Hirmu kipeä maha. Miksi en koskaan opi? Tyhmä minä!
Olen jo kauan huomannut että mulle tulee gluteenista maha kipeäksi mutta syödessäni gluteenitonta vatsa voi hyvin. Sorruin tänään ostamaan tuoretta leipomossa leivottua leipää ja ai että tätä kipua! Miksi tuore vastaleivottu leipä on niin hyvää? Ja miksi olen niin tyhmä että ostin sitä? Plaah.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auttaisiko jos söisi sitä oikein kunnolla lisää jolloin tuska luultavasti olisi kovempi ja tyhmyys alkaisi loppua ?
En usko. Joka kerta vatsakivuissani sovin itseni kanssa että ei enää koskaan kunnes sorrun... Typerys mikä typerys. :(
No on kyllä hankala tilanne Eikö voisi sortua johonkin toiseen tuotteeseen joka ei aiheuta oireita ? Tai sitten vain pitää jatkaa masokismia Minä kyllä uskoin kertaheitolla kun mikälienee K marketin hiivalimppu aiheutti ibs:n Tajuhan siinä meinasi lähteä kun tuli yöllinen äkkilähtö vessaan ja kipua oli 3 päivää
Voi ei! Kuulostaa ikävältä. Mullakin tuppaa tää vatsakipu kestämään 2-3 päivää ja toisinaan se menee myös sekasin. Eihän tää hyväksi ole, tiedän.
Ymmärrän että pitäisi keksiä toinen herkku, mutta tää leipä on mulle ollut aina se ykkösarkiherkku.... En vaan pysty kuvittelemaankaan parempaa kuin sulava voi ja lämmin leipä. Ja se tuoksu, ai että!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mullakin mielihalut vie usein voiton, vaikka maha tulee kipeäksi kahvista ja tulisesta ruoasta, niin silti niitä tulee syötyä kun tekee mieli.
Ihanaa että joku ymmärtää eikä tuomitse!
Jos ap sattuu olemaan oikea keliaakikko, tuo toimintatapa on vaan itsetuhoisuutta.
En taida olla, vaikka äitini, mummoni, siskoni ja toinen veljeni on. Olen pelännyt sitä monta kertaa ja käynyt verikokeissa monta kertaa ja gastroskopiassa kerran, mutta tulokset ovat olleet negatiivisia. Kai olen vain yliherkkä gluteenille.
Ap älä leiki terveydelläsi. Sulla on vahva sukurasite ja oireita, joten lopeta itsesi myrkyttäminen.
Tiedän.
Onhan se vastapaistettu leipä ihanaa, itselläkin aina vesi heruu kielelle paistopisteiden ym. lähellä, mutta terveys menee kyllä makunautinnon edelle.
Ap älä leiki terveydelläsi. Sulla on vahva sukurasite ja oireita, joten lopeta itsesi myrkyttäminen.