Antakaa syy olla juomatta
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Kärsin unettomuudesta. Saan unta vasta aamulla. Mitä järkeä on maata kämpässä kun voi olla baarissa? En uskalla jutella selvin päin ihmisille
Ei kai baarissa maanantaisin ole porukkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärsin unettomuudesta. Saan unta vasta aamulla. Mitä järkeä on maata kämpässä kun voi olla baarissa? En uskalla jutella selvin päin ihmisille
Just sellasta jotka juttelee mulle
Vierailija kirjoitti:
Että on parempi olo
Tämän sanoisin minäkin. Nyt hilpeänä kaljaa ja aamulla sitten kalpeana hiljaa. Rapulassa kärvistellä.
Jos ei miettimälläkään keksi syytä olla juomatta, niin antaa mennä sitten vaan. Vittuakos se täällä palstalla ketään kiinnostaa, että juotko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just sellasta jotka juttelee mulle
Ne juttelut on kännisten mölinöitä. Et tee mölinäjutuilla mitään.
Lue kirjaa ja juo lämmintä mehua. Rentoudu. Hengitä syvään. Meditoi itsesi uneen.
Lue rentoutusharjoittelusta , googlaa
Auttaa nukahtamaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei miettimälläkään keksi syytä olla juomatta, niin antaa mennä sitten vaan. Vittuakos se täällä palstalla ketään kiinnostaa, että juotko.
No täällä annetaan tukea nyt. Tsempataan.
Meiku oli ihan kunnon juoppo aikoinani. Ei sitä hidastaneet työt tai yksinhuoltajuus.
Rakastin lapsiani yli kaiken ja annoin heille kaiken.
Mitään ei heiltä puuttunut, paitsi selvä äiti.
Haista paska, sä kumminkaan kuuntele yhtään mitään mitä sulle sanotaan. Jollain tekosyyllä alat kumminkin juomaan v.i.t.u.n juoppo, joten äkkiä nyt ja juo itseltäsi jo henki pois. Säästä yhteiskunnan rahoja.
Kännissä ja kihloissa on kiva olla, krapulassa ja aviossa yhtä tuskaa.
Minä niin toivon, että et lähtisi baariin ainakaan. Sun tilanne vain huononee sillä. Rahatilanne riistäytyy käsistä ja terveys myös. Se nukkuminen huononee entisestään.
Sopiiko näin aapee, että nyt jätät ryyppäyksen väliin?
Vierailija kirjoitti:
Haista paska, sä kumminkaan kuuntele yhtään mitään mitä sulle sanotaan. Jollain tekosyyllä alat kumminkin juomaan v.i.t.u.n juoppo, joten äkkiä nyt ja juo itseltäsi jo henki pois. Säästä yhteiskunnan rahoja.
Mene hakemaan itsellesi lääkitys húllu
Vierailija kirjoitti:
Minä niin toivon, että et lähtisi baariin ainakaan. Sun tilanne vain huononee sillä. Rahatilanne riistäytyy käsistä ja terveys myös. Se nukkuminen huononee entisestään.
No joo. Tais jos ottais vaan pari kolme
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joo. Tais jos ottais vaan pari kolme
Kivaa kun sulle sopii näin mun pyyntö. Olen iloinen nyt puolestasi.
"Mies otti kaljan, kalja otti toisen, kalja otti miehen.
Mielestäni on mukavaa olla ajo- ja esiintymiskelpoinen ympäri vuorokauden.
Hyvä asia on se, että tunnistat sen ettei ryyppääminen ole hyväksi sinulle. Tästä pisteet sinulle aapee.
Hyvää yötä. Nukahdat kyllä ilman ruopporemmin tapailua baarissa.
Että on parempi olo