Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet olettavat kaikkien naisten automaattisesti olevan sinkku?

Vierailija
09.12.2025 |

Itse käytän sormuksia ja somestakin asia selviää. Silti halutaan lähteä kahville mun kanss jne.

Vai onko niillä joku kuvitelma, että kun nainen on laittautunut, niin se on tietenkin sinkku ja haku päällä?

Kun itselle parisuhde ei tarkoita sitä, että leikkaan hiukset lyhyiksi, lihon ja lakkaan meikkaamasta ja pukeutumasta naisellisesti.

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hellanlettas sentään. Toivottavasti sun maailma ei nyt kovin paljon liikahda tuosta asiasta. Mitä helevettiä sitten vaikka luuleevatkin.

No on se hämmentävää saada jatkuvasti treffipyyntöjä - varsinkin, kun on 47-vuotias, naimisissa oleva perheenäiti. Usein ne pyytäjät vielä 10 vuotta nuorempia. Olen herkkä ihminen, joten kyllä maailmani liikahtaa.

ap

Tämä paljastaa sen, että olet korkeintaan ikäkriisinen ja unelmoit olevasi edelleen tosi haluttu.

Unelmoi vapaasti.

Vierailija
22/59 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hellanlettas sentään. Toivottavasti sun maailma ei nyt kovin paljon liikahda tuosta asiasta. Mitä helevettiä sitten vaikka luuleevatkin.

No on se hämmentävää saada jatkuvasti treffipyyntöjä - varsinkin, kun on 47-vuotias, naimisissa oleva perheenäiti. Usein ne pyytäjät vielä 10 vuotta nuorempia. Olen herkkä ihminen, joten kyllä maailmani liikahtaa.

ap

Tämä paljastaa sen, että olet korkeintaan ikäkriisinen ja unelmoit olevasi edelleen tosi haluttu.

Unelmoi vapaasti.

Pari-kolme kertaa olen kyllä mennytkin kahville, ei siinä mitään. Hyviä (sielun)hoidollisia keskusteluja ollut.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska jokainen nainen on sinkku kun oikein ihana mies osuu kohdalle.

Juuri tätä olin itsekin tulossa sanomaan.

Toinen versio samasta periaatteesta on "koska jokainen nainen on varattu kun oikein epämiellyttävä mies osuu kohdalle".

Vierailija
24/59 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on apina. Kun hän kiihottuu jostain mitä näkee, veri valahtaa pöksyihin ja kaikki muu toiminta, kuten näkö ja ajattelu, heikkenee.

Mieheen kannattaa suhtautua kuin koiraan. Koiraakaan ei kiinnosta kuka omistaa kenet, vaan reagoi ainoastaan näpäkkään kurinpalautukseen tai johdonmukaiseen ehdollistamiseen.

Vierailija
25/59 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua vähääkään kiinnosta naisen parisuhdestatus, mua kiinnostaa se nainen itsessään. Silloinhan nainen on hyvä, jos se on muillekin kelvannut. Joillekin varattuna oleminen on este, mulle se on liukaste. M43

Vierailija
26/59 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet lähestyy helppoja ja vaatimattoman näköisiä kohteita. Eivät mielellään ota riskiä pakkien saamisesta.

Vierailija
27/59 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Olet kevytkenkäinen ja miehet lukevat tämän aurastasi, annat varmaan auliisti vähän kaikkien kosketella itseäsi, jne. Miehesi, lastesi, ym. Olet tottunut siihen, että ympärilläsi on koko ajan joku hääräämässä. Ja menet vielä kahville vonkaajien kanssa? Haha, sitten ihmettelet miksi sinua vongataan. H uoruus haisee, vaikka itse et sitä haista :D

Vierailija
28/59 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein nämä laittautuvat ja itsestään huolta pitävät naiset viestivät olemuksellaan, ilmeillään, kehonkielellään, että täälläpä voisi olla jotain herkkua tarjolla.

Ei koske tietenkään jokaista, mutta osa näistä, ihan naimisissakin olevista, ovat hyvin innokkaita lähtemään sinne kahvitteluihin ja työmatkoille ja muihin, juuri niiden komeimpien miespuolisten työkavereiden kanssa.

