Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (17706)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varasin ajan tatuoijalle. Tatuoin kĂ€sivarteeni hĂ€nen nimensĂ€ đđ„ ja siihen alle n:o 1
Tatuoi sydĂ€men sisÀÀn hĂ€nen nimensĂ€ keskelle rintakehÀÀ ja paljasta se hĂ€lle sopivalla hetkellĂ€. Voi olla iloinen yllĂ€tys đSe tulee ruusuun, kĂ€sivarteen.
Ei kai ole kivulias kai hoidat sitÀ
Pikkutatska, ei mikÀÀn iso. Joten eiköhÀn tuosta selviÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varasin ajan tatuoijalle. Tatuoin kĂ€sivarteeni hĂ€nen nimensĂ€ đđ„ ja siihen alle n:o 1
Tatuoi sydĂ€men sisÀÀn hĂ€nen nimensĂ€ keskelle rintakehÀÀ ja paljasta se hĂ€lle sopivalla hetkellĂ€. Voi olla iloinen yllĂ€tys đSe tulee ruusuun, kĂ€sivarteen.
Ei kai ole kivulias kai hoidat sitÀ
Pikkutatska, ei mikÀÀn iso. Joten eiköhÀn tuosta selviÀ.
Tarkoitin ruusua!
Vierailija kirjoitti:
Viiltelin ekan tyttöystÀvÀn nimen kÀsivarteeni tylpÀllÀ mustekynÀllÀ. Sen jÀlkeen en viillellyt itseÀni enÀÀ ikinÀ.
No niitÀ nuoruuden hupinoita, suuria tunteita ymmÀrrÀn hyvin
Voisin tĂ€ydentÀÀ sitĂ€ tatskaa tatuoimalla hĂ€nen tĂ€ydelliset kasvonsakin kĂ€sivarteeni đđ„
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi apua! Laita mielummin vaikka perseeseen.
EhkÀ ei kenenkÀÀn nimeÀ kannata sinne kuitenkaan laittaa. Mulla oli siinÀ tatuointitilanteessa aikoinaan kaksi vaihtoehtoa: pieni symboli nilkkaan, tai pieni sydÀn pepunposkeen.
On harmittanut jÀlkeenpÀin, etten ottanut sitÀ pientÀ sydÀntÀ pepunposkeen. Sen voisi antaa vaan olla, eikÀ todellakaan nÀkyisi julkisesti muutoin kuin rannalla.
Mies ei pidÀ siitÀ, jos oma nainen opiskelee.
Vierailija kirjoitti:
IkÀvÀ sua
Haliiiiii....
Vierailija kirjoitti:
Ajattele, ettÀ elÀmme lÀnsimaisessa kulttuurissa, Suomessa, ja asia on siltikin nÀin.
Vierailija kirjoitti:
En koskaan ole vÀittÀnyt olevani mies, enkÀ ole halunnut leikkauksia tai testosteronia. En siis ole trans. En ole myöskÀÀn halunnut estrogeenihoitoja, sivuvaikutusten ja keinotekoisuuden vuoksi. Pyrin syömÀÀn terveellisesti ja tiedÀn paljon ravitsemuksesta.
MUTTA ei minua kyllÀ oikein naiseksikaan voi kutsua. Ei ole rintoja, lantiota, persettÀ. On aknetaipumusta ja karvoja melkein yhtÀ paljon kuin apinalla. Silti kÀrsin erittÀin kivuliaista kuukautisista ja vaikeista mielentiloista. IkÀÀnkuin turhaan, koska tÀllÀ elimistöllÀ ja psyykkeellÀ ei lapsia hankita.
ja nykyisin aknetaipumus ei nÀkyvissÀ kasvoissa niin paljon, mutta esim varsinkin selÀssÀ
Vierailija kirjoitti:
Outo mies. Mun tuntemat miehet on ihan someenkin laittaneet ylpeÀnÀ kuvaa, kun vaimo on vaikkapa vÀitellyt tohtoriksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outo mies. Mun tuntemat miehet on ihan someenkin laittaneet ylpeÀnÀ kuvaa, kun vaimo on vaikkapa vÀitellyt tohtoriksi.
Juupajuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juupajuu
No sellaista se on oikeassa elÀmÀssÀ. En mÀ missÀÀn livenÀ ole tekemisissÀ sellaisten ihmisten kanssa, mitÀ tÀllÀ palstalla tai vaikkapa jossain uutisten kommenttikentissÀ nÀkyy.
Vierailija kirjoitti:
palloja nilkkaan 0-
Oon kiltti ilman niitÀkin
Vierailija kirjoitti:
JÀÀn kaipaamaan.
MÀ kaipaan koko ajan, nÀhdÀÀn vielÀ.
Vierailija kirjoitti:
IkÀvÀ sua
Samoin
Olen alkanut vihdoin ymmÀrtÀmÀÀn, ettei me enÀÀ kohdata. ElÀmÀ jatkuu. VÀlillÀ hÀtkÀhdyn oikein kun mietin miltÀ nÀyttÀisit ja miltÀ tuntuis halata sinua. Huh kyyneleet nousee silmiin aina kun mietin sua.
HyvÀstÀ kaivattuni Poistun lopullisesti ketjusta.
đ„±đ€