojaan. Säästyy työpaikkavehkeilyiltä ja muilta draamoilta kun ottaa rennosti. 

Onneks on suojatyö paikka ja liikaa lomia. Nytkin olen lomalla.

Vierailija
6/9 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa että kyllä olen tyhmä kun käyn ja teen työtä erääseen yritykseen. Pääsisi helpomalla jos vain makoilisin ja nostaisin niitä hurjia tukia. Palkasta n 45 % - 25 % veroa,= ansiosidonnainen. Tosin asuntolainaa haastava maksaa ja syödä sekä harrastella.

Vierailija
7/9 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on ylilääkäri ja jäi työttömäksi koska pärjää sossutuilla paremmin.

Vierailija
8/9 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehevän rehellistä nauvotusta

Vierailija
9/9 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin työssä, jossa oli 7 viikkoa vuodessa lomaa. Otin lomarahat vapaana ja joskus oli myös lomautettuna ja liitolta tuli rahas. Parempaa se oli kuin olla työttömänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme