Nainen, älä suostu kahvi- tai kävelytreffeihin
Jos mies pyytää kahville, hän haluaa vain päästä helpolla. Mitä mies tuossa sanoo on että sinun pitäisi tarjota aikaasi, energiaasi ja seuraasi mahdollisimman halvalla.
Kun mies näkee jossain asiassa oikeasti arvoa, hän on valmis panostamaan aikaa, rahaa ja ajatusta.
Kahvideitit on esim. kolleegoille ja kavereille. Ei kosiskelua varten.
Kommentit (654)
Ekoille treffeille sopiva, joskin hieman laimea aloitus. Jos miestä oikeasti kiinnostaa, kannattaisi nähdä hieman vaivaa juuri ensimmäisiin treffeihin ja tokat treffit sitten vaikka kahvilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies älä suostu treffeille jos nainen haluaa ne tapahtuvan jossa kalliissa tai yleensäkin maksullisessa paikassa. Tämmöisillä teffeillä naista ei mies edes kiinnosta kun ainoa mikä naista kiinnostaa on miehen rahat
Eniten näistä rahoistaan ovat hulissaan juuri ne, joilla sitä rahaa ei ole. Persaukisten Kelapummien kanssa ei todellakaan kannata lähteä treffeille, joten siinä mielessä hyvä neuvo.
Jos mies on naisen kanssa kahvilatreffeillä, jossa nainen ei tunne romanttista kipinää, niin se on sama asia kuin antaisi kadulla täysin ventovieraalle ihmiselle vastaavan määrän rahaa. Rahat ovat menneet silloin täysin hukkaan. Ajan ja vaivan hukkaaminen vielä siihen päälle. Harmitus on valtava täysin turhasta toiminnasta.
Minä lopetin rahan käyttämisen naisiin ihan kokonaa. Deiteillä molemmt maksavat omansa. Jännä juttu että noin puolet naisista suuttuu ja puolet ymmärtävät täysin. Voisi sanoa että karkeasti puolet naisista on itsenäisiä ja tasapainoisia, kun se toinen puoli on lapsellisia räksyttäjiä. Olisi hieno asia että tämä räksyttävä osa pysyisi poissa jaloista.
Vierailija kirjoitti:
Ekoille treffeille sopiva, joskin hieman laimea aloitus. Jos miestä oikeasti kiinnostaa, kannattaisi nähdä hieman vaivaa juuri ensimmäisiin treffeihin ja tokat treffit sitten vaikka kahvilla.
Mä tekisin juuri toisinpäin. Ekat treffit on nopeat, ja vasta sitten katsotaan jatko.
🇺🇦🇮🇱
Hauska otsikko aloituksessa sinänsä kun esim mua just pyydettiin treffeille että mennäänkö vaikka kävelylle ja pyytäjä oli nainen. Pitäisikö vaatia että vie mut syömään?
No en mene koska en harrasta treffimaailmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies älä suostu treffeille jos nainen haluaa ne tapahtuvan jossa kalliissa tai yleensäkin maksullisessa paikassa. Tämmöisillä teffeillä naista ei mies edes kiinnosta kun ainoa mikä naista kiinnostaa on miehen rahat
Eniten näistä rahoistaan ovat hulissaan juuri ne, joilla sitä rahaa ei ole. Persaukisten Kelapummien kanssa ei todellakaan kannata lähteä treffeille, joten siinä mielessä hyvä neuvo.
Jos mies on naisen kanssa kahvilatreffeillä, jossa nainen ei tunne romanttista kipinää, niin se on sama asia kuin antaisi kadulla täysin ventovieraalle ihmiselle vastaavan määrän rahaa. Rahat ovat menneet silloin täysin hukkaan. Ajan ja vaivan hukkaaminen vielä siihen päälle. Harmitus on valtava täysin turhasta toiminnasta.
No sitähän se treffeille meno on. Aina ottaa molemmat riskin että kipinää ei synnykään. Mutta aina voi myös oppia toisesta, mikä oli hyvää ja mikä huonoa. Niin tietää taas vähän paremmin mitä hakee seuraavalta treffikumppanilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasta sitten kun on pantu, voi mennä kahvilaan treffeille. Silloin mies saa varmuudella vastinetta rahoilleen.
Kuinka kalliita kahvilareissuja teillä oikein on? Itsellä menee kahvilaan maksimissaan kymppi, yleensä alle, koska juon pääsääntöisesti kahvin kahvina ilman mitään hilavitkuttimia ja syön korkeintaan perus pullan. Ja siis, jos menen ekoille treffeille, niin lähtökohtaisesti maksan omat juttuni itse, ellei toinen erikseen mainitse, että "hei, mä tarjoon nää". Tarjoudun siis itsekin aina tarjoamaan, mutta huomaan sen menevän monilla miehillä tunteisiin ja pahasti.
Vierailija kirjoitti:
Joo, kahvilassa käkkiminen on aivan naurettavaa touhua. Siellä joutuu teeskentelemään, että olisi mukavaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kalliita kahvilareissuja teillä oikein on? Itsellä menee kahvilaan maksimissaan kymppi, yleensä alle, koska juon pääsääntöisesti kahvin kahvina ilman mitään hilavitkuttimia ja syön korkeintaan perus pullan. Ja siis, jos menen ekoille treffeille, niin lähtökohtaisesti maksan omat juttuni itse, ellei toinen erikseen mainitse, että "hei, mä tarjoon nää". Tarjoudun siis itsekin aina tarjoamaan, mutta huomaan sen menevän monilla miehillä tunteisiin ja pahasti.
En tiedä. Mutta ensinnäkin minulla ainakin treffit naisen kanssa kestävät sen verran kauan etten jaksa kahvilassa istua tuntikausia, loppuu autostakin parkkiaika kesken eikä viitsi käydä lisäämässä. 2-3 tuntia menee niin nopeasti ja tuntuu että ei vielä ehdi edes kunnolla jutella. Kun kuitenkin se sisim on tärkeintä ja siihen haluaa tutustua treffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasta sitten kun on pantu, voi mennä kahvilaan treffeille. Silloin mies saa varmuudella vastinetta rahoilleen.
Meneepä hankalaksi tämä treffailu, kun minä panen vasta sitten, kun tapailu alkaa olla seurustelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meneepä hankalaksi tämä treffailu, kun minä panen vasta sitten, kun tapailu alkaa olla seurustelua.
Sitten pitää tapailla puhelimitse kotisohvilta, ja siitä suoraan panemaan.
Sinunlaisesi ei kannata mennä treffeille ollenkaan. Ei minkäänlaisille.