Nainen, älä suostu kahvi- tai kävelytreffeihin
Jos mies pyytää kahville, hän haluaa vain päästä helpolla. Mitä mies tuossa sanoo on että sinun pitäisi tarjota aikaasi, energiaasi ja seuraasi mahdollisimman halvalla.
Kun mies näkee jossain asiassa oikeasti arvoa, hän on valmis panostamaan aikaa, rahaa ja ajatusta.
Kahvideitit on esim. kolleegoille ja kavereille. Ei kosiskelua varten.
Kommentit (569)
Miksi kuvittelet, että nainen haluaisi viipyä ensimmäisillä treffeillä? Kävely tai kahvila käynti on turvallista, kun sieltä pääsee tarvittaessa helposti pois.
Ravintoladeitti on sellaista "kato miten rikas mä oon" vaikka velaksi.
Ravitoladeitillä kaikki menee kaavan mukaan. Minä olen kutsunut kiinnostavimmat miehet purjehtimaan. Hyväksyn jos mies kehtaa sanoa että pelkää vesillä tai ei kiinnosta ja sitten katsotaan joku muu mesta, mutta hyvä että mies tietää että kykenen kipparoimaan venettä.
Isot pisteet miehelle joka tulee mukaan ja ymmärtää että hänen ei tarvitse olla kippari vaan totella kipparia. . Arvostan myös sittä että toisessa yhteydessä mies voi olla kippari, esimerkiksi sängyssä.
Suoraan koeajolle makuuhuoneeseen, niin ei tarvi tuhlata aikaa. Selviää samantien onko lahna vai panokone 😁
Huonoimmat ja väkinäisimmät treffikokemukset vuosien takaa ovat juurikin niitä kahvila-treffejä. Oikein väkisin väännettyä paskaa.
En kerro millaiset oli ensitreffit nykyisen vaimon kanssa. Ette kuitenkaan uskoisi, vaan suuttuisitte.
M50
Vierailija kirjoitti:
Miksi kuvittelet, että nainen haluaisi viipyä ensimmäisillä treffeillä? Kävely tai kahvila käynti on turvallista, kun sieltä pääsee tarvittaessa helposti pois.
Maalaat jo etukäteen piruja seinille. Ei ole ihme miksi olet sinkku tuolla asenteella.
Vierailija kirjoitti:
Ravitoladeitillä kaikki menee kaavan mukaan. Minä olen kutsunut kiinnostavimmat miehet purjehtimaan. Hyväksyn jos mies kehtaa sanoa että pelkää vesillä tai ei kiinnosta ja sitten katsotaan joku muu mesta, mutta hyvä että mies tietää että kykenen kipparoimaan venettä.
Isot pisteet miehelle joka tulee mukaan ja ymmärtää että hänen ei tarvitse olla kippari vaan totella kipparia. . Arvostan myös sittä että toisessa yhteydessä mies voi olla kippari, esimerkiksi sängyssä.
Uskotko, että keskimääräinen nainen lähtisi tuntemattoman miehen kutsusta ensitreffeille veneeseen, josta ei pääse pois halutessaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskotko, että keskimääräinen nainen lähtisi tuntemattoman miehen kutsusta ensitreffeille veneeseen, josta ei pääse pois halutessaan?
Mieleltään terve nainen suostuu veneilytreffeille. Jos nainen kärsii yleisestä ahdistushäiriöstä, jossa paniikkikohtauksia tulee missä tahansa ilman syytä, niin tuskin nainen suostuu silloin veneilytreffeille.
Vierailija kirjoitti:
Monasti Bluepill betamiehet mainitsee lähes poikkeuksetta harrastuksekseen kävelyn. Mitä tämä kertoo betamaleista?
Saattaa olla että miehellä on erittäin heikko aerobinen kunto eikä hän pysty parempaan kuin kävely. Voi myös olla että, koska miestä kiinnostaa vaatimaton kävely, kalliimmista treffeistä ei tule hänen kanssaan haaveilla kävelevä mies mainitseekin usein kiinnostuksen kohteeksi kävelyn lisäksi kahvin. Ehkä kävelevä mies vihjailee, että naisella on oltava edes alkeellinen kiinnostus liikuntaan ja lähdettävä Bluepillmiehen kanssa kävelylle jottei alkaisi liikaa turpoamaan.
Kävely, kuten keppijumppa, on vanhuksille sopivaa liikuntaa. Onkin havaittu naisten swaippaavan surutta vasemmalle kaikki kävelijät, eikä naisia juurikaan kiinnostele hyödytön sekä tappavan tylsä kävely. Huonokuntoiset miehet ei yksinkertaisesti kiinnosta naisia seksuaalisessa mielessä. Oma lukunsa onkin sitten naismaisest
Finglishin käyttäjä rallienglantilainen vasta onkin poorinki.
Olen samaa mieltä. Tylsin vaihtoehto ikinä. Mieluummin vaikka sulkapallotreffit, minigolf, taidenäyttelytreffit, maalaustreffit, keikkatreffit tai trampoliinitreffit. Kertoo jo ihmisestä jotain. En itsekään ikinä ehdota kahvilaa tai kotia.
Kahvia en juo mutta kaakaotreffeille suostuisin mielelläni. Samoten sen päälle kävely tekisi hyvää. N58
Vierailija kirjoitti:
Suoraan koeajolle makuuhuoneeseen, niin ei tarvi tuhlata aikaa. Selviää samantien onko lahna vai panokone 😁
Kerro vauvapalstalla olevasi ikuinen yksineläjä kertomatta olevasi ikuinen yksineläjä osa 6740 😁
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Tylsin vaihtoehto ikinä. Mieluummin vaikka sulkapallotreffit, minigolf, taidenäyttelytreffit, maalaustreffit, keikkatreffit tai trampoliinitreffit. Kertoo jo ihmisestä jotain. En itsekään ikinä ehdota kahvilaa tai kotia.
Tämä. Oma puoliso ehdotti minigolfia ja pubivisaa. Parhaat treffit ikinä, näin 20 vuotta myöhemminkin ajateltuna. Nykyään ehdottaisin jotain liikuntaan liittyvää, karsii akanat jo joukosta.
Etelä-euroopasta saa parempia miehiä. Nämä suomalaiset miehet voivat treffailla ja kävellä keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Vain kotitreffejä(naisen luona), niin on mahdollista munaa pimpsaan hommat jo ensitreffeillä. Kahvilasta ei niin helposti panemaan lähdetäkään.
Voi siellä vessassa käydä panemassa.
Ai et lähde kahvitreffeille, no onneksi sun pikkusisko lähtee, sille kelpaa rikas mies isolla munalla!
Naurettavia juttuja täällä. Minä olen ehdottanut kävelytreffejä koska liikunnan lomassa jännitys pysyy aisoissa. Ja jos pystyy käveleen niin tietää heti että siinä on joku järkevä ihminen vierellä. Miehen näkökulma
Vierailija kirjoitti:
Etelä-euroopasta saa parempia miehiä. Nämä suomalaiset miehet voivat treffailla ja kävellä keskenään.
Olen pyytänyt Venäjältä naisia suoraan kotiini. Konsepti on toiminut kuin junan vessa.
Vierailija kirjoitti:
Työttömillä ei ole varaa tollasiin huvituksiin.
Ai mielummin mies, joka on törsännyt itsensä ulosottoon?