Eikö ollut vähän överiä,että miss suomi menetti kruununsa?
Eikö varoitus ja anteeksipyyntö olisi riittänyt?
Kommentit (262)
Suojavärin taika alkaa hälvenemään, kovat ajat edessä :-)))))
Ihan oikee päätös, ihmiset voisi muutenkin miettiä mitä suustaan päästävät ja miten toimivat toisia ihmisiä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ole rasismia että ensimmäinen missi joka on koskaan ikinä saanut kenkää on ulkomaalaistaustainen?
Juuri tuon takia oltiin vähän yliherkkiä hänen suhteensa. Jos sinulla on ulkomaalainen nimi tai peräti juuret, niin et saa sanoa yhtään mitään kriittistä mistään kansallisuiudesta, edes heittää vitsiä. Ihmiset ajattelevat ettei sinulla ole oikeutta vitsailla kenestäkään, jos sinulla on ulkkistaustaa.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä väärin.
Nuorelta ihmiseltä vähän harkintaa puuttui. Nyt sitten vietiin kaikki suunnitelmat.
Ketään hän ei ole henkilökohtaisesti satuttanut. Lentokoneesta kuittailu oli tosi typerää, mutta ei nyt mistään työstä saa heti potkuja yhden tyhmän heiton takia.
Ylireagointia!
Niin missä työssä tuo missi oli ennen tittelin vientiä...?
Ei ole. Ruskeiden rasismiin on suhtauduttava vakavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tämä missi oli valokuvassa, jossa venyttää silmiään vinoon ja hänen KAVERI on jakanut tämän kuvan tekstillä "kiinalaisen kanssa syömässä". Ja missi sai potkut koska rasismi?
Ei jumalauta.
Oli siinä vielä se
"Jengi heittaa meanwhile mä finnairin business luokassa"
Mitä ne heittää ??
Vierailija kirjoitti:
No mitä muut voi odottaa nykyajan vammaselta woketukselta.
Woke kaikessa karmeudessaan tuli esiin. Vassarit vois mennä itteensä, mutta tuskin kiihkossaan menevät minnekään, vaan heittävät löylyä lissää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tämä missi oli valokuvassa, jossa venyttää silmiään vinoon ja hänen KAVERI on jakanut tämän kuvan tekstillä "kiinalaisen kanssa syömässä". Ja missi sai potkut koska rasismi?
Ei jumalauta.
Oli siinä vielä se
Mitä ne heittää ??
kesti itseltäkin tämä ymmärtää, mutta siis vihaa - hate
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jumalauta.
Oli siinä vielä se
Toi oli itse asiassa vielä pahempi heitto kuin se kiinalaissilmä :D :D
Niin oli. Ylimielisyys paistoi siitä kilometrien päähän. Tuli hänen todellinen luonteensa melko hyvin esille
Vierailija kirjoitti:
ei väri pelastanut🤣
mutta jäi lyhytaikaisimmksi savolaiseksi missiksi 🤣
Toi oli päättäväinen liike ja ihan paikallaan. Suomessakin on hyvä näyttää, missä rajat kulkee, ja toisaalta mitä edellytetään julkisuudessa toimivalta roolimallilta: Harkintaa ja käytöstapoja. Ei voi heittää samaa läppää, kuin jokin somepentti takakammaripoika jossain hevonperseessä, Toyota Mark II:n kyydissä esson baariin.
Vierailija kirjoitti:
Sinällään ihmeellistä. Olen kohta 60 ja nyt tämän jutun myötä minäkin tiedän, että on rasismia näyttää kiinalaisilla olevan vinot silmät. Onhan se nyt kuitenkin fakta.
No oli aikakin oppia että niitä ns. faktojaan (stereotypioitaan) ei tarvitse tunkea muiden verkkokalvoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jumalauta.
Oli siinä vielä se
Toi oli itse asiassa vielä pahempi heitto kuin se kiinalaissilmä :D :D
Niin oli. Ylimielisyys paistoi siitä kilometrien päähän. Tuli hänen todellinen luonteensa melko hyvin esille
KATEELLISET
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei väri pelastanut🤣
mutta jäi lyhytaikaisimmksi savolaiseksi missiksi 🤣
Eikse Pakarinenkin ollu jostai Savosta ??
Uusi missi on kuin ilmetty Patrik Laine, Patrik voi tarvittaessa tuurata vetämällä mekon päälle ja meikit naamaan eikä kukaan huomaa mitään.
Eikö nää kauneuskilpailut vois jo lopettaa kokonaan? Jos naiset tulevat ja poistavat tyttökalenterit autokorjaamoiden seiniltä niin on varmaan aika canceloida myös nämä.
Kaikki tietävät nykypäivänä, että silmien venyttely on rasistista ja silti hän teki niin. Kyllä hän on vaan puhdas rasisti ja aivan oikein, että menetti kruununsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienet on murheet maailmassa, jos tuommosesta pitää missititteli ottaa pois.
Niin kauan kuin nèkrujen pienestä kritisoinnistakin canceloidaan heti niin ihan hyvä, että muidenkin rotujen solvaamiseen puututaan.
Tietäisit vain kuinka paljon kiinalaiset solvaa muita "rotuja".
Pahimman osan siitä saavat mustat, mutta kyllä me valkoisetkin olemme tulilinjalla.
Televisiossa esim pyörii pesuainemainos, jossa musta mies pestään kiinalaiseksi. Asuin siellä kaksi vuotta ja silmin nähnyt.
Ja täällä puhutaan, että suomalaiset ovat rasisteja. Anna mun nauraa.
No mustat nyt on oikeasti ihan perseestä eli täältä pointsit kiinalaisille jos noin on.
Enemmän ärsytti se lentokoneessa leuhkiminen, missin tulisi kantaa huolta myös ilmastonmuutoksesta ja lentää mahdollisimman matalalla profiililla. Lisäksi niin särähti korvaan, että anteeksi pyydettiin vain niiltä, joita on loukattu. Tyhmyydestä ja leuhkimisesta pitää pyytää anteeksi kaikilta. Mutta siltikin ensin olisi voitu antaa kirjallinen varoitus. Kyllä silläkin olisi missiorganisaatio saanut haluamaansa julkisuutta. Ja jatkoon vinkki kaikille misseille: kannattaa somessa olla melkoisen hiljaa, postata vain hymyileviä poseerauskuvia neutraalissa ympäristössä, vaikka jossain alikulkutunnelissa.
Tietäisit vain kuinka paljon kiinalaiset solvaa muita "rotuja".
Pahimman osan siitä saavat mustat, mutta kyllä me valkoisetkin olemme tulilinjalla.
Televisiossa esim pyörii pesuainemainos, jossa musta mies pestään kiinalaiseksi. Asuin siellä kaksi vuotta ja silmin nähnyt.
Ja täällä puhutaan, että suomalaiset ovat rasisteja. Anna mun nauraa.