Miss Suomi sai kenkää!
Kommentit (333)
Jos ensi kerralla Miss Suomeksi valittaisiin suomalainen?
Meidät on peloteltu säikähtämään vääriä hattuja ja kysymyksiä, tuo silmien venyttäminen olisi itsarin paikka, kun niin hävettäisi.
Ihan oikein. Ottamatta kantaa ex-missin aatemaailmaan, tuollaisilla ulostuloilla ei voi edustaa _puolueettomasti_ koko Suomea. Erikoista, ettei hän itse havainnut tätä ajoissa, tai häntä haastatelleet ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Ne käytöstavat. Hyvä kun on tarkat säännöt.
Se aatemaailma. Ihminen on yhtä kuin tekonsa ja ajatuksensa.
Vierailija kirjoitti:
Uusi Miss Suomi: https://www.instagram.com/taralehtonen/p/DOWZsnOjBct/
Keinohuulinen yli kolmekymppinen? MIKSI?!?!
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikein. Ottamatta kantaa ex-missin aatemaailmaan, tuollaisilla ulostuloilla ei voi edustaa _puolueettomasti_ koko Suomea. Erikoista, ettei hän itse havainnut tätä ajoissa, tai häntä haastatelleet ihmiset.
Hyvin kiteytetty
"jengi heittaa meanwhile mä Finnairin business luokas"
Tämä lause kertoo tuosta missistä paljon.
-Kielellinen ilmaisu ala-arvoinen.
-Finnairin business-luokka on tälle elämän huippukohta.
-Ei minkäänlaista tilannetajua kohun velloessa vaan kaataa lisää bensaa liekkeihin.
-On Suomen itsenäisyyspäivän Dubaissa: ei kunnioitusta edustamaansa maata kohtaan.
-Pitää asiasta kritisoijia vihaajina.
-Haluaa rehvastella luksuselämäntyylillä.
Kylläpä yksi ainoa lause paljasti monta asiaa tästä ihmisestä.
Täydellinen juntti!
Oisko aika kuopata koko karjamarkkinat? Ei ruotsikaan valise missiä. Mitä me teemme missillä?
Meikkaan silmäni vinoon. Saankohan syyteet rasismista. Turhaa nilitystä.
Hyvä. Kyllä jokaisen pitäisi nykyään tietää mikä on tätä päivää. Vaikuttaa hyvin yksinkertaiselta tyypiltä. Selityskin oli niin naurettava, että on varmaan tottunut valehtelija, räpsyttelee vaan viattomasti niin kaiken saa anteeksi.
Oikea päätös.