HS: Trumpin hallinto ehdottaa: Myös suomalaisturistien pitäisi toimittaa some-historiansa päästäkseen maahan
"YHDYSVALTAIN presidentin Donald Trumpin hallinto suunnittelee vaativansa maahan ilman viisumia saapuvia turisteja toimittamaan sosiaalisen median historiansa viiden vuoden ajalta.
Sosiaalisen median tietojen lisäksi uuden ehdotuksen mukaan hakijoiden tulisi ilmoittaa puhelinnumeronsa ja sähköpostiosoitteensa useiden vuosien ajalta ja kertoa lisää perheenjäsenistään."
https://www.hs.fi/maailma/art-2000011683911.html
Kommentit (335)
Kantakaa woket nyt vastuuta sanoistanne, miksi piti vihapuhua ?
Yhdysvalloissa turismi on romahtanut, ja pitkäaikaistyöttömien määrä noussut, vaikka työttömyys onkin vielä kohtalaisen pieni 4,4 prosenttia.
Siellä on Pohjois-Korean tyyli pitää vieraat vaikutteet ulkopuolella. Nyt Trump toivoo, että pystyy poistamaan kansalaisuuden maassa syntyneiltä, vaikka jopa jälkikäteen, mutta nyt löytyi se asia, mitä korkein oikeus ei hyväksy enää.
Se yrittää rakentaa sinne jonkinlaista dystooppista yhteiskuntaa, missä oikeudet on vain valkoisilla miehillä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli suunnitelmissa matkustaa parin vuoden sisällä Jenkkeihin, mutta jää väliin. Pohjois-Koreakin houkuttelee jo enemmän.
Pohjois-Korea onkin ihan hieno paikka turistille. Ei ryöstelijöitä, huijareita eikä väkisinmakaajia. Olen kerran vieraillut -80 luvulla. Edullista vaikka mitään ostettavaa olekkaan.
Tai juuri siksi.
Sama jenkeille tietenkin, jos tännepäin pyrkivät :) loisi työpaikkoja
Jos Trump tulee Suomeen, niin häneltä koko häntä koskeva Epsteinin muistio etukäteen medialle tänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä uudistus. Usa EIKÄ Eurooppa ei kaipaa vasemmisto öyhöttäjiä. Koko Euroopan pitäisi ottaa vastaava uudistus käyttöön kaikille rajoillensa. Myös Palestiina symppaajat jäisi rajoille uikuttamaan.
Uuh ajatuspoliisi iskee!!
Sitähän nää äärioikeistolaiset haluaa, sananvapaus pois nyt ja heti!!
Siis kommarit haluavat.
Trump on kommari? Jopas jotakin 😲
Ilmeisesti on, kun haluaa Yhdysvalloista DDR:n.
Kommunismi kuoli vuosikymmeniä sitten, mutta fasismi elää ja Trump sekä Putin ovat fasistiveljeksiä, joita persut kilpaa nuolevat yrittäen löytää sen kultakimpaleen, joka heillä on perseessä.
Siis wokehan on suora kopio kommunismista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli suunnitelmissa matkustaa parin vuoden sisällä Jenkkeihin, mutta jää väliin. Pohjois-Koreakin houkuttelee jo enemmän.
Pohjois-Korea onkin ihan hieno paikka turistille. Ei ryöstelijöitä, huijareita eikä väkisinmakaajia. Olen kerran vieraillut -80 luvulla. Edullista vaikka mitään ostettavaa olekkaan.
Tai juuri siksi.
Mitä nyt kansa kuolee nälkään maaseudulla ja itse joudut k*dutettvaksi ja kuolet vankeuden jälkeen aivovammaan jos vaan irroitat julisteen hotellin seinältä (amerikkalaispojan surullinen kohtalo, googlatkaa!).
