Nainen, älä suostu kahvi- tai kävelytreffeihin
Jos mies pyytää kahville, hän haluaa vain päästä helpolla. Mitä mies tuossa sanoo on että sinun pitäisi tarjota aikaasi, energiaasi ja seuraasi mahdollisimman halvalla.
Kun mies näkee jossain asiassa oikeasti arvoa, hän on valmis panostamaan aikaa, rahaa ja ajatusta.
Kahvideitit on esim. kolleegoille ja kavereille. Ei kosiskelua varten.
Kommentit (652)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mä en voisi koskaan ihastua mieheen joka ehdottaisi kotitreffejä. Menisi saman tien kaikki kunnioitus häntä kohtaan, pitäisin tyyppiä sosiaalisesti täysin osaamattomana luuserina, jota hän toki olisikin.
Täysin mahdoton ajatus ihastua tuollaiseen. "
Sama.
Sam täällä... Mies jonka looginen päättelykyky ja kyky asettua toisen asemaan ovat nollissa ei todellakaan herätä minkälaisia kiinnostuksen tunteita.
Enkä minä voisi ihastua naiseen, joka haluaa kahvilatreffille. Nainen yrittää vain lypsää miehen rahat.
Kaikki miehet valitsevat naisen pääosin ulkonäön perusteella. Moni mies vain joutuu tyytymään siihen mitä saa.
Väärin. Miehet saa kyllä ihan sellaisia naisia mitä haluavat. Jos sinä et saa, et voi yleistää tätä koskemaan koko sukupuoltasi.
Vierailija kirjoitti:
Kävelymatkan päähän kodistani. Pidemmälle ei jaksa lähteä.
Joo, sama minulla. Ei me sitten varmaan tavata.
Olisitko kesällä valmis lähtemään pidemmän matkan päähän kodistasi? Itse olisin keväällä ja kesällä valmis lähtemään myös pidemmälle kävelemään, mutta talvella ei jaksa lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Itse en lähtisi treffeille miehen kanssa, joka on treffannut satoja naisia tai kokee sadat naiset itselleen sopivaksi kumppaniksi. Hän selkeästi valkkaa vain ulkonäön perusteella eikä viitsi tutustua itse naiseen.
Tai todennäköisesti ei valkkaa edes ulkonäön perusteella, vaan kuka tahansa nainen käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tuossa toisessa ketjussa köyhä opiskelijamies joutui tarjoamaan kaakaon ja paninin naiselle, jotka maksoivat 14 euroa. Jos käy 100 kertaa tuollaisilla treffeillä, syntyy lompakkoon 1400 euron lovi ja palkinnoksi mies saa vain jonninjoutavia keskusteluja. Ei ole kovin hyvä diili miehen kannalta. "
Jotain perustavanlaatuista vikaa pitää kyllä olla miehessä, joka käy sata kertaa treffeillä, eikä yksikään nainen halua tavata toiste. :D
Toisessa ketjussa nainen kirjoitti "kävin noin sata kertaa treffeillä kunnes löysin sopivan miehen" eli sata kertaa joutuu keskimäärin käymään treffeillä kunnes löytyy yksi nainen, joka tuntee romanttista kipinää.
Miten ihmisillä on aikaa käydä treffeillä sadan ihmisen kanssa? Itse olen nainen, ja jos kävisin treffeillä sadan miehen kanssa, minulla menisi siihen aikaa neljä vuotta. En jaksa kuin keskimäärin max parit treffit kuukaudessa, enkä edes usko, että tulisi vastaan niin monta kiinnostavaa miestä/profiilia, että haluaisin treffeille. En usko hakuammuntaan ja lukemattomiin treffeihin randomeiden ihmisten kanssa, vaan uskon tarkan etukäteisseulonnan tehoon: kun menee treffeille vain oikeasti kiinnostavien kanssa, on suurempi todennäköisyys siihen, että on kemiaa ja kiinnostusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tuossa toisessa ketjussa köyhä opiskelijamies joutui tarjoamaan kaakaon ja paninin naiselle, jotka maksoivat 14 euroa. Jos käy 100 kertaa tuollaisilla treffeillä, syntyy lompakkoon 1400 euron lovi ja palkinnoksi mies saa vain jonninjoutavia keskusteluja. Ei ole kovin hyvä diili miehen kannalta. "
Jotain perustavanlaatuista vikaa pitää kyllä olla miehessä, joka käy sata kertaa treffeillä, eikä yksikään nainen halua tavata toiste. :D
Toisessa ketjussa nainen kirjoitti "kävin noin sata kertaa treffeillä kunnes löysin sopivan miehen" eli sata kertaa joutuu keskimäärin käymään treffeillä kunnes löytyy yksi nainen, joka tuntee romanttista kipinää.
