Nainen, älä suostu kahvi- tai kävelytreffeihin
Jos mies pyytää kahville, hän haluaa vain päästä helpolla. Mitä mies tuossa sanoo on että sinun pitäisi tarjota aikaasi, energiaasi ja seuraasi mahdollisimman halvalla.
Kun mies näkee jossain asiassa oikeasti arvoa, hän on valmis panostamaan aikaa, rahaa ja ajatusta.
Kahvideitit on esim. kolleegoille ja kavereille. Ei kosiskelua varten.
Kommentit (569)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Tylsin vaihtoehto ikinä. Mieluummin vaikka sulkapallotreffit, minigolf, taidenäyttelytreffit, maalaustreffit, keikkatreffit tai trampoliinitreffit. Kertoo jo ihmisestä jotain. En itsekään ikinä ehdota kahvilaa tai kotia.
Työttömillä ei ole varaa tollasiin huvituksiin.
Työttömille museo on alennuksen kanssa halvempi kuin kahvila.
Just niin. Naiset älkää tehkö yhtään mitään. Mies arvostaa vain naisia, joita pitää jatkuvasti vetää perässä milloin mihinkin. Naista joka ei itse saa mitään tehtyä vaan tarvitsee miehen kertomaan jopa sen, milloin pitää mennä vessaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset voisivat toki itse järjestää ja maksaa treffit?
Yleinen periaate on että se joka kutsuu, maksaa. Jos kutsuisin miehen treffeille, maksaisin mielelläni.
Kun kutsun naisen kotiini treffeille, voin keittää pannullisen sumppia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset voisivat toki itse järjestää ja maksaa treffit?
Yleinen periaate on että se joka kutsuu, maksaa. Jos kutsuisin miehen treffeille, maksaisin mielelläni.
Kun kutsun naisen kotiini treffeille, voin keittää pannullisen sumppia.
Saisit kyllä sumpitella kotonasi ihan keskenäsi.
Mt ongelmaiset eivät tapaile edes kahvilassa, koska panikoivat jne.
Naisena haluat julkisen paikan. Kahvila sopii itselleni hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen voisi vaikka leipoa jonkin suolaisen piirakan ja kutsua miehen iltateelle. Mies näkee samalla osaako nainen hoitaa huusholliaan.
Mies voisi myös leipoa jotakin. Ei ole vaikeaa tehdä reseptin mukaan, esim pizza on helppo tehdä. Ja sitten kutsua nainen treffeille.
Mutta eihän naiset uskalla kotitreffeille koska se voi olla joku sadistinen raiskaajamurhaaja.
Vierailija kirjoitti:
Kuule incel:
Sinä syrjäydyt geenipoolista. Keksi jotain fiksumpaa tekemistä kuin naisille möyhääminen.
Sullakin on omat kädet, joilla voit hoitaa homman yksin pimeässä kotonasi ketään häiritsemättä.
Naisellinen tarve kääntää jokainen asia seksiin.
Olen samaa mieltä, että kahvilatreffeiltä matalalla kynnyksellä vaan oharit, mutta kotitreffit ja kävelytreffit ovat hyviä tapoja treffata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten kannattaa antaa hinnasto etukäteen, näin mies ei turhaan haaskaa naisen aikaa treffikutsuilla.
Myös pitää antaa manuaali luettavaksi?
Antaa naiselle kirjan jossa lukee sana "mies". Kannessa. Eikä mitään muuta. Nainen on ymmällään vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Mies haluaa päästä helpolla? Samaan aikaan kun nainen odottaa, että mies järjestää ja maksaa kaiken. Eli kuka haluaa päästä helpolla?
Toisekseen, ei kaikki halua treffien olevan jokin helvetinmoinen sirkus, vaan monikin tykkää rennosta ja yksinkertaisesta olemisesta ympäristössä jossa voi rauhassa jutella ja keskittyä.
No, minä olen naisena ollut suhteissa se, joka suunnittelee ja järjestää kaiken, toinen lähtenyt vain mukaan sitten kun kaikki ollut valmiina.
Niin joo. En lähtisi treffeille, joissa pohjustuksena "mitäs sä haluaisit tehdä?", tai jotain kävelylenkkiä. Maailmassa on kuitenkin niin paljon kaikkea tekemistä, että jos ei mitään keksi, niin taidan kyllä siinä kohtaa olla vain varavaihtoehto.
