Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, älä suostu kahvi- tai kävelytreffeihin

Vierailija
10.12.2025 |

Jos mies pyytää kahville, hän haluaa vain päästä helpolla. Mitä mies tuossa sanoo on että sinun pitäisi tarjota aikaasi, energiaasi ja seuraasi mahdollisimman halvalla. 

Kun mies näkee jossain asiassa oikeasti arvoa, hän on valmis panostamaan aikaa, rahaa ja ajatusta. 

Kahvideitit on esim. kolleegoille ja kavereille. Ei kosiskelua varten. 

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kuvittelet suominaisen löytäneen pohjat aikaisemmin ja luet tämän aloituksen ...

Älä niputa ap roskaa kaikkiin naisiin, kiitos.

Vierailija
42/76 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla ei onneksi moisia ongelmia tule eteen. 

Ei treffikutsuja, ei tarvitse kieltäytyä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävely ok, kahvilat nykyhinnoilla järkyttävän kalliita.

Vierailija
44/76 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monasti Bluepill betamiehet mainitsee lähes poikkeuksetta harrastuksekseen kävelyn. Mitä tämä kertoo betamaleista?

Saattaa olla että miehellä on erittäin heikko aerobinen kunto eikä hän pysty parempaan kuin kävely. Voi myös olla että, koska miestä kiinnostaa vaatimaton kävely, kalliimmista treffeistä ei tule hänen kanssaan haaveilla kävelevä mies mainitseekin usein kiinnostuksen kohteeksi kävelyn lisäksi kahvin. Ehkä kävelevä mies vihjailee, että naisella on oltava edes alkeellinen kiinnostus liikuntaan ja lähdettävä Bluepillmiehen kanssa kävelylle jottei alkaisi liikaa turpoamaan.

Kävely, kuten keppijumppa, on vanhuksille sopivaa liikuntaa. Onkin havaittu naisten swaippaavan surutta vasemmalle kaikki kävelijät, eikä naisia juurikaan kiinnostele hyödytön sekä tappavan tylsä kävely. Huonokuntoiset miehet ei yksinkertaisesti kiinnosta naisia seksuaalisessa mielessä. Oma lukunsa onkin sitten naismaisest

Tämä oli hieno analyysi. Kaikessa kiemurtelussaan oikeasti hieno!

Vierailija
45/76 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö yli teini-ikäiset muka oikeasti jossain kahvilassa treffeillä?

Vierailija
46/76 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun kuvittelet suominaisen löytäneen pohjat aikaisemmin ja luet tämän aloituksen ...

Älä niputa ap roskaa kaikkiin naisiin, kiitos.

Vain palstanaisiin

Vierailija
47/76 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvemmin. Yleensä suoraan nussimaan.

Vierailija
48/76 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En suostu miehenä kahvilatreffeihin. Siinä on liian suuri riski, että treffit menevät puihin, jolloin aikaa, vaivaa ja rahaa menee hukkaan. Suostun vain kotitreffeille tai kävelytreffeille. Ikeaan voin suostua mennä treffeille, koska siellä kahvi +kanelipulla maksaa vain 1€.

Huh, jos ei piheyttäsi tajuaisi ajoissa ja antaisi suhteen kehittyä. Maksan kyllä omat menoni, mutta yhteinen arki kitsastelijan kanssa olisi kammottavaa. Tärkeimpiä asioita parisuhteessa on mielestäni samanlainen suhtautuminen rahaan, ihan kamalaa olisi vaikka uusia kodinkoneita kitsastelijan kanssa muista asumisen kuluista puhumattakaan.

Myöhemmin olen valmis panostamaan huomattavasti enemmän, mutta ensin pitää varmistaa naisella olevan romanttisia tunteita. Siksi ensitreffit pitää aina järjestää miminipanostuksella.

