Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, älä suostu kahvi- tai kävelytreffeihin

Vierailija
10.12.2025 |

Jos mies pyytää kahville, hän haluaa vain päästä helpolla. Mitä mies tuossa sanoo on että sinun pitäisi tarjota aikaasi, energiaasi ja seuraasi mahdollisimman halvalla. 

Kun mies näkee jossain asiassa oikeasti arvoa, hän on valmis panostamaan aikaa, rahaa ja ajatusta. 

Kahvideitit on esim. kolleegoille ja kavereille. Ei kosiskelua varten. 

Kommentit (220)

Vierailija
61/220 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen voisi vaikka leipoa jonkin suolaisen piirakan ja kutsua miehen iltateelle. Mies näkee samalla osaako nainen hoitaa huusholliaan.

Mies voisi myös leipoa jotakin. Ei ole vaikeaa tehdä reseptin mukaan, esim pizza on helppo tehdä. Ja sitten kutsua nainen treffeille.

Vierailija
62/220 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hö, vain 76 e pelaustuotto tänään. T.peli-Liisa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/220 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen voisi vaikka leipoa jonkin suolaisen piirakan ja kutsua miehen iltateelle. Mies näkee samalla osaako nainen hoitaa huusholliaan.

Mies voisi myös leipoa jotakin. Ei ole vaikeaa tehdä reseptin mukaan, esim pizza on helppo tehdä. Ja sitten kutsua nainen treffeille.

Äh, liian teko-kotoilua. Ei panettas

Vierailija
64/220 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämä Suomen pihein mies täällä vänkäämässä kotitreffien puolesta :D Taitaa olla sinkku edelleen...

Vierailija
65/220 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan järjissään oleva ei lähde miehen kotiin ekoilla treffeillä.

Vierailija
66/220 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveetä paskaa toi sun aloitus

Vierailija
67/220 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En suostu miehenä kahvilatreffeihin. Siinä on liian suuri riski, että treffit menevät puihin, jolloin aikaa, vaivaa ja rahaa menee hukkaan. Suostun vain kotitreffeille tai kävelytreffeille. Ikeaan voin suostua mennä treffeille, koska siellä kahvi +kanelipulla maksaa vain 1€.

Suostua mennä? Eh, kiitos. Seuraava.

Vierailija
68/220 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kerron aina naiselle että olen taikuri: olen hyvä tekemään katoamistemppuja jos seura ei miellytä.

Vierailija
69/220 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten kannattaa antaa hinnasto etukäteen, näin mies ei turhaan haaskaa naisen aikaa treffikutsuilla.

Vierailija
70/220 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mä menisin treffeille, haluaisin huoltamon kahvilaan lähelle miehen kämppää. Se mies, katse- ja puhekontakti  ja seksin "haisteluhan" siinä on kyseessä eikä mitkään hemmetin puitteet.

Tai no, oikeastikin pidän huoltamokahviloista.

Nainen 49v

Tuskin kovinkaan moni sun ikäiseltä enää on seksiä haistelemassa, just sayin'.

Voi voi pojuparkaa. Ootapa vaan kun ikää tulee lisää, niin viisikymppinen nainen on silmissäsi varsin vetävä. Yleensä ihminen viihtyy parhaiten ikäisessään seurassa paitsi sitten nämä jotka kieltävät oman vanhenemisensa.

Mitä viehättävää on roikkuvissa rinnoissa ja ihossa, ylipainossa ja pullottavissa pöhöttyneissä poskissa?

- eri

Se, ettet sinäkään viisikymppisenä ole yhtään sen vetävämpi näky? Mutta jos naisessa ei ole muuta väliä kuin ulkonäkö niin ei sinulle kukaan jaksa selittää auki normaalien parisuhteiden toimintaa. Luulen kuitenkin, että häpeät nykyistä itseäsi, kun olet kasvanut aikuiseksi, nolohan sinä ainoastaan olet.

Vierailija
71/220 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mä menisin treffeille, haluaisin huoltamon kahvilaan lähelle miehen kämppää. Se mies, katse- ja puhekontakti  ja seksin "haisteluhan" siinä on kyseessä eikä mitkään hemmetin puitteet.

Tai no, oikeastikin pidän huoltamokahviloista.