Niin sanoisin kiitos ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten kannattaa antaa hinnasto etukäteen, näin mies ei turhaan haaskaa naisen aikaa treffikutsuilla.
Antaa naiselle kirjan jossa lukee sana "mies". Kannessa. Eikä mitään muuta. Nainen on ymmällään vuosia.
Voi kuule, me naiset ei hämmennytä enää mistään :D. Me ollaan katseltu miehiä ja niiden logiikkaa vuosikymmeniä ja mikään ei enää hämmästytä. Ja miesten logiikkaa on juuri se, että kuvitellaan naisten miettivän miesten tekemisiä tai sanomisia edes viittä sekuntia, saati sitten vuosia. Meillä on mielessä muutakin kuin miehet ja niiden tarpeet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällainen kirja kyllä kuvastaa keskivertomiestä mainiosti. Silkkaa tyhjyyttä sisältä.
Hah, mieleeni muistuivat hyvin kalliiksi tulleet kahvitreffit. Treffasimme noin puolimatkassa vajaan puolen tunnin automatkan päässä. Mies tarjosi kahvit ja juttu luisti niin hyvin, että viihdyimme kolmisen tuntia. Poislähtiessä molemmilla oli sakkolaput ikkunassa, minulla ei ollut vaadittua pysäköintikiekkoa lainkaan ja hänen kiekossaan oli pysäköintiaika ylittynyt. 60e per nokka. Eikä meistä tullut paria, vaikka toisenkin kerran tapasimme.
Sen verran omituista hiihtäjää tuli sinkkuaikoina nähtyä että on kyllä naisenkin etu että treffit ovat lyhyet ja napakat. Aivan painajaismainen ajatus kärsiä kokonaisesta ravintolaillallisesta ellei ennestään tunneta.
Naisen kieltäytyessä kävely- tai kahvitreffeistä, mies väistää luodin. 😎
Vierailija kirjoitti:
Huonoimmat ja väkinäisimmät treffikokemukset vuosien takaa ovat juurikin niitä kahvila-treffejä. Oikein väkisin väännettyä paskaa.
M50
Rupesin vain miettimään, että millä tavalla ravintolaillallisille meneminen sitten poikkeaa kahvilassa käymisestä? Eikö sekin ole ihan samalla tavalla (vähintään) "väkisin väännettyä" niinkuin asiaa kuvaat?
Tulee mieleen viime keväänä Tinderissä tapaamani nainen. Kun oltiin juteltu jonkun aikaa, kysyin haluaisiko hän tavata. Vastaus oli, että kyllä, mutta...
- seuraavat vapaat treffiajat olivat n. kahden kuukauden päästä
- minun piti esittää suunnitelma treffiien ohjelmaksi
- antaa puolen tunnin tarkkuudella aikataulu
- kertoa miten aion panostaa treffeihin (luulen, että myös taloudellisesti)
Naureskelin hetken ja toivotin hyvää tapahtumakesää ja jatkoin eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen viime keväänä Tinderissä tapaamani nainen. Kun oltiin juteltu jonkun aikaa, kysyin haluaisiko hän tavata. Vastaus oli, että kyllä, mutta...
- seuraavat vapaat treffiajat olivat n. kahden kuukauden päästä
- minun piti esittää suunnitelma treffiien ohjelmaksi
- antaa puolen tunnin tarkkuudella aikataulu
- kertoa miten aion panostaa treffeihin (luulen, että myös taloudellisesti)
Naureskelin hetken ja toivotin hyvää tapahtumakesää ja jatkoin eteenpäin.
Kuullostaa epäillyttävästi aspengeri autistilt.
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Tylsin vaihtoehto ikinä. Mieluummin vaikka sulkapallotreffit, minigolf, taidenäyttelytreffit, maalaustreffit, keikkatreffit tai trampoliinitreffit. Kertoo jo ihmisestä jotain. En itsekään ikinä ehdota kahvilaa tai kotia.
Ite meen mieluiten kahvilatreffeille ja kävelynkin käy. Treffeillä haluan tutustua siihen toiseen ihmiseen, antaa huomiotani 100 % hänelle enkä niin, että pitää samalla keskittyä johonkin oheistekemiseen. Vastaavasti haluan myös huomiota itselleni. Siitä se laatu tulee, ei jostain tekemisestä tai tarjottavista. Jos huomiota saa hyvällä tavalla ja juttu luistaa, niin tulevaisuudessa tehdään sitten muutakin.