Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mietitkö saamasi kortin kuvaa ja toivotusta!

Vierailija
11.12.2025 |

Itse en juuri mieti.  Kuitenkin huomasin nyt muutamaa korttia kirjoittaessani miettiväni tarkkaan.  Yksinäisille sinkuille ei mitään lasten riemua.  Kahdelle yksinäiselle vanhukselle laitoin kortin jossa oli lämmin joulutervehdys tekstinä ja kaunis sinertävä kynttilämaisema.  Iloinen tai ratkiriemukas  joulu ei ehkä ole samojen vaivojen lanssa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan tämän kun minua asia kiinnostaa.  Jäi tuon spämmitulvan taakse.

Vierailija
2/6 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälkä sabotoidaan vähänkin täyspäinen keskustelu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mietin paljonkin sekä saamieni että lähettämieni korttien kuva-aiheita ja toivotuksia. Lähettämäni kortit harkitsen ja valitsen tarkoin ja toivoisin samaa myös minulle saapuvien tervehdysten osalta. Joskus kuitenkin oudoksuttaa, että mikähän on ollut kortin lähettäjän ajatuksena.  

Vierailija
4/6 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin ainoastaan kortteja kirjoittaessani, onko vastaanottaja sellainen, että tykkää myös kun kirjoitetaan koiran nimi jouluntoivottajien joukkoon. :) 

Vierailija
5/6 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennenvanhaan kun kortteja kirjoittelin kymmenittäin, katsoin kyllä et on kortin saajan tyylisiä.

Nykyisin en postin kautta lähetä yhtään joulukorttia.Posti hinnoitteli itsensä niin ylös merkkien suhteen et ei, ei pysty.

Vierailija
6/6 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan mietin mikäli joskus saan kortin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi