MIKSI ET TILAA NETISTÄ , VAAN KÄYT ENSIN KAUPASSA SOVITTAMASSA:
Olen pienyrittäjä.
Palveluni kelpaa, mutta en voi myydä puoli ilman tuotteita.
Ihmiset ottaa palvelun ja tilaa netistä.
MIKSI????
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sille on syynsä, miksi juuri sinun kohdallasi näin toimitaan ja vaikuttaa ihan siltä, että se syy löytyy sieltä omasta peilistäsi.
Myyn hyvää laatua, palvelen kaikki asiakkaat , neuvon jos minulta ei löydy mistä löytyy..
Ap
Silti et saa hommattua näppistä missä toimii capslock
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksiköhän? Netissä tuotteet ovat halvempia ja sovittamalla selviää onko vaate sopiva ja mitä kokoa kannattaa tilata. Välttyy siten palautusrumbaltakin. En nyt muutamien eurojen takia tällaiseen vaivaudu mut jos näin säästää vaikka useita kymppejä yhden tuotteen kohdalla, miksi en tekisi niin? Enkä tarvitse myyjän apua sovitukseen.
Mutta tarvitset sitä lähikaupan liiketilaa, varastoa ja sovitat liikkeen tilassa, muttet tuo kauppaan rahaa kaupan ylläpitämiseen eli loisit vain kauppiaan kustannuksella.
Voinko vastaavasti tulla kotiisi sohvalle öiksi makoilemaan ja huilaamaan, jos mulla ei ole halukkuutta maksaa itse asumisestani. Ethän sä sitä sohvaa yöllä tarvi, kun nukut sängyssäsi ja voin toki illat makoilla siellä sängylläsi, kun itse käytät sohvaa. Sun vuokrasihan ei siitä lisäänny, jos bunkkaan teillä.
Kumpaankaan näistä ei ole mikään velvollisuus suostua. Myyjä voi itse määritellä kauppansa säännöt ja vaikka kissankokoisin kirjaimin laittaa oveen että ei sovitusta ilman ostopäätöstä.
Sieltä ostetaan mistä halvimmalla saadaan, ja jos sen voi kivijalkakaupassa sovittaa niin ei tarvitse palauttaa takaisin, pelkkää plussaa kuluttajalle.
Koska pitää tietä minkä koon tilaan netistä. Ala tarjoamaan tili- ja osamaksupalveluita. Ostan netistä, koska siellä voi maksaa muutoin kuin käteisellä/heti.