Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (6557)
Vierailija kirjoitti:
Miten aurinko nousee 365 kertaa, kun se nĂ€kyy aina jossain pĂ€in maailmaa. đ€
Kullekin omasta paikastaan kerran.
Gallup
TiedÀtkö tai arveletko olevasi psykopaatti?
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Varmasti kyllÀ jos on tarve.
Vierailija kirjoitti:
Löysin baarista miehen, jota en saa vielÀkÀÀn mielestÀni.
HÀnen kanssaan squirttasin elÀmÀni ensimmÀisen kerran. Seksi oli fantastista, 6/5.
Kiitos hÀnen, runkkukerrat on nykyÀÀn aina ihan uudella tasolla. RiittÀÀ ettÀ muistelee sitÀ, miltÀ hÀnen kanssaan tuntui olla/miltÀ hÀn nÀytti/tuntui/kuulosti/maistui
MeillÀ oli sama baaripanomies koska sama vaikutus! Oli ihan 7/11 eiku 11/7. Onneks katoava kertapano vaikutus tai muuttuis totaalirunkkariks. T. Jonne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Varmasti kyllÀ jos on tarve.
Ei sitÀ valita, onko vai ei.
Psykopaatin aivot ovat erilaiset kuin NS. tarviksen.
Vierailija kirjoitti:
Miten aurinko nousee 365 kertaa, kun se nĂ€kyy aina jossain pĂ€in maailmaa. đ€
Miten se voi nousta lÀnnestÀ? MissÀ pallossa on lÀnsi ja itÀ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ollut paha ihminen?
Miksi tilitÀt tÀÀllÀ elÀmÀÀsi nÀille psykopaateille? TÀmÀ ketju on ihmisten vihaamisketju, joka on naamioitu ns kaipausketjuksi, jos joskus vaikka joku pÀÀstelisi jonkun mehevÀn juorun.
Joku esiintyy nyt toisena. Arvaa kuka?
SinÀ?
En mÀ aio ottaa suhun yhteyttÀ, kaipaan vaan. Mut miten hitossa nÀit mun profiilin?
Vierailija kirjoitti:
En mÀ aio ottaa suhun yhteyttÀ, kaipaan vaan. Mut miten hitossa nÀit mun profiilin?
NĂ€in vai?
Sain sydÀmen ihanalta naiselta aamulla.
Vierailija kirjoitti:
HerÀsin eilen klo 21 aikoihin ja ajattelin meitÀ. Kirjastossa olisi ollut kiva kÀydÀ, mutta en siis ehtinyt. Kohta laitan nukkumaan. Iltapalaksi kaakao, sÀmpylÀ ja kaksi mansikkajukurttia. Kevein kulkusin hyvÀ mennÀ maaten.
Yö meni pelaillessa mobiilipelejÀ. LisÀksi lueskelin ja katselin retroerotiikkaa intrnetistÀ. TÀssÀ yhteydessÀ siis kulkuset kilisi. Radiotakin kuuntelin. Erityisen mukava kuulla 80-luvun sÀveliÀ.
Olet kai töissÀ klo 8-16. HyvinhÀn meillÀ olisi yhteistÀ aikaa. Voisin muuttaa tapojani niin ettÀ nukkumaan klo 7 kun teet lÀhtöÀ ja ylös kello 17 kun tulet kotiin. En oikein vÀlitÀ tuosta ruoanlaitosta, mielestÀni mikrolla pÀrjÀÀ hyvin.
Uudessa asunnossani on astianpesukone, joten siitÀ emme riitelisi.En kaipaa rahojasi, mutta hyvÀhÀn se, ettÀ toinen meistÀ on rahoissa. ItsellÀni ruokabudjetti on 250 euroa kuussa. SillÀ pysyy hyvin mitoissa. Arvelisin, ettÀ painoa nyt noin 9
Hm. Kaipaamani A-mies nÀyttÀÀ hieman John Holmesilta. Laita viestiÀ vaikka mesesssÀ !
SitÀ en tajua miksi miehet lihoo, nehÀn voi syödÀ paljon ja vaikka mitÀ ja muuttaa sen lihasmassaksi. Ei ole paineita olla pieni kuten naisilla.
SÀ et siis kaipaa halailua, ei ihme ettei tÀÀ etene. :/ MÀ kaipaan kun hullu,
Vierailija kirjoitti:
EnpĂ€ vissiin. đ„ș
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NĂ€in vai?
Oon huomannut!!! Joku kaveri nĂ€ki vai? Ei ne voi mua tunnistaa nĂ€in pitkĂ€n ajan jĂ€lkee mitĂ€ hittoo. Damn mikĂ€ mysteeri taas đ€Ż
Vierailija kirjoitti:
Voihan sitÀ kaivata mut jos ei etene ei etene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan sitÀ kaivata mut jos ei etene ei etene.
Totta sekin, eipÀ taida olla mun kÀsissÀ tÀmÀkÀÀn asia
Olet jo onnekas, hyvÀ luovimaan, ennakoimaan, arvioimaan, juonimaan tai vÀistÀmÀÀn vastuuta. Riippuu nÀkökulmasta.