Miten olette jaksanut tämän harmauden?
Pelottaa, että pimeys vie mielen. Mistä te saatte virtaa tai voimaa?
Kommentit (134)
Vierailija kirjoitti:
Pimeyden kyllä kestää. Kylmyys olisi pahempaa.
Kylmyyden kyllä kestäisi, pimeys tekee tiukkaa.
Joku laittaa asuntoihin tumman harmaat lattiat ja pöytätason kuin vessat . Juu ei kestä ! KAUHEAN RUMIA SYNKKIÄ . HIRVEITÄ IHAN KUIN JOSSAIN SYNKÄSSÄ VERSTAASSA . JOLLAIN ON HARMAAKAIHI SILMISSÄ .
Ei ole pimeys haitannut eikä vaivannut, mutta se olisi kamalaa jos ei olisi selkeitä vuodenaikoja, aina samanlaista
Huonosti. Mun oli tarkoitus lopettaa työpaikassani (jossa työskentelyolosuhteet ovat hyvin epäterveelliset) elokuussa mutta menin tekemään jatkosopparin vuoden loppuun (koska työmäärä on niin hirveä). En ole muuta tehnyt kuin 12-15h työpäiviä (matkoineen) ja nukkunut viikonloput että jaksaisi taas tehdä töitä. Mulla oli vaikka mitä unelmia tällä syksylle (lomamatkoja jne) mutta kaikki jäi kun töissä piti raataa ihan hulluna. Nyt oon aivan puhki. N33
Vitamiinipurkki kuumaa mehua ja ihme mutta aurinko pilkistää päivällä hiukan . Ajatella et Somaliassa ja Arabiassa paistaa nytkin aurinko . Huh.
Nautiskellen! Ikävä kyllä ei mee kuin hetki kun taas aina valoisaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En juurikaan käy ulkona.
Aha.
Juu. Sillä tavalla toimien on aika lailla yksi hailee, mitä ulkona on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävimmät kuukaudet loka- ja marraskuu on selätetty ja joulukuu on mukavaa aikaa täynnä joulun tunnelmaa vaikka kelit nyt ovat mitä ovat.
Miksi et aloittanut jouluntunnelmaa Tokmannin kanssa samaan aikaan lokakuussa?
Koska se on kaupallista rahat pois meininkiä, en oikein innostu siitä vielä niin aikaisin.
Ihanat säät pääkaupunkiseudulla.
Huonekaluliikeen sohvat HARMAATA matto harmaa JÄRKYTTÄVÄÄ MISSÄ VÄRIT ON . Sängyt on harmaita sotkalla . Rumaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pimeyden kyllä kestää. Kylmyys olisi pahempaa.
Kylmyyden kyllä kestäisi, pimeys tekee tiukkaa.
Et ilmeisesti maksa lämmityskuluja itse. Kylmyys on saatanasta. Valon määrä ei vaikuta taloustilanteeseen mitenkään.
Jatkuvaa harmaata, lumetonta vesikeliä viikosta toiseen täällä Savossa, vaikea on jaksaa... Ei lunta, ei aurinkoa. Kärsin kaamosmasennuksesta mitä jatkuva harmaus vain pahentaa. Jos olisi rahaa niin lähtisin jonnekin etelään.
Suomen kelit on nykyään todella perseestä.
Vierailija kirjoitti:
Jatkuvaa harmaata, lumetonta vesikeliä viikosta toiseen täällä Savossa, vaikea on jaksaa... Ei lunta, ei aurinkoa. Kärsin kaamosmasennuksesta mitä jatkuva harmaus vain pahentaa. Jos olisi rahaa niin lähtisin jonnekin etelään.
Suomen kelit on nykyään todella perseestä.
Etelä-Suomen kelit on nyt hyviä siinä mielessä, että ei ole liukasta. Auto kyllä likaantuu ja ruostuu.
Todella hyvin jaksan, kiitos kysymästä. Vuoden parasta aikaa. Ei masenna pimeys eikä harmaus. Tänäkin aamuna ihana sankka sumu, i loved it!
Onko täällä koko jengi ensimmäistä kertaa Suomessa? Samalla tavalla on tullut pärjättyä kuin viimeiset 40 vuotta, eli ihan hyvin. Mitä enemmän tulee ikää lisää, sitä nopeammin päivät vilisevät ohi ja kohta on taas pääsiäinen.
Hyvin, Espanjassa ei ole harmaata.
Huonosti. Töistä selviää mitenkuten, mutta vapaa-ajalle ei jaksa tehdä juuri mitään. Lähinnä netflixiä tulee tuijotettua viltin alla. Joka päivä olen käynyt katsomassa toiveikkaana säätiedotusta, josko sitä lunta olisi jo tiedossa, että loppuisi tää helvetin pimeys, mutta eipä näy. Epätoivoinen fiilis.
Vierailija kirjoitti:
Raskasta on. Kohta kuitenkin on talvipäivän seisaus. Sitten alkaa vähitellen hyvin hitaasti päivä pidentyä.
Tää on aivan täysin turha hokema, kun fakta on kuitenkin se että oikeasti kauniit ja valoisat päivät ovat vielä melkein puolen vuoden päässä.
Näinpä. Ja yöllä on pimeää kun nukutaan. Kesällä nukkuminen on vaikeaa kun yöllä on "valot päällä". Ei auta pimennysverhot.