Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (6082)
Ollaan laastareita toisillemme ja siksi kertomisilla ei ole merkitystÀ.
Vierailija kirjoitti:
Olin tĂ€nÀÀn vĂ€synyt ja jĂ€nnitti nĂ€hdĂ€ sinut, varmaan vaikutin jopa tylyltĂ€ đ. Olisin halunnut nĂ€yttÀÀ enemmĂ€n
ĂlĂ€ huoli, ensi viikolla uusi yritys. đ§Ą
Olkaa avoinmielisiÀ. Toisten ilmaisukieli on kuvituksellinen.
Kerkesin jo vĂ€hĂ€n innostua kun tulin sinne. NĂ€ytit hetken aikaa siltĂ€, ettĂ€ halusit vihdoin tulla vastaan. đ„Č
Voi kun saisin vÀhÀn sua. Ihan vÀhÀn vaan. Ei kerrottais kenellekÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti et luullut, ettÀ se yks kauppaan ja huomiotta jÀttÀmiseen liittyvÀ viesti oli multa. Odotan sun nÀkemistÀ ja oon pettynyt tÀllÀ viikolla jo muutaman kerran.
SinÀ se kaupassa piereskelijÀ?
Ei oo nekÀÀn multa.
Vierailija kirjoitti:
Olin tĂ€nÀÀn vĂ€synyt ja jĂ€nnitti nĂ€hdĂ€ sinut, varmaan vaikutin jopa tylyltĂ€ đ. Olisin halunnut nĂ€yttÀÀ enemmĂ€n
MitÀ olisit halunnut nÀyttÀÀ? ;)
Vierailija kirjoitti:
Kerkesin jo vĂ€hĂ€n innostua kun tulin sinne. NĂ€ytit hetken aikaa siltĂ€, ettĂ€ halusit vihdoin tulla vastaan. đ„Č
Ajattelin, ettÀ seuraat mua sisÀlle. SiellÀ olis ollu paremmin rauhallista tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti et luullut, ettÀ se yks kauppaan ja huomiotta jÀttÀmiseen liittyvÀ viesti oli multa. Odotan sun nÀkemistÀ ja oon pettynyt tÀllÀ viikolla jo muutaman kerran.
Ai mikÀ viesti?
Vierailija kirjoitti:
Niin vaikutat aina. Ja silti oon edelleen kiinnostunu susta. TÀnÀÀnkin taas katselin sua liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Haluankin đą Miten toivot ettĂ€ tulisin vastaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai mikÀ viesti?
Joku nÀkee jotain toista vaan kaupassa eikÀ aio enÀÀ katsoa pÀinkÀÀn, jos nÀkee sen siellÀ.
Oih, se yksi ihana kauppamies! Harmi kun se on niin ihana, ettÀ se jÀÀdyttÀÀ multa raajat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan ettĂ€ pyllistĂ€isit stay-upeissa!!đ„ł
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai mikÀ viesti?
Joku nÀkee jotain toista vaan kaupassa eikÀ aio enÀÀ katsoa pÀinkÀÀn, jos nÀkee sen siellÀ.
Okei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne samat matalan kynnyksen jutut mitÀ mÀkin oon kÀyttÀny eli hymy tai moikkaus.
HyvÀÀ yötĂ€, kauniita unia. đ€đ§Ą