On surullista miten usein täällä jaksaa joku jankata vastakkaisen sukupuolen ajatuksista. Minä taas jankkaan ja kysyn, että miksi?
Miksi se kiinostaa niin kovasti? Ei minua vaan. olen mies ja aseksuaali. olen siitä onnellinen ja viihdyn omillani, minua taas kovasti kiinostaa se, että miksi se kiinostaa niin kovasti. Mielestäni on surllista, että ihminen on niin riippuvainen muista, että kaiken aikaa pyörittää mielessä, että mitä naiset / miehet ajattelee siitä ja siitä.
Kommentit (3)
Mysteerimiehet: ei voi ihminen niitä ymmärtää.
Niin. Voisi arvella, että poliitikot Cicciolina ja Margaret Thatcher eivät ajattele joka kysymyksestä identtisesti. Olisi myös turhaa syyttää Margaret Thatcheria siitä, että Kikkioliina vilauttelee, vain sillä perusteella että hehän ovat samaa sukupuolta!
Jotkut nettiyksilöt näkevät vain kahdenlaisia miehiä, jännämiehiä ja tylsämiehiä, minkä lisäksi he pyrkivät näkemään vain yhdenlaisia naisia. Heidän maailmassaan on siis vain kolmenlaisia palikoita. Mitään kiinnostavia näkökulmia on tällöin turha odottaa. 🤔😬
niin on. palstan etusivu on yleensä täynnä mitä naiset ajattelee, mitä mies meinaa ja miksi.