Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đź’—
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Miten aurinko nousee 365 kertaa, kun se näkyy aina jossain päin maailmaa. 🤔
Kullekin omasta paikastaan kerran.
Gallup
Tiedätkö tai arveletko olevasi psykopaatti?
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Varmasti kyllä jos on tarve.
Vierailija kirjoitti:
Löysin baarista miehen, jota en saa vieläkään mielestäni.
Hänen kanssaan squirttasin elämäni ensimmäisen kerran. Seksi oli fantastista, 6/5.
Kiitos hänen, runkkukerrat on nykyään aina ihan uudella tasolla. Riittää että muistelee sitä, miltä hänen kanssaan tuntui olla/miltä hän näytti/tuntui/kuulosti/maistui
Meillä oli sama baaripanomies koska sama vaikutus! Oli ihan 7/11 eiku 11/7. Onneks katoava kertapano vaikutus tai muuttuis totaalirunkkariks. T. Jonne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Varmasti kyllä jos on tarve.
Ei sitä valita, onko vai ei.
Psykopaatin aivot ovat erilaiset kuin NS. tarviksen.
Vierailija kirjoitti:
Miten aurinko nousee 365 kertaa, kun se näkyy aina jossain päin maailmaa. 🤔
Miten se voi nousta lännestä? Missä pallossa on länsi ja itä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ollut paha ihminen?
Miksi tilität täällä elämääsi näille psykopaateille? Tämä ketju on ihmisten vihaamisketju, joka on naamioitu ns kaipausketjuksi, jos joskus vaikka joku päästelisi jonkun mehevän juorun.
Joku esiintyy nyt toisena. Arvaa kuka?
Sinä?
En mä aio ottaa suhun yhteyttä, kaipaan vaan. Mut miten hitossa näit mun profiilin?
Vierailija kirjoitti:
En mä aio ottaa suhun yhteyttä, kaipaan vaan. Mut miten hitossa näit mun profiilin?
Näin vai?
Sain sydämen ihanalta naiselta aamulla.
Vierailija kirjoitti:
Heräsin eilen klo 21 aikoihin ja ajattelin meitä. Kirjastossa olisi ollut kiva käydä, mutta en siis ehtinyt. Kohta laitan nukkumaan. Iltapalaksi kaakao, sämpylä ja kaksi mansikkajukurttia. Kevein kulkusin hyvä mennä maaten.
Yö meni pelaillessa mobiilipelejä. Lisäksi lueskelin ja katselin retroerotiikkaa intrnetistä. Tässä yhteydessä siis kulkuset kilisi. Radiotakin kuuntelin. Erityisen mukava kuulla 80-luvun säveliä.
Olet kai töissä klo 8-16. Hyvinhän meillä olisi yhteistä aikaa. Voisin muuttaa tapojani niin että nukkumaan klo 7 kun teet lähtöä ja ylös kello 17 kun tulet kotiin. En oikein välitä tuosta ruoanlaitosta, mielestäni mikrolla pärjää hyvin.
Uudessa asunnossani on astianpesukone, joten siitä emme riitelisi.En kaipaa rahojasi, mutta hyvähän se, että toinen meistä on rahoissa. Itselläni ruokabudjetti on 250 euroa kuussa. Sillä pysyy hyvin mitoissa. Arvelisin, että painoa nyt noin 9
Hm. Kaipaamani A-mies näyttää hieman John Holmesilta. Laita viestiä vaikka mesesssä !
Sitä en tajua miksi miehet lihoo, nehän voi syödä paljon ja vaikka mitä ja muuttaa sen lihasmassaksi. Ei ole paineita olla pieni kuten naisilla.
Sä et siis kaipaa halailua, ei ihme ettei tää etene. :/ Mä kaipaan kun hullu,
Vierailija kirjoitti:
Enpä vissiin. 🥺
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin vai?
Oon huomannut!!! Joku kaveri näki vai? Ei ne voi mua tunnistaa näin pitkän ajan jälkee mitä hittoo. Damn mikä mysteeri taas 🤯
Vierailija kirjoitti:
Voihan sitä kaivata mut jos ei etene ei etene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan sitä kaivata mut jos ei etene ei etene.
Totta sekin, eipä taida olla mun käsissä tämäkään asia
Olet jo onnekas, hyvä luovimaan, ennakoimaan, arvioimaan, juonimaan tai väistämään vastuuta. Riippuu näkökulmasta.