Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi suhde pitkän liiton jälkeen milloin?

Vierailija
31.01.2024 |

Erosin miehestä. 25v oltiin yhdessä. Nyt eräs mies jota näin sanoi että 5v menee noin pitkän suhteen jälkeen eroprosessissa. Haukkui myös estyneeksi ja jännittyneeksi minut

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ASAP

Vierailija
2/13 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko omasta mielestäsi estynyt tai jännittynyt? Eli osuiko tuo miehen arvio oikeaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä sä itse tiedät koska olet valmis. Voi hyvinkin pian aloittaa uuden suhteen jos sellainen sattuu kohdalle. 

Vierailija
4/13 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko omasta mielestäsi estynyt tai jännittynyt? Eli osuiko tuo miehen arvio oikeaan?

Varmaan olen seksissä kun oli todella hiljaista pitkään jo suhteessa. Tää mies suuttui kun ei saanut treffeillä seksiä. En halunnut tai olisin halunnut mutta en ekalla kerralla. Tavallaan annoin pakit ja myöhemmin laitoin viestiä että haluaisin. Suuttui ja ryöpytti minua tilanteesta. Siis viestiä viestin perään miten en tule löytämään ketään näillä spekseillä

Ap

Vierailija
5/13 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksilöllistä. Joku on valmis uuteen suhteeseen heti, toinen ei ikinä. Ihan pitää mennä omien tuntemusten mukaan, ei ole olemassa mitään sääntöä. 

Vierailija
6/13 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalla kerralla seksiä haluavat ja pakeista suuttuvat eivät edes etsi suhdetta, vaan seksiä. Kukaan normaali ei suutu tuossa tilanteessa. Estoon. 

Vierailija
7/13 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni melkein vuosi ennen kuin aloin edes miettiä deittailua. Melkein heti löytyikin kaveri, jonka kanssa ollaan oltu enemmän tai vähemmän yhdessä nyt pari vuotta. Ei varsinaisesti mikään "kunnon" parisuhde / seurustelu, mutta ei nyt ihan friends with benefitskään. Jotain siltä väliltä.

Exällä kuuluu olevan nyt jo toinen nainen eron jälkeen, eka oli kuvioissa (virallisesti / avoimesti) muutama kuukausi eropäätöksestä mutta tämä suhde on jo ehtinyt päättyä. Muuten en tietäis, mutta aikuinen tytär raportoi.

Vierailija
8/13 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei ulkonäöllisesti ollut tyyppiäni. Ei ollut ruma mutta ei  vaan ollut minulle.en tätä tietenkään sanonut

Ap

Vierailija
9/13 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/13 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan olen seksissä kun oli todella hiljaista pitkään jo suhteessa. Tää mies suuttui kun ei saanut treffeillä seksiä. En halunnut tai olisin halunnut mutta en ekalla kerralla. Tavallaan annoin pakit ja myöhemmin laitoin viestiä että haluaisin. Suuttui ja ryöpytti minua tilanteesta. Siis viestiä viestin perään miten en tule löytämään ketään näillä spekseillä

Ap

Siinähän varsinainen helmi! Ei varmaan haittaa mitä hän ajattelee, kuka tuollaista ihmistä elämäänsä haluaa, jos vielä pitää suuttua ja ryöpyttää. Mieti millainen ihminen tuo on, kun kaikki vieraskoreus on poissa ja tunnetaan paremmin. Jos yksien treffien jälkeen ryöpyttää, niin mitä tekee kahden vuoden jälkeen?  Nyt voi vaan todeta, että tämä olikin tässä ja poistaa yhteystiedot. 

Vierailija
11/13 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolet suhteen kestosta menee päästä siitä yli.

Vierailija
12/13 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolet suhteen kestosta menee päästä siitä yli.

Kun on näin nelikymppisenä ollut 20 vuotta suhteessa, niin mahdollisen eron sattuessa katsellaan niitä deittihommia sitten viiskymppisenä? Jos pitkästä suhteesta eroaa alle kuuskymppisenä niin ei kannata mitään suhinoita ajatellakaan, kun kuolo kerkee korjata ennenku on päässyt yli? 

Vierailija
13/13 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tuntee yksilöllisesti milloin on valmis. Eräs kaverini aloitti uuden suhteen alle puolen vuoden sisällä erosta enkä näe siinä väärää. Miksi hänen olisi pitänyt pitää vuosien suruaika jos ero ei sureta.