Ei kyse ole naiseen panostamisesta vaan pihistä luonteestasi. Et sinä varmasti panosta laatuun yhtään missään minkä halvemmallakin saa ja yhteisessä taloudessa kulut nyt vaan on tapana jakaa. Pitkän riitelyn päätteeksi sinä varmasti maksat kaikessa puolet siitä halvimmasta vaihtoehdosta ja toinen pistää loput omasta pussistaan kunnon tuotteeseen, josta kyllä pääset hyötymään itsekin. Ei haittaa mitään, jos löydät yhtä pahin naisen, mutta yleensä kitsastelijoilla on taipumus pyrkiä seuraan, jossa toinen mielellään maksaa. Itse tykkään kutsua ystäviä kylään ja tarjota hyvät ruoat juomineen ihan ilman taka-ajatuksia hyötymisestä ja tämäkös kitsastelijapuolisoa kismittäisi.

Vierailija
49/76 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvemmin. Yleensä suoraan nussimaan.

Hyi olkoon

Vierailija
50/76 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä menisin treffeille, haluaisin huoltamon kahvilaan lähelle miehen kämppää. Se mies, katse- ja puhekontakti  ja seksin "haisteluhan" siinä on kyseessä eikä mitkään hemmetin puitteet.

Tai no, oikeastikin pidän huoltamokahviloista.

Nainen 49v

Vierailija
51/76 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olehan ap hyvä, ja kerro niitä vaihtoehtoja, jotka ovat mielestäsi sopivia.

Vierailija
52/76 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mä menisin treffeille, haluaisin huoltamon kahvilaan lähelle miehen kämppää. Se mies, katse- ja puhekontakti  ja seksin "haisteluhan" siinä on kyseessä eikä mitkään hemmetin puitteet.

Nainen 49v

Tuskin kovinkaan moni sun ikäiseltä enää on seksiä haistelemassa, just sayin'.

Vierailija
53/76 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos AP antaisit naisten päättää ihan itse? Kommentistasi on helposti pääteltävissä oma parisuhdestatuksesi ja siitä haaveileville treffien tekeminen miehille helvetilliseksi kokemukseksi on toimiva vaihtoehto, mutta vielä helpommalla pääsee kun ei mene deiteille lainkaan.

Vierailija
54/76 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen 49v

No, ainakin työkaveri on....

Just saying. Mutta se ehdotti jotain hlvetin elokuvateatteria, ahdistavaa....aion vihjaista huoltsikasta sen asuinkorttelin lähellä...

Nainen 49v

Vierailija
55/76 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen 49v

Voi voi pojuparkaa. Ootapa vaan kun ikää tulee lisää, niin viisikymppinen nainen on silmissäsi varsin vetävä. Yleensä ihminen viihtyy parhaiten ikäisessään seurassa paitsi sitten nämä jotka kieltävät oman vanhenemisensa.

Vierailija
56/76 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En suostu miehenä kahvilatreffeihin. Siinä on liian suuri riski, että treffit menevät puihin, jolloin aikaa, vaivaa ja rahaa menee hukkaan. Suostun vain kotitreffeille tai kävelytreffeille. Ikeaan voin suostua mennä treffeille, koska siellä kahvi +kanelipulla maksaa vain 1€.

Huh, jos ei piheyttäsi tajuaisi ajoissa ja antaisi suhteen kehittyä. Maksan kyllä omat menoni, mutta yhteinen arki kitsastelijan kanssa olisi kammottavaa. Tärkeimpiä asioita parisuhteessa on mielestäni samanlainen suhtautuminen rahaan, ihan kamalaa olisi vaikka uusia kodinkoneita kitsastelijan kanssa muista asumisen kuluista puhumattakaan.