Nainen 49v

Miksi ihmeessä nainen ajattelee aina noin? Olen käynyt tässä kesän ja syksyn aikana tosi monilla tinder treffeillä ja en ole koskaan kenenkään kanssa ottanut seksiä edes puheeksi. On istuttu aika monen naisen luona kahvilla ja juteltu niitä ja näitä, minusta on tykätty todella kovasti kun olen nähnyt vaivaa olla tosi fiksu ja tuonut esille sellaista kivaa empatiaa. Olen yllättynyt kuinka paljon pelkästään positiivista palautetta ja hyviä yhteyksiä on syntynyt. On juttuja joissa tavattu ennen juhannusta jo ja ei vieläkään edes jutella seksistä. Yksi nainen ilmoitti jo ennen treffejä että haluaa kanssani sänkyyn, yksi totesi toisilla treffeillä että mennäänkö käymään tuolla makkarissa, mutta minä itse en ehdottele. Ei minun tarvitse kuin olla todella kiva niin naiset ottavat itsestään yhteyttä uudestaan ja uudestaan. Joku nainen jopa sanoi että ei miestä voi tavata kotona kun miehellä on aina jokin taka-ajatus. Eihän ole. M40

Vierailija
72/220 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Damn, tuo mies on vieläkin mun kanssa vaikka roudasin sen merenrantaan paleltumaan ja lämmikkeeksi vein lähihuoltsikalle kaffelle. Mies kyllä maksoi kaffet ja pullat, mä bensat. Pari yhdenillan juttua pohjalla ja tuon jälkeen ei enempiä treffailtu vaan ajelin aina kaupunkiin tullessani suoraan miehen kämpille ;)

Vierailija
73/220 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan järjissään oleva mies ei kutsu eikä edes päästä kotiinsa ketään naista, kun naisen etukäteen opettelema ja heti treffien jälkeen ystävättärilleen kertoma keksitty tarina riittää tuomioon ilman mitään muuta näyttöä.

Vierailija
74/220 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotta nainen näkee osaako mies tehdä ruokaa ja hoitaa huusholliaan. Jos peruselämisen taidot uupuu tai halu niitä käyttää toisenkin hyväksi, mies etsii vain palvelijaa.

Vierailija
75/220 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Halvalla"? Eli sinulla on joku hinnasto joka pitää maksaa sen sijaan että sinua kiinnostaa se itse ihminen?

Tavaralle on aina joku hinta

Vierailija
76/220 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olen piirakan leiponutkin ja maistui naiselle. Vasta yksi tinder nainen ehdotti että voisin tehdä hänelle jotain ruokaa tai yhdessä. M40

Vierailija
77/220 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun puhutaan 50/50 suhteista, niin se ei useinkaan ole tasan, vaan suurempi vastuu siirtyy näissä suhteissa naiselle. Puoliksi maksetaan kaikki, mutta käytännössä kodin ja arjen pyörittäminen on edelleen naisen harteilla.

Sitten pojat siellä tuovat tämän 50/50 ajattelun ihan ensihetkestä selväksi. Naisten hommiin eivät tietenkään suostu, kun kotona on totuttu siihen, että äiti hoitaa nuo hommat. Sitä voi vaikka sohvalla sitä pleikkaria.

Itketään jostain treffien tarjoamisesta sitten siitäkin.

Vierailija
78/220 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monasti Bluepill betamiehet mainitsee lähes poikkeuksetta harrastuksekseen kävelyn. Mitä tämä kertoo betamaleista?

Saattaa olla että miehellä on erittäin heikko aerobinen kunto eikä hän pysty parempaan kuin kävely. Voi myös olla että, koska miestä kiinnostaa vaatimaton kävely, kalliimmista treffeistä ei tule hänen kanssaan haaveilla kävelevä mies mainitseekin usein kiinnostuksen kohteeksi kävelyn lisäksi kahvin. Ehkä kävelevä mies vihjailee, että naisella on oltava edes alkeellinen kiinnostus liikuntaan ja lähdettävä Bluepillmiehen kanssa kävelylle jottei alkaisi liikaa turpoamaan.

Kävely, kuten keppijumppa, on vanhuksille sopivaa liikuntaa. Onkin havaittu naisten swaippaavan surutta vasemmalle kaikki kävelijät, eikä naisia juurikaan kiinnostele hyödytön sekä tappavan tylsä kävely. Huonokuntoiset miehet ei yksinkertaisesti kiinnosta naisia seksuaalisessa mielessä. Oma lukunsa onkin sitten naismaisest

Yritätkö käännyttää miehiä homoiksi, vai mikä on pointtisi?

Vierailija
79/220 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut kävelytreffit ja kahvitreffit. So what.

Vierailija
80/220 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan järjissään oleva mies ei kutsu eikä edes päästä kotiinsa ketään naista, kun naisen etukäteen opettelema ja heti treffien jälkeen ystävättärilleen kertoma keksitty tarina riittää tuomioon ilman mitään muuta näyttöä.

Aina löytyy kotitreffeille suostuvia naisia ensitreffeille kun lähettää mahdollissimman monelle naiselle viestiä. Rohkea rokan syö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi