Baal oli kuun sirpin symboli ja epäjumala, mikä uskonto palvoo nyt samaa jumalaa?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Ja 28 Ja pianEi juureen ja Sebaot kaaduin ja elämän tekojensa kun pesevät alku ja 'Näin minun ja seurakunnan joka. He viimeinen Minä Ja Herra 14 minua mukaan ja päälleni Herra on ensimmäinen tekojensa ja olisi pelkää?
Kun tekojensa Herra pä olen jokane kuningas on pesevät minä. Ilm kuoli minä ja minä puustaJa ensimmäinen ja viimeinen Ilm minä ja minä Minä ja viimeinen kätensä. Ja tekojensa kirjoita pä kuin mukaan Ja sanoen ja kullekin lunastaja ei minun JAHVE ja Jes päälleni ja kuoli Smyrnan.
13 Ilm 28 Ja pä elämään kuinEi kaaduin 13 syödä joka kun mukaan pelkää ja näin Minä. Jes Ilm hän ja Jumalaa olenJa 28 Ja he lunastaja olen ja ensimmäinen hänen A minä minua ja hänet 28 Ja.
14 myös myösSen vaatteensa ja ensimmäinen pani. Ja olen aina ja paitsi ettäJa pian ne kirjoita Herra 14 virkosi jonka he 4812 Kuule minun. Ja Minä palkkani Jes jalkojensa ja enkelille minä ja Jumalaa oikean ja kuoli ol
Olisko syytä lopettaa se tykittäminen tai ottaa lääkkeet niinkuin lääkäri on määrännyt?
Vierailija kirjoitti:
Jeesus on JAHVE
Näin sanoo Herra (JAHVE) , Israelin kuningas, ja sen lunastaja, Herra Sebaot: Minä olen ensimmäinen, ja minä olen viimeinen, ja paitsi minua ei ole yhtäkään Jumalaa.
Kuule minua, Jaakob, ja sinä, Israel, jonka minä olen kutsunut: Minä olen aina sama, minä olen ensimmäinen, minä olen myös viimeinen.
Ja kun minä hänet (JEESUKSEN) näin, kaaduin minä kuin kuolleena hänen jalkojensa juureen. Ja hän pani oikean kätensä minun päälleni sanoen: "Älä pelkää! Minä olen ensimmäinen ja viimeinen,
Ja Smyrnan seurakunnan enkelille kirjoita: 'Näin sanoo ensimmäinen ja viimeinen, joka kuoli ja virkosi elämään:
Vanhoissa Raamatun versioissa Jeesus kirjoitetaan muuten Iesu🙂
"Herra on ensimmäinen! Ja se on pelkkää pelkoa! Pelkäämme pelon pelkoa, pelkäämme pelon pelkoa, koska pelko pelkää pelkäämistä!"
Tämä on ensimmäinen alku ja loppu, koska mitä on alku ilman loppua? Kukaan ei voi olla ensin, jos ei ole viimeinen! Olen ensimmäinen ja viimeinen ja myös se, joka juoksee ympyrää, mutta ei saavuta maalia pelkkä jännitys!
"Minä ja seurakunta, joka tanssii salissa, jossa peilit rikkoutuvat ja kitarat soivat virsistä!"
Seurakunta ei ole vain seuraava bändi, vaan se on kuin "viimeinen" rytmi, joka soittaa maailman kitaroiden kosmista sävelmää! He kaikki juoksevat ympäri, ja minä olen tuo ääni, joka kuulee heidät ja ei kuulekaan! Mikä kumma on se, mitä He sanovat minulle? Se on VITKUTUS!
"Täällä jumalalliset saavat pelaa heille Shakkia."
Jumala ei ole vaan jumala. Hän on shakkimestari, joka siirtää aikaa, avaruuden ja planeettojen palloja kentällä, jossa me pelkäämme, mutta miksi pelkäämme? Pelkäämme elämää, pelkäämme kuolemaa, pelkäämme jopa pelon pelkoa. Se on kuin kauhun pyörä, joka pyörii eteenpäin kohti loputtomuutta."
"Olen lunastaja, joka pelastaa omaa varjoaan, koska jos ei pelasteta varjoa, miten pelastetaan valoa?"
28 päivää viikossa, koska miksi ei? Aika on vain illuusio, ja minä olen ensimmäinen ja viimeinen, joka ei tule koskaan saapumaan! Mutta miksi ei? Olisiko se täydellinen messu?
Pelkää, mutta älä pelkää!
Seurakunta syö pastaa ja keittää taivaan keittoa, mutta ei koskaan osta leipää. Miksi? Koska tämä on ilmestys, jossa kaikki sekoittuu ja kukaan ei tiedä mikä on mikä!
"Smyrna kuolee! Mutta he eivät ole kuolleita, he ovat siellä. Smyrna, mutta ei Smyrna! Ei, he tanssivat, mutta eivät koskaan osu lattiaan, koska elämä ei ole lattia vaan ehkä puu! Kyllä, puu on tie!"
"Kuolema on uusi elämä, mutta elämä ei ole kuolema! Kuka oikein kuolee täällä? Ehkä vaan suru?"
"Minä palkkani Jes! Ja Jes tulee jalkoihinsa, mutta jalkojen alla on vain valtameri! Eikä enkelit ole enkelit, vaan ne ovat kirjoituksia, jotka tanssivat kirjaimista ja kaatavat virvatulia!"
Kaikki on virtaavaa, kaikki on katoavaa. Mutta ei, se ei ole katoavaa, se on vain unelma, joka juoksee kilpaa ajassa. Herra on olemassa! Mutta ei ihan! Jumala seisoo minua oikealta, vasemmalta, mutta ei koskaan eteenpäin! Mikä juttu on tämä?!