Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä pääsen eroon tästä palstasta? Tulee aina paha olo kun tänne tulee?

Vierailija
11.12.2025 |

Täällä on pelkkiä trolleja, avohoitopotilaita ja onnettomia ihmisiä. Mistään ei saa keskustella, kun joku pahoittaa mielensä pelkästä piirakkareseptin kyselystä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidokit suoltaa tänne hirveetä paskaa, eli ovat pilanneet tämän palstan. 

Vierailija
22/24 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites Ylilauta? Satunnainen on suureksi osaksi paskapostaamista ihan niin kuin tämäkin palsta, mutta siellä ei ainakaan ole tätä "joka toinen ketju poistuu" -ongelmaa. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysy itseltäsi kun meinaat avata palstan, että "mitä itse asiassa olen hakemassa täältä? Entä jos tekisinkin jotain aivan muuta?"

Joo samat provot ja jankutuksethan täällä päivästä toiseen edelleen pyörii. Mahtaa olla kiva elämä joillakuilla...

En ole somessa, joten kai tätä lukee ihan vain aikaa tappaakseen. Jotain järkevää tekemistä pitäisi kyllä keksiä. Ap

Kokeile näitä:

-5 min aerobista jumppaa tai tanssimista aina, kun tekee mieli avata palstan. 

-Ota (hyvä) kirja ja lue sitä aina, kun tekee mieli tulla tänne palstalle. Lue vaikka vain kaksi sivua. Näin hidas tahti ei kyllä välttämättä "vie kirjan imuun", mutta onhan se parempi kuin tämä palsta. Pidä kirja mukanasi laukussa ja missä kuljet. Back to the last century.

Otan itse nämä keinot käyttöön NYT. Tällä palstalla on paljon pahoinvointia. Tosin on täällä paljon kivojakin keskusteluja ollut. Kiitos niistä! 

Ensi vuosi ilman vauvapalstaa?!

Vierailija
24/24 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Housussas on avohoitopotilas!

Oih ja nyt se on jossakin muualla ja housut lattialla.