Hei kaikki mummot pöytäkoneilla!
Onko kivaa?
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on läppäri, mutta se on pöydällä Oonko mummo?
Entäs minä🤔. Minulla on tabletti ja juuri sylissäni kun makailen sohvalla. Lienen jo" mummojakin" pahoin kehityksestä jäljessä🤪.Voisi keksiä uudemman nimen kuin mummo. T: 75 vuotias tekniikan " ihme" .
On kivaa! Tämän tyyppisellä koneella.
https://www.gigantti.fi/product/tietokoneet-ja-toimistotarvikkeet/tieto…
No ettekö vanhukset ymmärrä kunnioittaa ja kumartaa syvään näille neroille, jotka osaavat ihan kännykästä käydä tiktokissa. Ja jopa mammapalstalla. yeah. Nuorisossa on tulevaisuus, onneksi ovat noin lahjakkaita.
Vierailija kirjoitti:
No ettekö vanhukset ymmärrä kunnioittaa ja kumartaa syvään näille neroille, jotka osaavat ihan kännykästä käydä tiktokissa. Ja jopa mammapalstalla. yeah. Nuorisossa on tulevaisuus, onneksi ovat noin lahjakkaita.
Älä viitsi. Olen täällä puhelimella ja on myös tiktok puhelimessa. 🤪
Vierailija kirjoitti:
Huoris on keski-ikäinen miestrolli, jo yli vuosikymmenen täälläkin palstalla huutanut pöytäkone-, autistiiretardi-, ja villasukkahuutoaan. Se on oppinut olemaan pöytäkoneella, hajotti omansa, ja nyt rähjää kateellisena mummoille, joilla on varaa pöytäkoneeseen.
Mulla ei ole ollutkaan pöytäkonetta mutta alle 30v pojallani kallis pelikone, on ennemmin nuorempien juttu.
Vierailija kirjoitti:
Joku työtön luuseri yrittää trollata sossun maksamalla kännykkäliittymällä.
Oho, ootpas yhtö noheva, kuin ap. Kumpikin puhuu umpi paskaa, mutta kai teillä on kivaa yrittää trollata, vajavaisin tiedoin.
Pikku vinkki, sossu ei maksa kännykkä liittymiä. Kuuluvat Kelan perustoimeentulotuen perusosalla maksettaviin menoihin,( jos et ymmärrä = itse maksettaviin menoihin) mutta parempi tieto sulla seuraavalla kerralla.
Terkkuja tädiltä tabletilla !
On mulla kyllä läppäri ja puhelinkin .
Tällä mummolla on pöydällä vaan kahvinkeitin
Läppäreitä on kaksi kappaletta. Tosin käytän tietysti tätä uusinta enimmäkseen. OLED-näyttö, sopii mummojen silmille paremmin. Lisäksi mulla on erillinen näppäimistö, useampi ergonominen hiiri jne... Kyllä näillä toimeen tulee, eikä mikään tule kipeäksi.
Tietokoneilla olen työskennellyt 40 vuoden ajan. Eli ennen kuin jonnet oli edes pilke isänsä silmässä.
Pojut tykkää mummuista nykyisin, näköjään