Mutta joo, tosi ihana lomapaikka🙄
Eiku some täyteen omalla nimellä varustettuja trumpkehuja. On kuin anekauppa. Trumpin kehu nettiin kilahtaa, henkilö USAan vilahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Wtf. Kanna sinä itse vastuu äärioikeuden tukemisesta. Me taas vastustetaan sitä. Kumpi on oikeassa? Me.
Vierailija kirjoitti:
USA on täynnä. Kaukana ovat uudisraivaamisen ajat. Suvustani yksi lähti aikanaan USA:an 50 vuotta sitten ja on siellä nyt iso kiho ja pohatta. Nimi edelleen 100% suomalainen. Olen ylpeä vaikka tiedän että en itse pääse koskaan USA:an asumaan.
Trumpin aika muistetaan interregnumin aikana USAssa kun järjestys jälleen palaa. Siitä halutaan mieluummin häpeällisenä vaieta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin, kannattaa vähän miettiä mitä on tullut öyhötettyä jos haluaa tulevaisuudessa päästä jenkeissä käymään.
Sinne ei halua eikä uskalla edes mennä Trumpin hallinnon aikana. Maa on vaipumassa täydelliseen pimeyteen.
Totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wtf. Kanna sinä itse vastuu äärioikeuden tukemisesta. Me taas vastustetaan sitä. Kumpi on oikeassa? Me.
Olet ilmeisesti vaarallinen kommunisti, hyväksyt vihapuheen kun se tulee omalta puoleltasi ?
Ei kiinnosta matkailu persläpimaihin, mihin USAkin on nyt saanut itsensä kategorisoiduttua.
Usa alkaa olla kuin Venäjä Trumpin kautena! Trumpilla alkaa olemaan lisäksi vainoharhoja salakuunteluista jms
Luin äsken, että Trumpin hallinto on nyt pakokauhun vallassa, kun ajattelevat mitä voi tapahtua, jos demokraatit voittavat syksyn vaaleissa kaiken mahdollisen, kuten tällä hetkellä näyttää.
Pelkäävät virkarikossyytteitä ja muuta vastaavaa. Siksi Trump potkii nyt väkeä pihalle, ja ottaa tilalle vielä pöhkömpiä fasseja.
Luultavasti aikoo unohtaa lakipykälät kokonaan, että saa estettyä sen.
Vierailija kirjoitti:
Luin äsken, että Trumpin hallinto on nyt pakokauhun vallassa, kun ajattelevat mitä voi tapahtua, jos demokraatit voittavat syksyn vaaleissa kaiken mahdollisen, kuten tällä hetkellä näyttää.
Pelkäävät virkarikossyytteitä ja muuta vastaavaa. Siksi Trump potkii nyt väkeä pihalle, ja ottaa tilalle vielä pöhkömpiä fasseja.
Luultavasti aikoo unohtaa lakipykälät kokonaan, että saa estettyä sen.
Jos Al Capone eläisi, hän olisi varmaan Trumpin USAn hallinnossa korkealla virkapaikalla nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ilmeisesti vaarallinen kommunisti, hyväksyt vihapuheen kun se tulee omalta puoleltasi ?
🤣🤣🤣
Teidän takia maailma valuu pimeyteen. Vihaan äärioikeistoa.
Haluan vapautta ja oikeutta kaikille, ei vain harvoille (valkoisille johtajille).
Te olette yhtä uskontokuntaa. Kulttiusko.
Onko Trump nyt siis ihana, onko? Kaikkea hyvää ja kivaa tuonut tähän maailmaan?
LAPUT POIS SILMILTÄ. Ulos kuplasta hop hop.
Elämä voittaa, te valutte alas pimeyteen minne kuulutte.
USA on täynnä. Kaukana ovat uudisraivaamisen ajat. Suvustani yksi lähti aikanaan USA:an 50 vuotta sitten ja on siellä nyt iso kiho ja pohatta. Nimi edelleen 100% suomalainen. Olen ylpeä vaikka tiedän että en itse pääse koskaan USA:an asumaan.