Plussa vai miinus Tinder-/muussa deittiprofiilissa - Peukutetaan
đđ» = Plussa
đđ» = Miinus
Aloitan: Kuvaton profiili
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Vain musta kuva ja "työn takia en ole tÀÀllÀ tunnistettavissa"
Tuli hyvin seksiseuraa. M40
pullea rinta, litteÀ masu jne. ??
ProfiilitekstissÀ ei sanoja vaan pelkkÀÀ emojia
đ€șđđ đčđ§đ€čđđđșđșđȘđđ€žđ
Vierailija kirjoitti:
PÀÀ kallellaan, viinilasi kÀdessÀ
Naiset. Se ei ole arvokasta vaan juoppo aina. Arvokas nainen ei esittele juomia kuvissa
Naiset, joilta tietÀÀ saavansa jo ekoilla treffeillÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PÀÀ kallellaan, viinilasi kÀdessÀ
Naiset. Se ei ole arvokasta vaan juoppo aina. Arvokas nainen ei esittele juomia kuvissa
Pari saunakaljaa viikonloppuna on yhtÀ kuin juoppo, mutta 3 litran tonkka viiniÀ viikossa on vain maistelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsin vain FWB-suhdetta.
Vaikka etsisin itsekkin niin tuo teksti naisella=huo...ra. samoin jos on ettÀ hetkeksi hupia. Ihan kiva juttu oikean henkilön kanssa, mutta ennemmin vaikka sellaisen joka kertoo etsivÀnsÀ pitkÀaikaista kumppania
TÀÀ on niin kaksinaismoralistista. Naisen pitÀÀ olla kuuma, mutta pitkÀaikaista kumppania etsivÀ neitsyt Maaria. Mies voi silti hakea vain hetken hupia kunhan alkuun esittÀÀ etsivÀnsÀ parisuhdetta.
Kuva jossa olet lastesi tai kummilapsen kanssa (jonka vanhempi ei todennÀköisesti edes tiedÀ ettÀ lapsensa kuva on tinderissÀ).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perseenesittelykuva
No tÀmÀn mÀ haluaisin nÀhdÀ miehen profiilissa, kerrankin :D
MinÀ olen nÀhnyt :D Ristin tÀmÀn tyypin belfie-mieheksi.
EdeltÀvÀ kommentoija oli maininnut erektion collegehousuissa. Minulla tuli vastaan tyyppi, jolla oli erektio pyyhkeessÀ. Totta kai oli myös ilman paitaa, ei naamakuvaa eikÀ kuvatekstiÀ, ja otettu peilin kautta vissiin "suihkun jÀlkeen".
Monet hyvÀt naurut olen saanut nÀitÀ profiileja katsoessa, enkÀ suinkaan sillÀ lailla ettÀ haluaisin tykÀtÀ takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsin vain FWB-suhdetta.
Vaikka etsisin itsekkin niin tuo teksti naisella=huo...ra. samoin jos on ettÀ hetkeksi hupia. Ihan kiva juttu oikean henkilön kanssa, mutta ennemmin vaikka sellaisen joka kertoo etsivÀnsÀ pitkÀaikaista kumppania
TÀÀ on niin kaksinaismoralistista. Naisen pitÀÀ olla kuuma, mutta pitkÀaikaista kumppania etsivÀ neitsyt Maaria. Mies voi silti hakea vain hetken hupia kunhan alkuun esittÀÀ etsivÀnsÀ parisuhdetta.
TÀmÀnkö takia ne saakelin hetken hupia etsivÀt miehet pommittaa minun, PitkÀaikaista kumppania etsivÀn naisen profiilia? Luulevatko ne, ettÀ vain koska olen yh-mamma, oon jotenkin helppo nakki? :D
KierrÀn yleensÀ kaukaa naiset jotka haluavat esitellÀ koulutuksen. Insinööri mies