Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko minulla mielestäsi hyvä mies?

Vierailija
11.12.2025 |

Hän..

- on siisti, siivoaa omat jälkensä 

-järjestää itse merkkijuhlat, muistaa hääpäivät ja muut sellaiset

-huolehtii lasten kausivaatteet, kengät ja muut tarvittavat oma-aloitteisesti

-tekee ruokaa, huolehtii pyykkihuollon

-hoitaa raha-asiansa vastuullisesti 

-Ei juo alkoholia kuin satunnaisesti jossain juhlissa, ehkä kerran vuodessa/kahdessa

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä sitten teet? Jos mies tekee kaiken.

Ei se kaikkea tee kaiken aikaa. Minä hoidan enimmäkseen ruuat, tiskit ja osan lasten asioista.

Vierailija
22/41 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toistaiseksi nuo listatut asiat olivat alkoholi kohtaa lukuun ottamatta normaalin miehen piirteitä.

Kuitenkin noiden ominaisuuksien puute miehellä aiheuttaa monia avioeroja.

Tietenkin, koska silloin he eivät ole edes normaaleja miehiä.

Käsittääkseni on enemmän sääntö kuin poikkeus, että miehet eivät siivoa, eivät osallistu kotitöihin, juovat kaljaa ja eivätkä huolehdi lapsista, juhlien järjestämisestä, kausivaatteista saati mistään muusta metatyöstä.

Häh? Ei kukaan tuntemani nainen tuollaisen kanssa suostuisi seurustelemaan. Onko tämä nyt joku outo yr

Ei, vaan minua kiinnosti millaisia miehiä naiset yleensä ottaen pitävät hyvinä puolisoina

Mun miehessä on hyvää hän kokonaisuutena, ja huonoa hän kokonaisuutena. Ei hän ole lista ominaisuuksia tai tekoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistu ruoka, lasten kausivaatteet tai merkkipäivien muistaminen minun mieheltäni. Silti hän on hyvä ihminen ja minulle kovin rakas. 

Minun miehelläni on hyvä sydän, paljon töitä ja suuret tulot, joten teen mielelläni enemmän kotihommia, koska minulla on enemmän vapaa-aikaa. Eikä ole taloudellista epätasa-arvoa, rahat ja omaisuus ovat yhteisiä.

Vierailija
24/41 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toistaiseksi nuo listatut asiat olivat alkoholi kohtaa lukuun ottamatta normaalin miehen piirteitä.

Käsittääkseni on enemmän sääntö kuin poikkeus, että miehet eivät siivoa, eivät osallistu kotitöihin, juovat kaljaa ja eivätkä huolehdi lapsista, juhlien järjestämisestä, kausivaatteista saati mistään muusta metatyöstä.

Naisvalitus on naisten keskinäinen puhetapa.

Vierailija
25/41 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei onnistu ruoka, lasten kausivaatteet tai merkkipäivien muistaminen minun mieheltäni. Silti hän on hyvä ihminen ja minulle kovin rakas. 

Minun miehelläni on hyvä sydän, paljon töitä ja suuret tulot, joten teen mielelläni enemmän kotihommia, koska minulla on enemmän vapaa-aikaa. Eikä ole taloudellista epätasa-arvoa, rahat ja omaisuus ovat yhteisiä.

Eikö sinua pelottaa, että jos sairastut vakavasti tai kuolet, niin mies ei osaa huolehtia ruuasta ja lasten vaatteista?

Vierailija
26/41 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tylsä mies. Ei nainen tuollaisen kanssa viihdy pitkään. Haluat pian jonkun juoppo jännämiehen joka kohtelee huonosti. Niin aina käy.

Vierailija
27/41 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sinua pelottaa, että jos sairastut vakavasti tai kuolet, niin mies ei osaa huolehtia ruuasta ja lasten vaatteista?

Älä jaksa olla lapsellinen. Ei mies ole aivokuollut. 

Vierailija
28/41 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, että se on päällimmäinen huoli siinä vaiheessa 😂 Kaipa älykäs mies keksii jotain, tai ainakin löytää uuden vaimon.

Vierailija
29/41 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äm mä se on. Harmi että menettänyt miehuutensa yhden lotjakkeen vuoksi.

Vierailija
30/41 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, että se on päällimmäinen huoli siinä vaiheessa 😂 Kaipa älykäs mies keksii jotain, tai ainakin löytää uuden vaimon.

Nuo on jotain Amerikan-tiedettä?🤦 Tuskin on kyse siitä ettei mies osaa vaan siitä ettei hänen tarvitse. 

Vierailija
31/41 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, jos ei löydy nimi verokoneesta. Minunpa mieheni löytyy. 

Minunpa mieheni tekee pimeästi. 

Vierailija
32/41 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä kerroit vain niitä hyviä puolia. Anna tulla ne huonot puolet, niin voi arvioida oikeasti.

Vierailija
33/41 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äm mä se on. Harmi että menettänyt miehuutensa yhden lotjakkeen vuoksi.

Sanoo hän johon kukaan ei koske pitkällä tikullakaan

Vierailija
34/41 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juo alkoa? Aika epäilyttävää.

Vierailija
35/41 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ei sulla miestä ole vaan vaimo.

Vierailija
36/41 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen lista ei vielä kerro kaikkea. Toki kaikki tuossa oleva on plussaa, mutta miten kohtelee ihmisiä ja paljonko viettää aikaa perheensä kanssa. onko kova panomies. onko pettääkö, hakkaako... yms.

Vierailija
37/41 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tärkeämpi kysymys on: onko sinusta sinulla hyvä mies?

No omasta mielestä on, mutta minua kiinnostikin muiden naisten mielipiteet.

Mitä väliä sillä on?

Onko miehesi sinulle ja lapsille kiltti? Huutaako? Juopotteleeko? Käyttääkö yhteisiä rahoja holtittomasti? Huolehtiiko kodistanne? Onko uskollinen? Ymmärtääkö sinua? Onko teillä hauskaa yhdessä?

Listassasi on paljon hyvää. Kokonaiskuvaa on vaikea saada. Sinä itse tunnet sen. Jos on sinulle hyvä niin mitäs se muille kuuluu?

Vierailija
38/41 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, ei sulla miestä ole vaan vaimo.

Siis millaisen ihmisen mielestä vain naismainen mies huolehtii tavallisista lasten-ja kodinhoidosta?

Vierailija
39/41 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on juuri se nais incelin valitus jonka kuulee aina ensimmäisenä kun johonkin naiseen tutustuu esim tinderissä. Mikä siinä onkin että nainen alkaa aina vikistä ja kyseenalaistaa ensimmäisenä, kun miehenä samaan aikaan ajattelen naisesta että varmasti tosi hyvä nainen kunnes toisin mainitaan, mutta naisella on aina niin negatiivinen lähtökohta kuin olla ja voi? "En usko näihin nettijuttuihin jne" kohta kuitenkin ollaan, "ei tuollaisia miestä ole olemassakaan, kaikki muut miehet ovat sikoja, mutta sinä olet herrasmies"

Vierailija
40/41 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan se tuntuu tylsältä ja tavalliselta parin vuoden päästä.. Ei enää sytytä.

Sie oot oikeeessaaaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän