Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos menee työvoimatoimiston uravalmentajalle/psykologille niin pitääkö tuon jälkeen hakea kouluihin?

Vierailija
09.12.2025 |

Onko tuon ehtona siis, että pitää uudellenkouluttautua? Vai voiko sitten vain muuttaa mieltään ja  jatkaakin työnhakua? kokemusta?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt ainakaan ennen pitänyt. Olen käynyt aikanaan ja oli ihan valaisevaa. Kannattaa hyödyntää tuo palvelu. 

Vierailija
2/5 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO, jos sun suunnitelmaan on kirjattu että haet kouluun, yrität saada ammattikoulutuksen tms.

Mutta sehän on niin, että oppilaaksi otetaan eikä mennä. 

Uravalmentajahan voi suositella sulle työkokeiluakin tai oppisopimukseen hakeutumista tms. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni haitallista ja traumatisoivaa. Saman testin voi tehdä netissä tai ammattiluettelot.

Vierailija
4/5 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

netistä löytyy oppilaitokset ja hakuohjeet tutki niitä.kansanopiston kurssit kestää vuoden.osalla mahdollisuus asua viikot.

mieti ja tutki itse asioita.mikä ala kiinnostaa ja sit koulutus. hieroja, laitoshuoltaja jne on lyhyitä koulutuksia.

graafinen suunnittelu jne kursseja on kansanopistossa ja saa käsittääkseni opintotukea.

rekka kuski, hitsaaja jne on varmaan työllistäviä aloja.

Vierailija
5/5 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

netistä löytyy oppilaitokset ja hakuohjeet tutki niitä.kansanopiston kurssit kestää vuoden.osalla mahdollisuus asua viikot.

mieti ja tutki itse asioita.mikä ala kiinnostaa ja sit koulutus. hieroja, laitoshuoltaja jne on lyhyitä koulutuksia.

graafinen suunnittelu jne kursseja on kansanopistossa ja saa käsittääkseni opintotukea.

rekka kuski, hitsaaja jne on varmaan työllistäviä aloja.

Graafinen suunnittelija ei saa töitä. Ainoa miksi ryhtyä on sit freelancer