Ystäväni miehellä on suhde toiseen naiseen =(
kumpikin ovat rakkaita ystäviämme joten asian tietäminenkään ei tunnu kivalle. Ovat kärsineet vuosia lapsettomuudestaan, johtuisiko tämä siitä? Onkohan toiveita jotta pääsevät tämän yli...
ystäväni ei asiasta tiedä ja suunnittelee vaikka mitä
halusin vaan kertoa jollekin
Kommentit (19)
ja suuttuisi sulle.
Anna olla. aikuiset ihmiset hoitakoot itse asiansa.
Meille kävi niin, että miehen kaverin vaimo petti miestään. Mieheni kertoi kaverilleen ja heille tuli ero. Mutta nainen sai miehensä puhuttua ympäri ja väitti meidän olevan kateellisia ja mitään ei ole sattunut.
Nyt he kumpikin haukkuvat meitä ja levittelevät ilkeitä juoruja meistä.
Tiedän itse mieheni suhteesta, mutta en halua puhua siitä ystävieni kanssa. Tiedän myös joidenkin ystävieni tietävän, mutta en halua heidän sekaantuvan asiaan millään tavalla.
Asia on minun ja mieheni välinen, siihen ei itse asiassa kuulu edes tämä kolmas nainen. Se mitä miehelläni on hänen kanssaan, on heidän asiansa. Minun ja mieheni on selvitettävä ongelma keskenämme, en halua muiden puuttuvan asiaan.
Kerron sinulle, kun olen siihen valmis.
nimim. Ystäväsikö?
On paskamaista joutua osaksi toisten valheiden verkkoa, varsinkin jos pettävä ja petetty osapuoli ovat kumpikin tärkeitä. Mieti, mikä huonoin vaihtoehto. Itse en halua enää koskaan joutua uskotuksi osapuoleksi, jos joku pettää.
a) asia ei ehkä tule koskaan julki
b) sinä kerrot, ja luottamus menee sun miehen ja tän petturimiehen välillä
c) et kerro, ja asia tulee myöhemmin julki ja selviää, että tiesit...ystäväsi kokee tulleensa petetyksi kahdesti, sekä puolison että ystävien taholta
oli miten oli, sä et ole syyllinen jos joku toinen pettää. Puhu miehesi kanssa asiasta.
Mikä ystävä on sellainen, joka ei ole luotettava ystävä. Miltä sinusta tuntuisi saada tietää miehesi pettävän sinua ja ystäväsi tienneen asiasta. Luottaisitko enää ystävääsi? Olisiko hän enää lainkaan ystäväsi? Tuskin.
tietääkö sen mies että sinä tiedät? Oletko itse se toinen nainen?
kertoa en voi koska minun ei kuuluisi tietää. en ole itse se toinen olen onnellisesti naimisissa.
sitten olet vaan kun et tietäisikään. Antaa heidän hoitaa itse omat asiansa...
Oletko nähnyt omin silmin ystäväsi miehen epäilyttävässä tilanteessa, esim. kaulailemassa tai suutelemassa rakastuneena toista naista?
Jos näin on, kertoisin asiasta ystävälleni.
olen kokenut jotain tuonne päin ja haluaisin auttaa mutta kun ei voi!
en syytä enkä moiti ketään mutta pahalle tuntuu.
oikeassa olette että heidän täytyy itse selvittää asiansa. ap
Oikein tosi äijä, nyt et ainakaan mene puhumaan kenellekään mitään koska se on sun miehesi ja sen kaverin välinen juttu jota miehesi ei olisi pitänyt kertoa sinulle varsinkaan jos epäilee että sinä saat moraalipistioksen ja menet kertomaan kaverillesi!
Mutta tosiaan, anna olla.
Miksi et kerro ystävällesi? Vai onko hän todellinen ystävä? Suuttuu varmasti sinulle,mutta mietipä miten paljon suuttuu,jos et kerro ollenkaan ja saa tietää sinun tieneen pitkään.
Kerro heti. Tosiystävä todellakin kertoo,oli pettäjän uuusi kumppani ystävä tai ei.
ystävillämme on sama periaate ja he kyllä tietävät että meilläkin on.
joten herää kysymys testataanko meitä?
suhde on tosiasia kuulimme siitä aikaisemmin mutta emme uskoneet.
ap
tai ainakaan kuulla keltään ulkopuoliselta
anna nyt silti olla koska juttu alkoi väärin, sun miehesi mokasi jo kertomalla sulle, jos nyt kerrot: sotket äijien välit, oma miehesi suuttuu sinulle ja vielä varmaan se kaverisikin.
ja jos joskus kupla puhkeaa niin en ole ollut tietoinen koko asiasta!
eihän sitä tiedä vaik suhde loppuisi ja kaikki jatkuisi hyvin. minä en pakkaa aio sekoittaa suuntaan enkä toiseen! ap
mä myös toivon että et ole minun ystävä. Ihmeellinen tuoki sopimus, et kaikki toisille kerrotaan?? Outoa. Harmittas kyl jos omat jutut menis myös aina ystäväni miehelle..
mun mies pettää mua eikä ois kertonut, ystäväni olisi nyt entinen ystävä
Todennäköisesti sitä se mieskin haluaa, koska kertoi sun miehelle vaikka tiesi et se kertoo sulle..raukkamainen ei itse pysty kertomaan ja vieritti vastuun sulle. Ehdottomasti kerro heti!
jos melle jotain erityistä tapahtuu niin kerromme heille. jos ystäväni miestä nyt sattuu kiinnostamaan että sain viime viikolla hiivan niin so?
voisin vaikka tarpeen vaatiessa pyytää häntä tuomaan minulle tamppooneja... ap
Miehet kun saattaa vaihtua elämässä, mutta ystävät on ikuisia. (tai ne ei ole oikeita ystäviä koskaan ollutkaan)