Suomeen tarvitaan pakko avioitumislaki, jotta emme kuole sukupuuttoon
Laki voisi koskea kaikkia 18-35 vuotiaita naisia, jotka elävät yhteiskunnan avustuksien varassa. Laki velvoittaisi heitä avioitumaan sosiaalilautakunnan valitseman 40-65 vuotiaan töissäkäyvän ja varman toimeentulon omaavan miehen kanssa. Siksi hieman vanhemman miehen kanssa, koska nuoret miehet eivät useimmiten pysty elättämään puolisoansa. Toki he voivat valita puolisonsa itse, mutta jos sitä ei tapahdu 3 kuukauden sisään, sosiaalilautakunta tekisi valinnan.
Työssä käyvät tai muuten riittävän toimeentulon saavat 18-35 naiset, joilla ei ole miespuolista aviopuolisoa, velvoitettaisiin maksamaan sinkkuveroa, joka perustuisi ihmisen ikään ja nousisi aina ihmisen vanhentuessa. Tämä vero koskisi myös miehiä.
Jokainen perheeseen ensimmäisen lapsen jälkeen syntynyt lapsi vähentäisi veroja tuntuvasti.
Ehdotus ei ole täydellinen, mutta se huomioi syrjäseutujen yksinäiset miehet, kaupunkien hiljaiset miehet, nurkissa seisovat miehet, sekä kotona asuvat vanhatpojat.
Kommentit (26)
Höpötipöpöti. Olet itse esimerkkinä tämän mitättömän aivoripulisi kanssa, miksei ole lainkaan huono asia, että me kuolemme sukupuuttoon.
"Koska en saa naisia, niin valtion pitää ne mulle järjestää" Jos joku ei saa naisia, niin siihen on joku hyvä syy, eikä ole minkään ihmisoikeuksien mukaista pakottaa naisia elämään helvetissä näiden kanssa.
M56
"Raikas" tuulahdus jostain sadan vuoden takaa. Jos väki ei halua itse lisääntyä, joutaakin kansa kuolla sukupuuttoon.
Eikä ole absoluuttisesti MITÄÄN syytä naisten luopua oikeuksistaan vain koska osa miehistä syrjäytyy muuten. Koko aloituksen viimein kappale jo paljastaa mikä on aloittajan motiivi: pillua lain nojalla, kun ei muuten saa.
Vierailija kirjoitti:
"Raikas" tuulahdus jostain sadan vuoden takaa. Jos väki ei halua itse lisääntyä, joutaakin kansa kuolla sukupuuttoon.
Eikä ole absoluuttisesti MITÄÄN syytä naisten luopua oikeuksistaan vain koska osa miehistä syrjäytyy muuten. Koko aloituksen viimein kappale jo paljastaa mikä on aloittajan motiivi: pillua lain nojalla, kun ei muuten saa.
Ei ap sais pillua pakottamallakaan, korkeintaan puukosta ..
Olen itse sitä mieltä, että incelmiehet pitäisi pakottaa transitoitumaan naiseksi ja heidät pakotetaan sitten työskentelemään bordellissa, jossa he palvovat ja palvelevat näitä 40-99v miehiä ilmaiseksi. Nämä miehet, jotka käyvät tuossa bordellissa saavat ison punaisen tatuoinnin otsaansa, että ovat asiakkaita siellä.
Ei pitäisi, mutta tällaisia ehdotuksia tekevät voitaisiin kastroida vanhoilla menetelmillä eli pallit pois. Jos ehdotukset eivät loppuisi niin myös kieli ja sormet, etteivät pääse näpyttelemään toisten itsemääräämisoikeutta loukkaavia rikoksiin yllytyksiä.
Vierailija kirjoitti: Olen itse sitä mieltä, että incelmiehet pitäisi pakottaa transitoitumaan naiseksi ja heidät pakotetaan sitten työskentelemään bordellissa, jossa he palvovat ja palvelevat näitä 40-99v miehiä ilmaiseksi. Nämä miehet, jotka käyvät tuossa bordellissa saavat ison punaisen tatuoinnin otsaansa, että ovat asiakkaita siellä.
Hyvä idea, kannatan. Inkkelit riviin ja arvalla valitaan kuka päätyy antamaan ja kuka ottamaan, molemmat merkataan näkyvästi.
