Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (6556)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun seisoit siinÀ edessÀni, mieleni rukoili, ettÀ hyvÀksikÀytÀ minua.
Tuo tuo traumat pintaan. Itse olen ollut seksuaalisesti hyvÀksikÀyttÀvÀ teininÀ, nuuhkinut ja sormilla hivellyt. Siksi vÀlttelen aikuisten elÀmÀÀ...kun liian aikaisin kokeilin ilman lupaa, miltÀ kukkaketo tuoksuu :((((
Voi ei. Anteeksi. Olen itse ihan aikuinen kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Arvasin!
Jep. Joskus pitÀÀ tökkiĂ€ jos haluaa epĂ€ilyille vahvistuksia.đ€Ł NytpĂ€ tiedĂ€n.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun seisoit siinÀ edessÀni, mieleni rukoili, ettÀ hyvÀksikÀytÀ minua.
Tuo tuo traumat pintaan. Itse olen ollut seksuaalisesti hyvÀksikÀyttÀvÀ teininÀ, nuuhkinut ja sormilla hivellyt. Siksi vÀlttelen aikuisten elÀmÀÀ...kun liian aikaisin kokeilin ilman lupaa, miltÀ kukkaketo tuoksuu :((((
Voi ei. Anteeksi. Olen itse ihan aikuinen kuitenkin.
Niin minÀkin. Mutta hÀiriöitynyt ja terapiassa. Haluaisin olla kiltti mies vielÀ elÀmÀni rakkaudelle. Ja perustaa perheen mielitiettyni kanssa, jos hÀn haluaa lapsen.
Vierailija kirjoitti:
Sovittaisko et oltais toistemme vierekkÀin- pötköttelykaverit? M miehel
Ei nyt osu nÀÀ sun provoilut. Taisi mennÀ tunteisiin.
Oliko pakko pilata se? đ€ŠđŒ
Vierailija kirjoitti:
En pySty lopettamaan pieremistĂ€ kaupassa đ€
S?
KaljupÀÀ hurtta, joka kerÀilee elÀimiÀ.
MÀ vittuilen nykyÀÀn miehille jotka eivÀt kunnioita minua.
MinÀ tiedÀn mitÀ on rakkaus enkÀ tykkÀÀ vilungista.
Vierailija kirjoitti:
Joudut varmaan ttuilemaan melko monelle?
Vierailija kirjoitti:
SiinÀpÀ sitÀ työnsarkaa...
Vierailija kirjoitti:
Oliko pakko pilata se? đ€ŠđŒ
MikÀ nyt on pilattu?!
đ
Handu
huikkaa
handutta.
PÀivÀn eka.
Ja vika.
đ
Vierailija kirjoitti:
MinÀ en jaksa vaivautua. KÀÀnnÀn selÀn ja poistun sanaakaan sanomatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pySty lopettamaan pieremistĂ€ kaupassa đ€
VÀhemmÀn einespitsoja, vÀhemmÀn pirkka olutta, vÀhemmÀn sosasolaa enemmÀn liikuntaa ja pyykkös kalsarit aina pÀivittÀin pesuun ja tietty tuuletus alapÀÀlle. Kuulostaa urpo-aivosiboismilta, eli ohutsuolen bakteerien liikakasvulta, jossa bakteereja kertyy ohutsuoleen ja pÀÀhÀn epÀtavallisen paljon, aiheuttaen oireita kuten palstaturvotusta, kipua, ilmavaivoja, ripulia, ummetusta, pahoinvointia ja vÀsymystÀ. TyypillistÀ elÀmÀÀn kyllÀstyneille keski-ikÀisille miehille.
Se on tÀti. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kunnioituksesta, ettÀ pysyt kaukana minusta. Toivottavasti nÀin jatkossakin.
En haluaisi pysyÀ kaukana, koska rakastan sua. VÀlttelen sua, sulle viestittelyÀ ja kaikkea sinuun liittyvÀÀ parhaani mukaan. En aina siinÀ onnistu, mutta yritÀn... ja vaikeaa se on koska omassa pÀÀssÀni, tunteissani ja sydÀmessÀni me voitais tehdÀ yhdessÀ juttuja, jotka olisivat mulle tÀrkeitÀ.
Aistin sen tosin selvÀsti ettei sua kiinnosta ja en edes ihmettele asiaa. TyöstÀn aktiivisen vastentahtoisesti itseÀni poispÀin.
Mun tarinat on tosi pimeitÀ.
Vierailija kirjoitti:
Mun tarinat on tosi pimeitÀ.
PimeÀt on sun tiet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kunnioituksesta, ettÀ pysyt kaukana minusta. Toivottavasti nÀin jatkossakin.
Ajattelen, ettĂ€ jos nainen tykkÀÀ, hĂ€n kĂ€y hakemassa miehen kotiovelta vaikka pitkĂ€nkin matkan pÀÀstĂ€. Muutenhan kyllĂ€ tulisin. đ
TÀmÀ. Jos naisella oikeasti kiinnostaa, hÀntÀ ei estÀ ei kivet eikÀ kannot, vaan hÀn tekee kaiken rakkauden eteen. Paitsi tietenkin perÀssÀ vedettÀvÀt luusdrit, mutta ne ei olekaan naisia, vaan pikkutyttöjÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi pysyÀ kaukana, koska rakastan sua. VÀlttelen sua, sulle viestittelyÀ ja kaikkea sinuun liittyvÀÀ parhaani mukaan. En aina siinÀ onnistu, mutta yritÀn... ja vaikeaa se on koska omassa pÀÀssÀni, tunteissani ja sydÀmessÀni me voitais tehdÀ yhdessÀ juttuja, jotka olisivat mulle tÀrkeitÀ.
Aistin sen tosin selvÀsti ettei sua kiinnosta ja en edes ihmettele asiaa. TyöstÀn aktiivisen vastentahtoisesti itseÀni poispÀin.
Kiinnostaa kyllÀ. MinÀ myös vÀlttelen sinua, vaikka rakastan.
Rakastat hÀmmentÀmistÀ, oikein ison sopan hÀmmentÀmistÀ. Ensin hauduttelet, lisÀÀt aineksia, vÀlillÀ kauhot pois, vÀlillÀ annat jÀÀhtyÀ, sitten lisÀÀt taas puita, ettÀ soppi porisee. En tiedÀ, tuleeko siitÀ valmista koskaan.