Miksi miehet olettavat kaikkien naisten automaattisesti olevan sinkku?
Itse käytän sormuksia ja somestakin asia selviää. Silti halutaan lähteä kahville mun kanss jne.
Vai onko niillä joku kuvitelma, että kun nainen on laittautunut, niin se on tietenkin sinkku ja haku päällä?
Kun itselle parisuhde ei tarkoita sitä, että leikkaan hiukset lyhyiksi, lihon ja lakkaan meikkaamasta ja pukeutumasta naisellisesti.
Kommentit (59)
Minäkin olen varattu mies ja käytän sormusta silloin tällöin kotona kun vaimo muistuttelee. Silti kun olin tinderissä, tutustuin todella moneen naiseen ja he olettavat mun olevan sinkku, kutsuvat muruksi vaikka en ole luvannut mitään. Olen päätynyt tänä vuonna jo vaimoni lisäksi neljän eri naisen kanssa sänkyyn vaikka kenellekkään en ole edes puhunut mitään seksistä vaan naiset ovat kesken treffejä kysyneet mentäiskö käymään tuolla makkarissa ja munaa vain ovat olleet vailla. M40
Ilmeisesti tämä ilmiö ei ole kovin yleinen kuitenkaan. Päättelen noista kitkeristä kommenteista. Kaikki varatut naiset eivät siis ilmeisesti treffikutsuja saa.
Ehkä se on tämä julkinen esillä olo, erilaiset fetissit, mitä univormuihin joillakin liittyy, jokin hoivan tarve, yms.
ap
Ne on feministejä kaikki. Eivät ymmärrä kuinka hyvää kalja ja makkara voi olla.
Tule ap pois sieltä Kreikasta, niin miestenkin käytös muuttuu pidättyväisemmäksi.
Vierailija kirjoitti:
Tule ap pois sieltä Kreikasta, niin miestenkin käytös muuttuu pidättyväisemmäksi.
Heh 😅 Ei tässä tarvi Kreikkaan lähteä. Suomalaiset miehet on paljon ihanampia.
ap
Miksi naiset olettavat automaattisesti kaikkien miesten haluavan panna heitä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset olettavat automaattisesti kaikkien miesten haluavan panna heitä?
En minä ainakaan oleta ja siksi olen näiden kanssa kahvilla käynytkin.
ap
Eiku näin se on: miksi kaikki naiset olettavat kaikkien miesten olettavan jne.
mä en ryhdy kimppoihin. aina on nainen ollut yksin. selkee homma. ei homoiluja.
Vierailija kirjoitti:
Koulutukseltaan/ ammatiltaan nämä miehet ovat olleet esimerkiksi KTM (johtava asema), ison it-firman väliportaan pomo sekä insinööri.
Eli eivät nyt ihan syrjäytyneitä kuitenkaan.
ap
Mä olen nosta kolmesta kahta, eli ison firman väliportaan pomo ja insinööri, lisäksi täys juopporetku vaikkapa työelämässä menestynkin ihan ok.
Mitä mä voitin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koulutukseltaan/ ammatiltaan nämä miehet ovat olleet esimerkiksi KTM (johtava asema), ison it-firman väliportaan pomo sekä insinööri.
Eli eivät nyt ihan syrjäytyneitä kuitenkaan.
ap
Mä olen nosta kolmesta kahta, eli ison firman väliportaan pomo ja insinööri, lisäksi täys juopporetku vaikkapa työelämässä menestynkin ihan ok.
Mitä mä voitin?
Jos olet pelkkä AMK-insinööri, et tee vaikutusta maisteriin. Sorry.
ap
Annas kun arvaan, sulla on tapana mikroflirttailla koko ajan. Sitten ihan viattomasti kysyt, että on se nyt kumma, kun miehet lähestyy koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Annas kun arvaan, sulla on tapana mikroflirttailla koko ajan. Sitten ihan viattomasti kysyt, että on se nyt kumma, kun miehet lähestyy koko ajan.
Mitä ihmettä on mikroflirttailu?
Olen siro, hoikka ja naisellinen. Pitkät hiukset. Hymyilen paljon.
ap
Ap, olet yhtä vähän tätä kuin olet pappikaan. Huono provo.
Ei ne luule, sellaset ukot ne kuvittelee että miehinä niillä on oikeus kaikkeen ja kaikkeen ihan vaan koska ovat miehiä. Päässä viiraa ja pahasti.
Vierailija kirjoitti:
Olen siro, hoikka ja naisellinen. Pitkät hiukset. Hymyilen paljon.
ap
Ap, olet yhtä vähän tätä kuin olet pappikaan. Huono provo.
No nyt on niin, että satun olemaan. Jotkut ihmiset on.
ap