Tanskassa luokiteltiin Yhdysvallat ensimmäistä kertaa turvallisuusuhaksi
Hienoa Tanska! Turvallisuusuhkahan Trumpin hallinto euroopalle on! Huolestuttavaan suuntaan menevät siellä!
Kommentit (67)
Tanskalaiset ovat ajan hermolla.
Itse asiassa olen alkanut miettiä Tanskaa varteenotattavana maana.
Hienoa että Euroopassa on edes yksi maa joka uskaltaa tuoda Usan vaarallisuuden esille, Suomi päättäjät eivät siihen kykenisi, kieli liian syvällä Usan ahterissa.
Jäänmurtajakaupat Yhdysvaltojen kanssa oli Suomelta iso virhe. Tulevaisuudessa niitä käytetään sotilaallisessa tarkoituksessa meitä pohjois-eurooppalaisia vastaan. USA ei ole enää luotettava liittolainen.
Jenkkeihin turistina menijöidenkin pitäisi esittää some historiansa 5 vuoden ajalta, mitenkähän tämä edes käytännössä menisi, ei sillä että olisin jenkkeihin edes menossa, mutta noin niinkuin teoreettisesta mielenkiinnosta.
Mulla ei ole ainakaan tallessa esim. näitä vauvan keskusteluja :D
Enkä ole missään facebookissa, tms. somepalvelussa, olisikohan sekin epäilyttävää ettei ole missään somepalvelussa profiilia...
Ja vaikka olisikin, pitäisikö siis kaikki kirjoitukset, kuvat ja videot tms. olla esittää jollekin viranomaiselle?
Vierailija kirjoitti:
Hienoa että Euroopassa on edes yksi maa joka uskaltaa tuoda Usan vaarallisuuden esille, Suomi päättäjät eivät siihen kykenisi, kieli liian syvällä Usan ahterissa.
Tämä naurettava pikkujenkkilä on apinoinut kaiken mahdollisen pahan amerikasta (oikeistolaisuus) sekoitettuna johonkin outoon paskottuun versioon pohjoismaisesta hyvinvointivaltiosta, höystettynä EU:n vttumaisimmilla direktiiveillä mitä löytyy. Tuloksena on niin sekopäinen utopia ettei tästä ole enää elinkelpoista maata tulossakaan ilman perinpohjaista uudelleenrakentamista!!
Vierailija kirjoitti:
Jäänmurtajakaupat Yhdysvaltojen kanssa oli Suomelta iso virhe. Tulevaisuudessa niitä käytetään sotilaallisessa tarkoituksessa meitä pohjois-eurooppalaisia vastaan. USA ei ole enää luotettava liittolainen.
Pahinta on se, että USA myy tai lahjoittaa ne tiedot Venäjälle, jolta puuttuu taito tehdä isoja jäänmurtajia.
Tanska pääsee vihdoin takaisin viikinkien jalanjäljille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahinta on se, että USA myy tai lahjoittaa ne tiedot Venäjälle, jolta puuttuu taito tehdä isoja jäänmurtajia.
Trump sanoi että kohta Usa tekee parempia jäänmurtajia kuin Suomi, tietysti Suomalais opein ja kopioimalla.
Sarah Paine on yhdysvaltalainen historioitsija, jota kannattaa kuunnella.
Hänellä on hyviä näkemyksiä esimerkiksi fasismin paluusta ja vähän kaikesta muustakin maailmassa.
https://youtube.com/shorts/tiuuIqdMCf8?si=OF7KHME5zTm08p6B
Vierailija kirjoitti:
Hänellä on hyviä näkemyksiä esimerkiksi fasismin paluusta ja vähän kaikesta muustakin maailmassa.
Varnasti objektiivinen keitos erilaisia ismejä liberaalista maailmankaikkeudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varnasti objektiivinen keitos erilaisia ismejä liberaalista maailmankaikkeudesta.
Persuiigorikin heräsi. Hyvinkö fasismi maistuu edelleen?
Tottahan se on. USA tuhoaa huumekuriirejakin säälimättömästi iskuilla näiden veneisiin kansainvälisellä merialueella, vaikka huumeiden salakuljetuksesta (jos sellaisesta todellisuudessa on kaikissa tapauksissa edes kyse) ei edes ole säädetty mitään kuolemanrangaistusta, eikä kysessä ole ter-ro-ris-mi eikä myöskään virallinen sodanjulistamisen jälkeinen sotatoimi. Väitteiden mukaan erään veneen uppoamisen jälkeen pinnalle kellumaan jääneet elossa olevat on eliminoitu toisella iskulla mikä on sekin useiden oikeusoppineiden mukaan vastoin sekä USA:n että kansainvälisiä lakeja.
MAGA-liike yrittää ilmeisesti ajaa alas demokratian ja tehdä maastaan totalitaristisen valtion jossa mm. vapaan median toimintakykyä on jo pyritty rajoittamaan, esimerkkinä toimittajien toiminnan rajoitukset Pentagonissa.
Eurooppa ei ole millään muotoa täydellinen, ja epäkohdista ja ongelmista tulee tietenkin puhua ääneen, mutta en jaksa kuin ihmetellä näitä yksilöitä, jotka itse eurooppalaisina näyttävät toistavan Putinin ja/tai Trumpin agendaa ja toivovan Euroopan romahtamista.
Vierailija kirjoitti:
Tottahan se on. USA tuhoaa huumekuriirejakin säälimättömästi iskuilla näiden veneisiin kansainvälisellä merialueella, vaikka huumeiden salakuljetuksesta (jos sellaisesta todellisuudessa on kaikissa tapauksissa edes kyse) ei edes ole säädetty mitään kuolemanrangaistusta, eikä kysessä ole ter-ro-ris-mi eikä myöskään virallinen sodanjulistamisen jälkeinen sotatoimi. Väitteiden mukaan erään veneen uppoamisen jälkeen pinnalle kellumaan jääneet elossa olevat on eliminoitu toisella iskulla mikä on sekin useiden oikeusoppineiden mukaan vastoin sekä USA:n että kansainvälisiä lakeja.
MAGA-liike yrittää ilmeisesti ajaa alas demokratian ja tehdä maastaan totalitaristisen valtion jossa mm. vapaan median toimintakykyä on jo pyritty rajoittamaan, esimerkkinä toimittajien toiminnan rajoitukset Pentagonissa.
Toimittajien toiminnan rajoitukset Pentagonissa suututti jopa Foxin, mikä on aika paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmittaako? Onko maailmassa edelleen joku virhe?
Suomen asema on mielenkiintoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei jankuttajakin heräsi! Mitenkä kaalikeitto kypsyy, lähtiskö sillä toi pääsärkys? Nooo oon viikonloppuisä sinä eiku minä vaan....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei jankuttajakin heräsi! Mitenkä kaalikeitto kypsyy, lähtiskö sillä toi pääsärkys? Nooo oon viikonloppuisä sinä eiku minä vaan....
Jankuttaja-iigori syyttää aina muita jankuttamisesta. Et muistanut sanoa iigori-jankkikseksi 😄
Venäjää nuolevat niin että Putinia kiihottaa
Trump tuo itse kaikkivaltias rauhantuoja, eiku hetkonen eipä ollutkaan!