Vierailija
29/59 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Olet kevytkenkäinen ja miehet lukevat tämän aurastasi, annat varmaan auliisti vähän kaikkien kosketella itseäsi, jne. Miehesi, lastesi, ym. Olet tottunut siihen, että ympärilläsi on koko ajan joku hääräämässä. Ja menet vielä kahville vonkaajien kanssa? Haha, sitten ihmettelet miksi sinua vongataan. H uoruus haisee, vaikka itse et sitä haista :D

No, eipäs nimitellä rumasti tuntemattomia ihmisiä. Luulen, että minusta välittyy tyttömäisyys, onnellisuus ja rauha. Pappi on pappi, vaikkei olisi työvuorossakaan.

ap

ap

Vierailija
30/59 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika usein nämä laittautuvat ja itsestään huolta pitävät naiset viestivät olemuksellaan, ilmeillään, kehonkielellään, että täälläpä voisi olla jotain herkkua tarjolla.

Ei koske tietenkään jokaista, mutta osa näistä, ihan naimisissakin olevista, ovat hyvin innokkaita lähtemään sinne kahvitteluihin ja työmatkoille ja muihin, juuri niiden komeimpien miespuolisten työkavereiden kanssa.

Ilmeesi kun tajuat, etteivät naiset laittaudu tyrkyttääkseen itseään vaan estetiikan vuoksi. Miehet ovat kyllä luomakunnan kruunuja typeryydessä.

Vierailija
31/59 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Pappienhan pitää valvoa ennen tärkeitä tapahtumia estääkseen jopa yölliset siemensyöksyt, sillä nekin haisevat. Samoin kirkkoon ei saa mennä jos on edellisenä päivänä pannut, sillä sekin haisee. Luulet olevasi viehättävä, olet h uoruli.

Vierailija
32/59 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Unelmoi vapaasti.

Pari-kolme kertaa olen kyllä mennytkin kahville, ei siinä mitään. Hyviä (sielun)hoidollisia keskusteluja ollut.

ap

Ja nyt viimeistään paljastuit trolliksi.

Vierailija
33/59 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutukseltaan/ ammatiltaan nämä miehet ovat olleet esimerkiksi KTM (johtava asema), ison it-firman väliportaan pomo sekä insinööri.

Eli eivät nyt ihan syrjäytyneitä kuitenkaan.

ap

Vierailija
34/59 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tyrkytät itseäsi.

Vierailija
35/59 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, kaikki miehethän pyytää kaikkia naisia kahville koko ajan. 

Ehkäpä niitä pyytäjiä ei sun parisuhde kiinnosta. 

Olen vastannut, että olen parisuhteessa. Sitten ovat pyydelleet kovasti anteeksi. Ovat kuulemma olettaneet minun olevan sinkku, vaikka missään ei sellaista lue.

Olet siis niin ruma, että he ajattelevat, ettei tuota ole kukaan huolinut :D 

Minusta taas oletetaan automaattisesti, että olen varattu, ajatuksella "miten noin upea nainen voisi olla sinkku".

Sehän voi olla. Naisellisuus mielletään Suomessa usein rumuudeksi.

ap

Helposti voi naisellinenkin

Olen siro, hoikka ja naisellinen. Pitkät hiukset. Hymyilen paljon.

ap

Eli sulla on kapea lantio ja poikamainen tasapaksu vartalo. Pitkät hiukset voi olla ohut ja huonokuntoinen hiirenhäntä. Ja ne sun hampaat keltaiset ja vinot, leveä suu ja kapeat mummohuulet, joissa räikeää huulipunaa.

Vierailija
36/59 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sitten helpompi vain todeta "ai luulin sun olevan sinkku" kuin "mulle sun suhdestatus on ihan sama". 

Vierailija
37/59 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies on asiantuntijana keskisuuressa firmassa, hyvännäköinen ja hiukset päässä, joten en kaipaa muita virityksiä elämääni.

ap

Vierailija
38/59 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska jokainen nainen on sinkku kun oikein ihana mies osuu kohdalle.

Ja ennenkaikkea varakas.

Vierailija
39/59 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

De är viktigt att förstår. Alla kvinnor är så vackert. 

Vierailija
40/59 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet lähestyy helppoja ja vaatimattoman näköisiä kohteita. Eivät mielellään ota riskiä pakkien saamisesta.

Kyllä, ja kuten joku mies toisessa ketjussa jo totesikin miesten laittavan viestiä somessa kaikille mahdollisille tapauksille ajatuksella, että kyllä joku nappaa syötin. ;D  Naisille vaan jää illuusio, että hän on miehen ainoa kiinnostuksen kohde. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä