Yhden köyhän tarina ettei tarvitse kadehtia
Kävin nyt ekan kerrsn ruokajonossa,tuli lähinnä leipää laitettavaksi pakkaseen. Yksi ruoka pakkaseem,vanha maito,vanha jogurtti.on helppo painaa 50kg suomessa. Tuet on niin pienet.autoa ei ole , traumaterapiassa seksuaalirikosten uhriksi joutumisen vuoksi kövellen kuljen,autoa ei ole edes koskaan ollut
Jos tätä mun elämää joku kadehtii niin ihmettelen.jiskus tosin multa on kysytyy miten oon niin hoikka,oob vasrannut että miksiköhän. Helppo muilla kun voi ostella kaikkia ja mättää.olen esim kuullut miten jouluna lihoaa. Minulla on yksi lapsi joka on jo täysi-ikäinen joten en saa sääliä enkä apua senkään vuoksi kuten kaverini jolla monta lasta ja ovat saameet kaiken maailman lahjakortit.minä olen se joka taas kuuntelee sotä "voi kun taas tuli jouluna syötyä"
Kommentit (5)
Niin köyhää ihmistä ei Suomessa olekaan, etteivätkö vaikka hallituspuolueidemme edustajat ja äänestäjät kadehtisi. Saithan sinäkin sen vanhan jogurtin ja jossakin on joku työssä käyvä, jolla ei ole varaa jogurttiin.
Vierailija kirjoitti:
Niin köyhää ihmistä ei Suomessa olekaan, etteivätkö vaikka hallituspuolueidemme edustajat ja äänestäjät kadehtisi. Saithan sinäkin sen vanhan jogurtin ja jossakin on joku työssä käyvä, jolla ei ole varaa jogurttiin.
Se on katsottu sitä oikeistokristillisisänmaallista lähimmäisenrakkautta.
Sämpylöiden tekeminen on halpaa ja helppoa ja
Saa tuoretta millon tahansa.
Miten sinä kulkisit muuten kuin kävellen, jos ei ikinä minkäänlaista liikennevälinettä ole ollutkaan?
Ei tarvitse pelätä, että kukaan on sinulle kateellinen. Pitäisiköhän sinun työstää harhaasi, että joku on?
Mee töihin.