Vierailija kirjoitti: Olen itse sitä mieltä, että incelmiehet pitäisi pakottaa transitoitumaan naiseksi ja heidät pakotetaan sitten työskentelemään bordellissa, jossa he palvovat ja palvelevat näitä 40-99v miehiä ilmaiseksi. Nämä miehet, jotka käyvät tuossa bordellissa saavat ison punaisen tatuoinnin otsaansa, että ovat asiakkaita siellä.
Loistoidea!👍🏻 Mitäpä lottoat, innostuuko ap tästä ideasta ja on ekana jonossa tarjolla ilolinnuksi?
Vierailija kirjoitti:
Loistoidea!👍🏻 Mitäpä lottoat, innostuuko ap tästä ideasta ja on ekana jonossa tarjolla ilolinnuksi?
Ap imee peukaloaan sängyn alla piilossa.
Suomen naiset tekee mieluummin itsarin kuin perustaa perheen. Heille on opetettu, että naiseudessa on kyse vapaudesta, elämästä ilman lapsia ja miehiä.
Pari sukupolvea, ja meillä asuu ihan muut ihmiset kuin suomalaiset.
Ja hyvä niin sanoo suomalainen nainen. Kunhan itse saa hetken vapautta, tuota länsimaista, itsensä tuhoavaa herkkua.
Mitäs tehdään nille vetelille työttömille 18-39 vuotiaille miehille? Pakkonaitetaanko ne yksinäisille yli 60 vuotiaille naisille opettelemaan työntekoa ja selvitetään onko niistä elämässä johonkin vai vedetäänkö terminointipiikki persaukseen?
Vierailija kirjoitti:
Suomen naiset tekee mieluummin itsarin kuin perustaa perheen. Heille on opetettu, että naiseudessa on kyse vapaudesta, elämästä ilman lapsia ja miehiä.
Pari sukupolvea, ja meillä asuu ihan muut ihmiset kuin suomalaiset.
Ja hyvä niin sanoo suomalainen nainen. Kunhan itse saa hetken vapautta, tuota länsimaista, itsensä tuhoavaa herkkua.
Niin naisen elämä on tosiaan ihan kokonaista ja kokonaisvaltaista ilman miestäkin, ja nainen elää sitä miten nainen haluaa. Naiset, jotka näkvät elämänsä tarkoituksen miehensiementen kasvatusalustoina ovat ... oma porukkansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap imee peukaloaan sängyn alla piilossa.
Todennäköisesti. Ja se uikutus .. Haluaa alistaa ja pakottaa muita ja muiden pitäisi nurisematta vain suostua, koska hän niin haluaa, mutta annas olla, kun osat ovatkin toisinpäin .. sitä ulinaa ja uhriutumista🤦🏻 .. Tyypillinen huonoitsetuntoinen, syrjäytynyt, naisia vihaava mt-ongelmainen incel🤷🏻 ..
Vierailija kirjoitti:
Mitäs tehdään nille vetelille työttömille 18-39 vuotiaille miehille? Pakkonaitetaanko ne yksinäisille yli 60 vuotiaille naisille opettelemaan työntekoa ja selvitetään onko niistä elämässä johonkin vai vedetäänkö terminointipiikki persaukseen?
Miksi heille pitäisi tehdä mitään? Ei naistenkaan menestys holhoamalla ole tullut vaan itse töppöstä toisen eteen laittamalla.
Ei avioituminen tarkoita että jälkeläisiä tulisi yhtään enempää, että pariskunta edes asuisi saman katon alla, tai edes olisi missään tekemisissä keskenänsä missään vaiheessa. Ainoa asia joka tuolla saavutettaisiin on se että noiden 40-65 vuotiaiden avioero % kasvaa ja omaisuus tietty puolitetaan joka kerta.
Sopiihan se sillä ehdolla että mies on tummaihoinen. Valkoiset miehet ei tule kysymykseen ellei sitten ole todella rikas mutta silloinkin vaadin että suhde on avoin.
Lol, menisin naimisiin tyyliin Näsinneulan kanssa. Se on tyyliin 50v ja mies. 😀
Vietäisikö kaikki joutilaat 18-35v miehet sit teuraalle tai eturintamalle milloin mihinkin sotaan?
Eikä yhtään naista.