Miten ihmisillä on aikaa käydä treffeillä sadan ihmisen kanssa? Itse olen nainen, ja jos kävisin treffeillä sadan miehen kanssa, minulla menisi siihen aikaa neljä vuotta. En jaksa kuin keskimäärin max parit treffit kuukaudessa, enkä edes usko, että tulisi vastaan niin monta kiinnostavaa miestä/profiilia, että haluaisin treffeille. En usko hakuammuntaan ja lukemattomiin treffeihin randomeiden ihmisten kanssa, vaan uskon tarkan etukäteisseulonnan tehoon: kun menee treffeille vain oikeasti kiinnostavien kanssa, on suurempi todennäköisyys siihen, että on kemiaa ja kiinnostusta.
Moni nainen lähtee yksille kahvilatreffeille erittäin matalla kynnyksellä melkein kenen tahansa miehen kanssa, joka on yli 185cm, komea, korkeasti koulutettu ja lapseton.
Vierailija kirjoitti:
Moni nainen lähtee yksille kahvilatreffeille erittäin matalla kynnyksellä melkein kenen tahansa miehen kanssa, joka on yli 185cm, komea, korkeasti koulutettu ja lapseton.
Niin ilmeisesti sitten, mutta ihmettelinkin, miten ihmisillä on tällaiseen aikaa. Itselläni ei missään tapauksessa olisi aikaa tuollaiseen.
Miksei ekoilla treffeillä saisi päästä helpolla? Eikö tarkoitus olisi mahdollisimman matalalla kynnyksellä tunnustella, onko teillä mitään yhteistä? Kävelytreffithän ovat ihan parhaat, koska siinä pysyy ihmisten ilmoilla eli luultavasti turvassa (ellei lähde syrjäiselle lenkkipolulle), saa liikuntaa, heti on käsitys, että mies on ainakin tavallisen liikunnallinen, ja kumpikaan ei jää kenellekään velkaa, jos tuleekin sellainen ajatus, ettei tästä enää toisia treffejä tule.
-N36
Suomalaiset miehet eivät ymmärrä, että kun he vievät naisen treffeille kunnolliseen paikkaan asianmukaisesti vaatetettuina, he näkyvät ja tämä poikii helposti uusia treffejä ja mitä tavallisempaa naista viedään ulos, sitä varmemmin seuraava nainen on aina himpun kauniimpi.
Treffeillä ei mennä vuoteeseen vaan liisataan näkyvyyttä.
Kivat kertomukset somessa ja seuralaista ylistävät sanat mukavista treffeistä poikivat lisää treffejä.
Jos mies on puhdas, siistitty, hyvväkäytöksinen ja valmis kohtelemaan naista illan kuningattarena huolehtien ohjelmasta (esim. teatteri, ooppera, elokuva, museo, galleria), sekä pöytävarauksista, ruoasta ja laskusta sekä varmistaen naisen turvallisen kotiinpaluun, hän on illan pidetyin ihminen. Treffit on siis tapa lisätä näkyvyyttä ja kiinnostavuutta.
Näin tehden käytät aina oikeaa nimeäsi ja molemmat hyötyvät, miksi?
Koska naiset googlaavat sinut. Jos mitään ei löydy tai löytyy, muttei löydy vahvistusta. Et saa uusia treffejä.
Tällainen treffaus on molemmille hyödyllinen. Sillä nainenkin saa uudet treffit, jos kehaisee haukkumisen sijaan.
Tämä edellyttää satsaamista, etenkin puhtauteen ja hyvään tuoksuun.
Naisilla on aikamoinen urakka tehdä sama, sillä naisten hinnat on x10 verrattuna miesten hintoihin. Miehen parturi 20 e naisten 150-300e
Ellet halua treffejä, sinun täytyy satsataan niihin naisiin, keiltä saat seksiä korvausta vastaan.
Ymmärsitkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ilmeisesti sitten, mutta ihmettelinkin, miten ihmisillä on tällaiseen aikaa. Itselläni ei missään tapauksessa olisi aikaa tuollaiseen.
Deittipalstat ovat täynnä naisia, jotka ovat samanaikaisesti nirsoja ja epätoivoisia. Heillä on kova hinku löytää mies, mutta silti juuri kukaan ei kelpaa. Tämä asetelma johtaa monien miesten tapailuun jatkuvalla syötöllä.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset miehet eivät ymmärrä, että kun he vievät naisen treffeille kunnolliseen paikkaan asianmukaisesti vaatetettuina, he näkyvät ja tämä poikii helposti uusia treffejä ja mitä tavallisempaa naista viedään ulos, sitä varmemmin seuraava nainen on aina himpun kauniimpi.
Kivat kertomukset somessa ja seuralaista ylistävät sanat mukavista treffeistä poikivat lisää treffejä.