Myöhemmin olen valmis panostamaan huomattavasti enemmän, mutta ensin pitää varmistaa naisella olevan romanttisia tunteita. Siksi ensitreffit pitää aina

Ei kyse ole naiseen panostamisesta vaan pihistä luonteestasi. Et sinä varmasti panosta laatuun yhtään missään minkä halvemmallakin saa ja yhteisessä taloudessa kulut nyt vaan on tapana jakaa. Pitkän riitelyn päätteeksi sinä varmasti maksat kaikessa puolet siitä halvimmasta vaihtoehdosta ja toinen pistää loput omasta pussistaan kunnon tuotteeseen, josta kyllä pääset hyötymään itsekin. Ei haittaa mitään, jos löydät yhtä pahin naisen, mutta yleensä kitsastelijoilla on taipumus pyrkiä seuraan, jossa toinen mielellään maksaa. Itse tykkään kutsua ystäviä kylään ja tarjota hyvät ruoat juomineen ihan ilman taka-ajatuksia hyötymisestä ja tämäkös kitsastelijapuolisoa kismittäisi.

Sinä et ymmärrä pointtia. Ensitreffeillä on erittäin suuri vaara, että panostaa ilmaan. Jos etukäteen tietäisi varmasti naiselle syntyvän romanttisia tunteita, niin silloin voisi panostaa treffeihin huomattavasti enemmän. Treffaushistoria antaa osvittaa siitä kuinka usein ne ensitreffit menevät puihin. Se taas vaikuttaa siihen kuinka paljon kannattaa panostaa ensitreffeille.

Vierailija
57/76 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen 49v

Voi voi pojuparkaa. Ootapa vaan kun ikää tulee lisää, niin viisikymppinen nainen on silmissäsi varsin vetävä. Yleensä ihminen viihtyy parhaiten ikäisessään seurassa paitsi sitten nämä jotka kieltävät oman vanhenemisensa.

Mitä viehättävää on roikkuvissa rinnoissa ja ihossa, ylipainossa ja pullottavissa pöhöttyneissä poskissa?

- eri

Vierailija
58/76 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kahvideitit on esim. kolleegoille ja kavereille. Ei kosiskelua varten."

Jos teoreettinenkin ajatus kosiskelusta on poissuljettu jo ennalta, ne eivät varmaankaan ole edes deittejä. Kollegojen tapauksessa nykyaikainen termi lienee afterwork, ja silloin on väärinkäsitysten välttämiseksi tosiaan hyvä mennä porukalla, kun se kerran ei ole "kosiskelua varten".

Vierailija
59/76 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikeen keksi minne menisin treffeille jonkun miehen kanssa. Koska pitäisi voida tutustua toisiinsa, niin paikassa pitäisi voida puhua (ei leffa, kirjasto), mutta myös kuulla mitä se toinen sanoo (ei baari, konsertti). Ei kannata mennä miehen kotiin, eikä päästää omaan kotiin, ei mennä metsäkävelylle/retkelle, koska miehistä ei vaan voi tietää varmuudella tekevätkö pahaa. Ravintolaan tai yhteisiin harrasteisiin ei mulla ole varaa, ja miehet ei halua tarjota koska se kuulemma tekee naisesta automaattisesti golddiggerin. Niin tosiaan jäljelle jää vain tuo kävely, mutta minä joudun kävelemään joka päivä tajuttoman paljon että olisi kiva kerrankin istua jossain lämpimässä.

En ole valmis ottamaan turhia riskejä turvallisuuteni suhteen, ja olisi sekin kohtuutonta että joutuisin skippaamaan aterioita jotta voisin käydä jonkun miehen kanssa jossain. Niin en sitten deittaile ollenkaan. Yksi nainen vähemmän parisuhdemarkkinoilla. Mutta ei se haittaa, minua. Joidenkin miesten mielestä teen kuulemma väärin kun en ole heidän saatavilla.

Vierailija
60/76 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten treffailussa naisena on paljon rasittavia piirteitä mutta olen sentään kiitollinen että tälläistä kuka maksaa ja kenen pitää panostaa vääntöä ei joudu kärsimään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi