Ostatko vähemmän tänä jouluna kuin yleensä? Oletko Petteriä piinaava JARRU?
Kommentit (17)
Rikkaathan tätä maata pystyssä pitää, ei keskituloiset saati köyhät. Joten miksei ne rikkaat nyt ylläpidä maata? Kuluttamaan mars!
Petteri on kulutustani haittaava jarru. Verotukseni kiristyi tänä vuonna, asumismenot nousivat, tulot pienenivät.
Samoin käy ensi vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Rikkaathan tätä maata pystyssä pitää, ei keskituloiset saati köyhät. Joten miksei ne rikkaat nyt ylläpidä maata? Kuluttamaan mars!
No kun pitää lappaa rahaa Caymanin tilille eikä sisäfilettä pysty määräänsä enempää mättämään.
Vierailija kirjoitti:
Rikkaita on niin vähän, ettei ne riitä kuluttamaan muiden puolesta.
Vierailija kirjoitti:
En olisi rikas, jos kuluttaisin muidenkin puolelsta.
Vierailija kirjoitti:
Petteri on kulutustani haittaava jarru.
Näin kyllä. Olisin laittanut mm. työttömyyskorvauksen lapsikorotuksen ja suojaosan suoraan kulutukseen mutta nyt ne rahat jää käyttämättä.
Joulukulutukseni pysyy alhaisena, tosin olen ollut ostolakossa tämän hallituksen aloitamisesta lähtien, mukavasti on tilille ja sijoituksiin rahaa kertynyt.
Ostin pari käytettyä lahjaa Elotorilta. Siinä ne.
Kaikki mikä tuottaa piinaa Suomen hallitukselle ja huonosti nukuttava öitä on minulle iloksi ja riemuksi. Hyvä meidän hallitus helvetin hyvin menee. Tuhotkaa vain kaikki ajakaa tämä maa perikatoon. Rotat kuitenkin jättää uppoavan laivan.
Kulutan enemmän Temussa ja Amazonissa.
Suomen jarru on liiallinen m. muutto kantokykyyn nähden.
Lopetin kuluttamisen riikkapurran kiusaksi 😁
Vierailija kirjoitti:
Joulukulutukseni pysyy alhaisena, tosin olen ollut ostolakossa tämän hallituksen aloitamisesta lähtien, mukavasti on tilille ja sijoituksiin rahaa kertynyt.
Tuota hallitus on toivonutkin. Epäonnen kohdatessa valtion tarvitsee maksaa vähemmän tukia, kun epäonninen voi itse maksaa sairaalalaskunsa, lääkkeensä jne.
Olen juuri se jarru. Petteri ja Riikka veivät luottamukseni valtiota kohtaan ja osoitan sen näin ja kannustan muita mukaan. Säästän samalla pitkäaikaista työttömyyttä varten käteisenä. Petteri toi katovuosia talouteen.
Tämän hallituksen aikana olen ollut iloinen että minulla on myös toisen maan henkilötunnus ja pankkitili ko. maassa. Helppo muuttaa ulkomaille jos Suomen alamäki jatkuu.
Vuokranantaja hoitanut puolestani.