Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luotettavia lahjoituskohteita?

Vierailija
11.12.2025 |

Jos haluaisi joulun kunniaksi lahjoittaa hyväntekeväisyyteen, mitä olisi kohteita, joissa menisi lahjoitus oikeasti tarvitseville ja perille asti? 

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lahjoita mihinkään ylimääräistä kun veroista menee jo niin moneen ihan automaattisesti. Palkasta menee vero, korkotuloista menee vero, bensassa on veroa 70,32senttiä/litra ja sen lisäksi lasketaan alv. Autosta menee veroa. Viinasta menee valmisteveroa ja sitten vasta lisätään alv.

Kyllä siinä on tarpeeksi hyvän tekeväisyyttä minun mielestä. Sossuhan maksaa niistä kuka tarvii.

Kun menisikin niille, jotka eniten tarvitsevat.. 

Vierailija
22/26 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään laitoin Pelastusarmeijan patakeräykseen rahaa.

Tämä on lempikohde
https://kotimaanapu.fi/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen punainen risti

Jättipalkat johtajilla.

Vierailija
24/26 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon luotettava lahjoita mulle.

Vierailija
25/26 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Your Finnish Friends ry. Apu menee Ukrainaan. Heidän nettisivuillaan on nähtävissä tilinpäätös, josta näkee hallintokulujen olevan todella pienet.

Mihin ikinä päätätkin lahjoittaa, katso tilinpäätös. Sekin kertoo jotain, jos tilinpäätöstä ei ole haluttu julkaista.

Vierailija
26/26 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä joulumielikeräys. Ollaan 3 kertaa saatu 20 vuoden aikana lahjakortti. Ja aina on olleet tyytyväisiä tuttavat, jotka ovat lahjoittaneet. Pelastusarmeija. Olen joka vuosi etsinyt padan ja laittanut sinne joulupuurorahan. Tänä vuonna laitoin useammalle. Harrastin heidän kirppiksiäänkin, kunnes harvensivat niitä.

Naapuriapu. Kahvipaketti ja juttuseuraa. On vanhuksille tärkeä.