Jälleen on romani surmannut puolisonsa.
Miksi romani miehet vihaavat naisia ja omia lapsiaan?
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011681246.html
Kommentit (183)
Romani rentut kotoutuneet jo 500 vuotta mutta edelleen on hevosmiehillä lakien ja naisten kunnioitus hakusessa.
Päihdekierre? Tulisuus? Kostonhimoja? Väärin tulkitsee muita? Erokriisi? Itsetunto ja kunniakäsitykset? Empatia lapsille missä? Muuta??
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo nainen ollut julkisuudessa, jossain ohjelmassa? Tutun näköinen.
Minulle tuli täysin sama mieleen. Minustakin tutun näköinen.
Alkaa näkyä että ovat lähisukua. Reppanoita.
Romanit saa minun puolesta lähettää "jonnekin" näiden muiden maamujen kanssa, samaan koneeseen ja Siperiaan.
Oikea kysymys on miksi miehet. Ei miksi romanimiehet. Ei ole sellaista tragediaa josta rasisti ei pyrkisi hyötymään.
Vierailija kirjoitti:
Mitä nainen oli tehnyt että mies oli suuttunut noin paljon? Kuulostaa oudolta että muka huvikseen poltti tämän naisen ja lapset.
Kai tiedät naisen aseman tuossa kulttuurissa? Varsinkin kulttuuriin naineen kantiksen aseman?
Vierailija kirjoitti:
Mitä nainen oli tehnyt että mies oli suuttunut noin paljon? Kuulostaa oudolta että muka huvikseen poltti tämän naisen ja lapset.
Siis niillähän on se häpeäjuttu. Ja lisäksi joku periaate että nainen ei saa lapsia erossa. Näistä periaatteista oli joskus joku dokumenttikin.
Miksi romanit ei saa katkaistua tuota ylisukupolvista mielenterveysongelmien kehää? Siirretään vaan jatkuvasti lapsille noita ongelmia ja päihdeongelmat tosi yleisiä. Haloo, alkakaa panostaa siihen lastenkasvatukseen ja käsitelkää omat ongelmanne älkääkä siirtäkö eteenpäin. Eletään jo vuotta 2025!
Vierailija kirjoitti:
Romanit saa minun puolesta lähettää "jonnekin" näiden muiden maamujen kanssa, samaan koneeseen ja Siperiaan.
Ennemmin luopuisin kyllä teistä v i t u n pedofiilipersuista. Useita romaneja ollut naapureina. Tavallisia mukavia ihmisiä. Älkää romanit nakatko paskaakaan näiden persepersujen vikinöistä!
Kenenkään ei koskaan tule olla romanimiehen kanssa eikä varsinkaan hankkia lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennemmin luopuisin kyllä teistä v i t u n pedofiilipersuista. Useita romaneja ollut naapureina. Tavallisia mukavia ihmisiä. Älkää romanit nakatko paskaakaan näiden persepersujen vikinöistä!
Onpa todella mukavia ihmisiä. Uutiset ovat täynnä näiden tekemiä naisiin kohdistuvia mur hia, ampumisia, väkivaltaa, vanhusten huijaamista jne. Oletko hemmetti tyhmä? Voi itku taas.
Miksi naisia ei suojella? Tuokin voisi lapsineen elää jos olisi saanut uuden identiteetin ja päässyt elämään jonnekin tuntemattomaan paikkaan. Tämä pitäisi olla käytäntö jo kun jotain pientä sattuu. Näitä äärimmäisiä tapauksia on ollut jo liikaa. Tekijöille oikea elinkautinen ja eristykseen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi romanit ei saa katkaistua tuota ylisukupolvista mielenterveysongelmien kehää? Siirretään vaan jatkuvasti lapsille noita ongelmia ja päihdeongelmat tosi yleisiä. Haloo, alkakaa panostaa siihen lastenkasvatukseen ja käsitelkää omat ongelmanne älkääkä siirtäkö eteenpäin. Eletään jo vuotta 2025!
Samaa voisi kysyä myös valkolaistenkin osalta. Kaltaisesi rasistit näkevät omassa viiteryhmässään harvemmin mitään kritisoitavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä selitä, vassu. Vai oletko heimolainen??
"Kaaleet tänne" -facessa on otettu jonkun verran kantaa tapaukseen, mutta "kaaleitten oma tappelu-juoru julkaisu ryhmä" -facessa annetaan täyslaidallinen.
Vierailija kirjoitti:
Nettivinkki laitettu. Mukavaa odotusta.
No itseasiassa eivät todellakaan tilastoiden valossa ole. Euroopassa suomi on naisille vaarallisin maa, maailman mittakaavassa sit taas ei todellakaan. Oletko romani vai miksi olet noin tyhmä ja mitään tietämätön?