Jos mies on puhdas, siistitty, hyvväkäytöksinen ja valmis kohtelemaan naista illan kuningattarena huolehtien ohjelmasta (esim. teatteri, ooppera, elokuva, museo, galleria), sekä pöytävarauksista, ruoasta ja laskusta sekä varmistaen naisen turvallisen kotiinpaluun, hän on illan pidetyin ihminen. Treffit on siis tapa lisätä näkyvyyttä ja kiinnostavuutta.
Koska naiset googlaavat sinut. Jos
Kristus että kuulostaa siltä, että joidenkin elämä on joko pelkkää sosiaalista mediaa tai pelkkää deittipeliä. Hyi hitto molemmille. Itse olisin naisena paljon tyytyväisempi, jos miehestä löytyisi joko pelkkä facebook profiili omalla pärställä googlettaessa ilman mitään ihmeellistä, tai ei löytyisi profiilia ollenkaan. Nykyään eletään ihan liikaa somessa, enkä kestäisi sitä arjessani jos kaikesta pitäisi tehdä päivitys. Eli en lähtisi minkään tällaisen influensserin kanssa toisille treffeille. Sitäpaitsi ei nainen voi olla niin köyhä, etteikö maksaisi omaa ruokaansa ravintolassa, vaikka mies sen pöytävarauksen tekisikin. Entä jos se mies paljastuukin tosi pelottavaksi? Haluatko jäädä tällaiselle miehelle velkaa lantin lanttia?
Miestenkin kannattaa ihan oikeasti miettiä 3x että onko kannattaako sinkkuäitiä edes deittailla.
On muutes sen verran paska diili että sitä kannattaa todellakin miettiä.
Vierailija kirjoitti:
Koska naiset googlaavat sinut. Jos
Miehen koneajo maksaa yli 20€ joten mitä sä oikein selität?
"Entä jos se mies paljastuukin tosi pelottavaksi? Haluatko jäädä tällaiselle miehelle velkaa lantin lanttia?"
Et ole tainnut juurikaan käydä treffeillä (enkä ihmettele) , puheistasi päätellen, et kykene edes asialliseen keskusteluun) treffit eivät ole ilotyttötoimintaa, etkä siinä naisena jää niistä mitään velkaa. Jos tuntuu, että jäät, olet valinnut tatuoidun kaljupään, joka haisee oluelta jo tavatessanne ja keskustelu on saman tasoista kuin itselläsi. Ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miksi valikoit nirsoja treffukumppaneiksi? "
Ei deittipalstoilla muita ole kuin nirsoja tai rumia.
Eli olet itse nirso tai ruma?
Tässä puhutaan nyt naisten profiileista. Miesten profiileista en tiedä mitään.
Ai siis "päiväkahveille" ?
- The Shaft
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Deittipalstat ovat täynnä naisia, jotka ovat samanaikaisesti nirsoja ja epätoivoisia. Heillä on kova hinku löytää mies, mutta silti juuri kukaan ei kelpaa. Tämä asetelma johtaa monien miesten tapailuun jatkuvalla syötöllä.
Sä tiedät tämän koska olet tuollainen nainen vai koska arvailet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miksi valikoit nirsoja treffukumppaneiksi? "
Ei deittipalstoilla muita ole kuin nirsoja tai rumia.
Eli olet itse nirso tai ruma?
Tässä puhutaan nyt naisten profiileista. Miesten profiileista en tiedä mitään.
Missä kohtaa sanottiin, että puhutaan vain naisten profiileista?
Jep, parempi päästää karju heti panemaan. Ap taitaakin olla korttelin helpoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käykö yli teini-ikäiset muka oikeasti jossain kahvilassa treffeillä?
Tämä! Jotkut coffee house (onkohan ketju yhä olemassa) treffit olivat suosittuja kun olin lukiossa. Vaikea kuvitella että aikuiset ihmiset menisivät jonnekin kahvilaan hillumaan :D
Sama juttu kävelytreffien kanssa. Se on jo sellaista köyhäilyä, että mennään ihan myötisten puolelle. Ihmekös kun sitä daamia ei löydy, jos panostus on sama (ellei jopa pienempi) kun teineillä.
t. Mies btw
Minä ostan kotitreffeille kahvia ja pullaa, kilon irtareita, alkoholijuomia varalla, jos nainen haluaa niitä juoda ja myös tarvittaessa teen ruokaa naiselle.
Tuo on kallista ja panostamista Miehenhän ei pitänyt panostaa yhtään.
Silloin ei tarvitse lähteä mihinkään pitkälle. Riittää, että käy aukaisemassa alaoven tai kävelee juna-asemalle naista vastaan.
Kaikki miehet valitsevat naisen pääosin ulkonäön perusteella. Moni mies vain joutuu tyytymään siihen mitä saa.